Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
This book will change the way you think about marketing forever.Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance DS fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.
Branding --- Marketing --- Verkoopmanagement --- Merkenmanagement --- Product strategy
Choose an application
Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van zowel de theoretische als de praktische kant van het vakgebied. Hierbij wordt naast de rol van de verkoper ook die van de verkoopmanager behandeld. In lijn met recente ontwikkelingen wordt de nodige aandacht besteed aan verkoop in een internationale omgeving, CRM en leiderschap. Om recht te doen aan het belang van technologische ontwikkelingen is in deze editie bovendien een hoofdstuk toegevoegd over internet en IT-toepassingen in verkoop. In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide casestudy over een internationaal bedrijf. Zo komt bijvoorbeeld het verkoopmanagement van Microsoft aan bod en wordt het customer relations managementsysteem van BMW Benelux besproken. Verkoop en verkoopmanagement gaat vergezeld van een website, zie www.pearsoneducation.nl/jobber. Hier Vind je een digitale leeromgeving met videocases, powerpoints, extra vragen en praktijkoefeningen. David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de London School of Commerce en bestuursvoorzitter van Durham Associates Group Ltd. De Nederlandse bewerking is uitgevoerd door Kurt De Blick en Patrick Stroobandt. Beiden doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultant voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.Recensie(s) NBD|Biblion recensie Dit studie- en werkboek behandelt verkoop vanuit het perspectief van de verkoopprofessional en verkoopmanager vanuit een focus op aansturing en motivatie. Het bestaat uit vijf delen: perspectief, omgeving, techniek, management en controle en beheer. Elk hoofdstuk start met leerdoelen en kernconcepten en sluit af met conclusies. Na elk deel volgt een casestudy. Een digitale leeromgeving op internet met per boek een unieke toegangscode Ondersteunt de lezer met presentaties, opgaven en praktijkoefeningen. Deze achtste editie is aangevuld met informatie over internet en IT-toepassingen in de verkoop. De auteurs zijn universitair docent en decaan in Engeland. De Nederlandse vertalers zijn docenten aan Belgische universiteiten en hogescholen. Een boek gericht op hbo- en wo-studenten door zijn indeling en methode. (NBD|Biblion recensie, Ir. K.W. Sijtsma MBA)
verkooptechniek --- management --- verkoop --- Distribution strategy --- verkooporganisatie --- 658.8 --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Verkoop --- Verkoopmanagement --- Verkoop. --- Verkoopmanagement. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- verkoopkunde
Choose an application
Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van zowel de theoretische als de praktische kant van het vakgebied. Hierbij wordt naast de rol van de verkoper ook die van de verkoopmanager behandeld. In lijn met recente ontwikkelingen wordt de nodige aandacht besteed aan verkoop in een internationale omgeving, CRM, leiderschap en internet en IT-toepassingen in verkoop.In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide casestudy.Nieuw in deze editieDeze negende editie van Verkoop en verkoopmanagement biedt een meer mondiaal perspectief, inclusief de implicaties het samenstellen van een multicultureel team van verkoopkrachten. Daarnaast is er theorie toegevoegd over de psychologie van verkoop, politieke en juridische kwesties in de verkoop en de mogelijke risicos daarvan en enkele vraagstukken met betrekking tot relatiemanagement. Bovendien bevat deze editie nieuwe en geactualiseerde cases en biedt het meer praktische informatie en voorbeelden. Ten slotte wordt Verkoop en verkoopmanagement versterkt met Pearson XTRA.DoelgroepDit boek is geschikt voor studenten in het hogere economische onderwijs.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
369.3 --- Verkopen --- KHKT --- Verkoopmanagement --- verkoopkunde --- verkoopmanagement --- verkooptechnieken --- marketingmix --- marketing --- verkoopbeleid --- Verkoop --- Verkoopsprocessen --- Sales management --- Sales promotion --- Verkooptechnieken --- Marketing --- Koopgedrag --- Budgettering --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Consumentengedrag --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- marketingstrategie --- verkooptechniek --- 658.84 --- verkoop --- 369.3 --- verkoopkunde --- verkoopmanagement --- verkopen --- Handelskanalen. Verschillende verkoopsystemen. Verkoopmethoden --- verkoopkunde, vertegenwoordigers
Choose an application
management --- verkoop --- 05 <493> --- 658.85 --- Verkopen --- Verkoopmanagement --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Periodicals --- Management --- Marketing --- Verkooptechnieken --- tijdschriften --- 05 <493> Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- tijdschriften. --- Tijdschriften.
Choose an application
658.8 --- informatietechnologie --- klantenmanagement --- management --- marketing --- salesmanagement (verkoopmanagement) --- verkoop --- Customer Relationship Management --- E00116.jpg --- Verkooptechnieken --- marketing, verkoop, distributie --- Informatietechnologie --- Marketing --- Sales management
Choose an application
Marketing --- marketingcommunicatie --- marketingbeleid --- consumentengedrag --- 658.8 --- marketing --- 369.1 --- marketing management --- klantentevredenheid --- logistiek --- management --- marketingmanagement --- marketingonderzoek --- planning --- salesmanagement (verkoopmanagement) --- strategische planning --- business marketing --- marketingstrategie --- sales management --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
658.8 --- datawarehouses --- informatietechnologie --- klantenmanagement --- marketing --- salesmanagement (verkoopmanagement) --- CRM --- database management systems --- database marketing --- marketing information systems --- sales management --- marketing, verkoop, distributie --- Datawarehouse --- Database marketing --- Datamining --- Marketinginformatiesystemen --- Database management systems --- Marketing information systems --- Sales management --- Marketinginformatiesysteem
Choose an application
kennismanagement --- sales audit --- kennisoverdracht --- Theory of knowledge --- 658 --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- 005.94 --- accountmanagement --- kenniseconomie --- salesmanagement (verkoopmanagement) --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- kennismanagement. Knowledge management --- Kennis --- Kennismanagement --- Sales management --- Accountmanagement --- Kennisverwerving --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- Salesmanagement
Choose an application
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.Bron : http:/:www.bol.com
Branding (Marketing). --- marketing --- merkdenken --- marketingbeleid --- marketingstrategie --- Product strategy --- creativiteit --- merkbeleid --- productstrategie --- Productstrategie --- afzetmarkten --- klanten --- verkoop --- debouches --- clients --- vente --- Merken --- Marketing --- Branding (Marketing) --- 658.81.1 --- 658.811 --- verkoopmanagement --- merkenmanagement --- Brand name products --- Advertising --- Product management. Brand management --- verkoopkunde --- Marktonderzoek --- Marketingresearch --- Branding --- Marketingstrategieën --- PXL-Research 2019 --- marketing, marktonderzoek --- branding --- merkpositionering --- Merk --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|