Listing 1 - 10 of 463 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
De vrijetijdssector is een van de snelstgroeiende sectoren van de economie. De auteurs kiezen in dit inleidende studieboek voor (aankomende) managers en marketeers in de sector voor een multidisciplinaire benadering. In het eerste deel worden vrije tijd en vrijetijdsbesteding beschreven en geanalyseerd. Het tweede deel gaat in op de gevolgen van vrijetijdsgedrag en vooral van toerisme voor de omgeving: de sociale, economische en ecologische effecten. Omdat het om een dynamisch vakgebied gaat, zijn er sedert 1995 al verschillende tussentijdse herzieningen van deze uitgave geweest. Bij de herziening voor deze zesde druk zijn opnieuw de theorie en de praktijkvoorbeelden aangepast aan de actualiteit. Dat geldt ook voor de vormgeving.
Vrijetijdsbesteding --- Sociologie. --- Vrije tijd
Choose an application
Goliath Rummikub The Original Classic Rummikub Revolution is een leuk spel voor zowel kinderen als volwassenen om hun inzicht te toetsen. Bij Rummikub is het de bedoeling dat je combinaties maakt door aaneensluitende cijfers te leggen in één kleur of juist drie dezelfde in verschillende kleuren. Heb jij al jouw stenen als eerste weggespeeld? Dan heb jij gewonnen! Specificaties: Kleur: multicolor Materiaal: kunststof Geslacht: junior, unisex Afmetingen verpakking: 40 x 27 x 6 cm Aantal spelers: 2-4 Geschatte speeltijd: 40 minuten Geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.
Choose an application
Een set van 30 kaarten met essentiële geheugensteuntjes om marketeers en communicatieprofessionals alert te houden en hen te laten nadenken over hun rol als marketeer in de snel veranderende wereld van vandaag. / Inclusive Reminders for Marketeers is a tool for marketeers that want to move forward in a diverse society. It consists of 30 cards with essential reminders to keep you alert and make you reflect about your role as a marketeer in today’s fast-changing world.
Choose an application
arbeid --- vrije tijd --- Münster.
Choose an application
speelgoed --- videospelletje --- vrije tijd
Choose an application
beeldhouwkunst. --- schilderkunst. --- vrije tijd.
Choose an application
Hoe komt het dat de drempel voor veel Vlamingen te hoog blijft om deel te nemen aan cultuur? Uit de grootschalige participatiesurvey en verder wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat niet het financiële en het praktische aspect hiervan de oorzaak zijn, maar wel de motivatie. Om meer cultuurparticipatie te stimuleren moeten de verwachtingen en ervaringen van de participant gekend zijn.Daarom creëerde CultuurNet Vlaanderen 'De blik op cultuur', een theoretisch-praktische toolkit die je meer inzicht geeft in de verschillende participatiestijlen van je publiek. De set bevat tekstmateriaal en workshopmateriaal. In de tekstbundel vind je enerzijds een synthese van het wetenschappelijk onderzoek rond leefstijlprofielen en anderzijds een strategisch stappenplan voor de uitwerking van je vrijetijdsbeleid. Het workshopmateriaal bestaat uit werkbladen en checklists waarmee je in groep aan de slag kunt. In vijf stappen ontdek je hoe je een ruimer publiek kunt bereiken met je aanbod, rekening houdend met wat hen interesseert en bezighoudt
Cultuur --- Cultuurparticipatie --- Vrije tijd
Listing 1 - 10 of 463 | << page >> |
Sort by
|