Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

UCLL (2)

DB (1)

Hogeschool Gent (1)

National Bank of Belgium (1)

UHasselt (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2012 (1)

2011 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Contentstrategie voor het web
Authors: ---
ISBN: 9789059405516 Year: 2012 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt ? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek. Bron : http://www.vanduurenmedia.nl


Book
Het einde van winkels ? : de strijd om de klant : waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan !
Author:
ISBN: 9789052618777 Year: 2011 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopenen de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardigalternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment.Is er nog wel een toekomst voor winkels ? Welke ontwikkelingen volgen elkaarop en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models ?Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen enmogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedragvan consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe hetis en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijkuit gaat zien.Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en opeen andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordteen webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo ?Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of eenkwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruikmaken van de kansen van internet zullen overleven.Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 2 of 2
Sort by