Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
How brands grow, part 2 : including emerging markets, services, durbles, B2B and luxury brands
Authors: ---
ISBN: 9780190330026 Year: 2022 Publisher: Docklands Oxford University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book will change the way you think about marketing forever.Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance DS fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.


Book
Verkoop en verkoopmanagement
Authors: ---
ISBN: 9789043019149 Year: 2010 Publisher: Place of publication unknown Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van zowel de theoretische als de praktische kant van het vakgebied. Hierbij wordt naast de rol van de verkoper ook die van de verkoopmanager behandeld. In lijn met recente ontwikkelingen wordt de nodige aandacht besteed aan verkoop in een internationale omgeving, CRM en leiderschap. Om recht te doen aan het belang van technologische ontwikkelingen is in deze editie bovendien een hoofdstuk toegevoegd over internet en IT-toepassingen in verkoop. In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide casestudy over een internationaal bedrijf. Zo komt bijvoorbeeld het verkoopmanagement van Microsoft aan bod en wordt het customer relations managementsysteem van BMW Benelux besproken. Verkoop en verkoopmanagement gaat vergezeld van een website, zie www.pearsoneducation.nl/jobber. Hier Vind je een digitale leeromgeving met videocases, powerpoints, extra vragen en praktijkoefeningen. David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de London School of Commerce en bestuursvoorzitter van Durham Associates Group Ltd. De Nederlandse bewerking is uitgevoerd door Kurt De Blick en Patrick Stroobandt. Beiden doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultant voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.Recensie(s) NBD|Biblion recensie Dit studie- en werkboek behandelt verkoop vanuit het perspectief van de verkoopprofessional en verkoopmanager vanuit een focus op aansturing en motivatie. Het bestaat uit vijf delen: perspectief, omgeving, techniek, management en controle en beheer. Elk hoofdstuk start met leerdoelen en kernconcepten en sluit af met conclusies. Na elk deel volgt een casestudy. Een digitale leeromgeving op internet met per boek een unieke toegangscode Ondersteunt de lezer met presentaties, opgaven en praktijkoefeningen. Deze achtste editie is aangevuld met informatie over internet en IT-toepassingen in de verkoop. De auteurs zijn universitair docent en decaan in Engeland. De Nederlandse vertalers zijn docenten aan Belgische universiteiten en hogescholen. Een boek gericht op hbo- en wo-studenten door zijn indeling en methode. (NBD|Biblion recensie, Ir. K.W. Sijtsma MBA)


Book
Verkoop en verkoopmanagement
Authors: ---
ISBN: 9789043026987 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van zowel de theoretische als de praktische kant van het vakgebied. Hierbij wordt naast de rol van de verkoper ook die van de verkoopmanager behandeld. In lijn met recente ontwikkelingen wordt de nodige aandacht besteed aan verkoop in een internationale omgeving, CRM, leiderschap en internet en IT-toepassingen in verkoop.In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide casestudy.Nieuw in deze editieDeze negende editie van Verkoop en verkoopmanagement biedt een meer mondiaal perspectief, inclusief de implicaties het samenstellen van een multicultureel team van verkoopkrachten. Daarnaast is er theorie toegevoegd over de psychologie van verkoop, politieke en juridische kwesties in de verkoop en de mogelijke risicos daarvan en enkele vraagstukken met betrekking tot relatiemanagement. Bovendien bevat deze editie nieuwe en geactualiseerde cases en biedt het meer praktische informatie en voorbeelden. Ten slotte wordt Verkoop en verkoopmanagement versterkt met Pearson XTRA.DoelgroepDit boek is geschikt voor studenten in het hogere economische onderwijs.Bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Verkoopmanagement toegepast : basisinzichten in verkooporganisatie, -management en -strategie
Authors: ---
ISBN: 9789400005143 Year: 2014 Volume: *8 Publisher: Antwerpen Cambridge Intersentia Educatief

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Sales management : vakmagazine voor verkoopsdirecteuren en verkoopsleiders
ISSN: 13810553 Year: 1994 Publisher: Dordrecht


Book
Sales force automation : succesvol implementeren.
Authors: ---
ISBN: 9014065760 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom


Book
Marketingmanagement : de essentie
Authors: --- ---
ISBN: 9043006742 Year: 2004 Publisher: Place of publication unknown Pearson Education


Book
Datawarehouses : bron van kennis voor marketing en sales
Authors: ---
ISBN: 9014068204 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom


Book
Het verkopen van kennis : over het belang van kennishabitats, kennisbrokering en het ontwikkelen van wijsheid
Author:
ISBN: 9043011088 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Pearson Education


Book
How brands grow : what marketers don't know
Author:
ISBN: 9780195573565 0195573560 Year: 2010 Publisher: Melbourne Oxford University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.Bron : http:/:www.bol.com

Listing 1 - 10 of 10
Sort by