Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Webjournalistiek
Authors: --- ---
Year: 2001 Publisher: Place of publication unknown De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Schrijven voor het beeldscherm: internet, intranet, helpsystemen
Author:
Year: 1999 Publisher: Den Haag SdU

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Schrijven voor het beeldscherm : internet, intranet, helpsystemen.
Author:
ISBN: 9012089727 Year: 2000 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

91 p. : ill.


Book
Schreiben fürs Web : Konzeption, Text, Nutzung
Authors: ---
ISBN: 389669359X Year: 2003 Publisher: Konstanz : UVK,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
1 x 1 für Online-Redakteure und Online-Texter : Einstieg in den Online-Journalismus
Author:
ISBN: 9783938358368 Year: 2006 Publisher: Göttingen : Business Village,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Webschrijven : schrijven voor nieuwe media
Author:
ISBN: 9001851053 Year: 2005 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff


Book
Schrijven voor het beeldscherm
Author:
ISBN: 9789012583268 9012583268 Year: 2012 Publisher: [Amsterdam] Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel markten thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schrijven voor het beeldscherm is de schrijfcoach voor iedereen die meer uit zijn webteksten en sociale media wil halen. Met als uitgangspunt dat het schrijven van een goede webtekst niet moeilijk is, bevat het boek een minimum aan technische en een maximum aan praktische informatie. SOCIALE MEDIA Schrijven voor de 'nieuwe' media is meer dan het publiceren op een website. Je hebt ook inzicht nodig in de mogelijkheden van sociale media als Twitter en Facebook, kennis van de manier waarop zoekprogramma's als Google werken en inzicht in het gedrag van sitebezoekers, van smartphonegebruikers en sociale media-fans. Dit boek geeft een compleet overzicht van de mogelijkheden om webteksten maximaal te laten scoren. Van professionele tekstschrijvers tot studenten journalistiek, van communicatiemedewerkers en beleidsadviseurs tot bloggers: dit boek is onmisbaar voor iedereen die schrijft voor internet en intranet, voor sites, blogs en sociale media. Schrijven voor het beeldscherm is onderdeel van de HVdS-reeks. Communicatieprofessionals van Hendrikx Van der Spek publiceerden in deze reeks ook Schrijven voor lezers en De Argumentatiecoach. Willem Hendrikx is partner in Hendrikx Van der Spek. Als schrijver, trainer en adviseur ondersteunt hij klanten bij de overheid en in het bedrijfsleven. Hij schreef onder andere het Handboek Intranet en, samen met Erik van der Spek, de Gids voor het schrijven van softwarehandleidingen.


Book
Webjournalistiek
Authors: --- ---
ISBN: 9002177402 Year: 2001 Publisher: Bruxelles : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Een eerste verkenning 2. Wat is webjournalistiek? 3. Een greep uit de digitale gereedschapskist 4. Waar vind je nieuws? 5. Wie vindt, heeft gezocht! 6. Is een beeldscherm anders? 7. Graag een proces aan je been? 8. Kan het ook ethisch? 9. Wat is dat voor een beroep? 10. Waar leer je zoiets? 11. Tot slot: een kleine case study


Book
Schrijfwijzer voor het web : tactieken en technieken voor creatief schrijven op internet
Authors: ---
ISBN: 9789045702957 Year: 2009 Volume: *4 Publisher: Antwerpen Augustus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Schrijven voor het web is anders dan schrijven voor papieren media. Dat geldt voor zakelijke teksten, maar evengoed voor creatievere tekstsoorten als verhalen, gedichten, columns, essays en besprekingen. Wat voor regels en wetten gelden er in de digitale wereld? Hoe moet je je website, blog of twittersoap bedenken, schrijven en uitvoeren? Hoe profileer je je als merk? Chrétien Breukers en Merel Roze geven in dit boek tips en aanwijzingen voor creatieve schrijvers om het beste uit de wereld van het web te halen.


Book
Internetjournalistiek : nieuwe ethische vragen ?
Author:
ISBN: 9052600600 Year: 2002 Publisher: Amsterdam Aksant

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by