Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
informatiesystemen --- PXL-Business 2017 --- technologische vernieuwingen --- maatschappij --- business --- Big Data
Choose an application
Sustainable engineering. --- Industrial ecology. --- PXL-Tech 2018 --- technologische vernieuwingen --- duurzame ontwikkeling --- ecologie
Choose an application
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.Dit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering ?Bron : http://www.managementboek.nl
AI artificiële intelligentie beleid creatief innovatie robot verandering change. --- Computer. Automation --- Consumer behavior --- marketing --- dienstverlening --- marketingbeleid --- CRM (Customer Relationship Management) --- KI (kunstmatige intelligentie) --- marketingcommunicatie --- klantrelaties --- digitalisering --- artificiële intelligentie --- internet of things --- Ondernemingen ; automatisering --- Klantvriendelijkheid --- AI artificiële intelligentie beleid creatief innovatie robot verandering change --- ondernemen --- PXL-Business 2017 --- marketingstrategie --- klantgerichtheid --- technologische vernieuwingen --- Cybermarketing --- Digitalisering --- Artificiële intelligentie --- Internet --- Consumenten --- Marketingstrategieën --- Consument --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing --- Automation --- Marketing management
Choose an application
Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com
retailmarketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Detailhandel --- E-commerce --- Online shoppen --- 381.50 --- duurzame ontwikkeling --- e-commerce --- marketing --- Retail --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Kleinhandel: algemeenheden --- developpement durable --- Consumentengedrag --- Distributiestrategie --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatietechnologie --- technologische vernieuwingen --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Elektronische handel --- Internet --- Trend
Choose an application
Gaan robots straks al het werk overnemen? Worden computers slimmer dan mensen? Maakt de blockchain bankiers, notarissen en ons geldstelsel echt overbodig? Dit boek bespreekt zes technologieën die je niet mag missen omdat ze de wereld zullen veranderen.Iedere technologie wordt op een begrijpelijke manier uitgelegd. Aan de hand van alledaagse voorbeelden ontdek je welke toepassingen er nu al zijn en wat ons nog te wachten staat. Als je dit boek hebt gelezen, kun je meepraten over de belangrijkste technologische ontwikkelingen en beoordelen welke impact ze zullen hebben op jouw persoonlijke leven of de branche waarin je werkzaam bent.De zes technologieën die aan bod komen:1. Robotisering. Maak kennis met robots, drones en zelfrijdende auto?s.2. Big data. Lees hoe je informatie haalt uit grote hoeveelheden gegevens.3. Kunstmatige intelligentie. Ontdek waartoe zelflerende machines in staat zijn.4. Blockchain. Begrijp hoe je met techniek vertrouwen kunt digitaliseren.5. Internet of Things. Leer meer over dingen die verbonden zijn met internet.6. Virtual Reality/augmented Reality. Duik in de digitale werkelijkheid. Bron : http://www.managementboek.nl
Technologie --- Technologische vooruitgang --- Trends --- Robotica --- Big Data --- Artificiële intelligentie --- Blockchain --- Internet of things --- Virtuele realiteit --- Trendwatching --- PXL-Central Office 2020 --- technologische vernieuwingen --- automatisering --- Trend --- Virtual reality --- Maatschappij --- Computer. Automation --- VR (virtual reality) --- IoT (Internet of Things) --- Fablab --- big data --- blockchain --- KI (kunstmatige intelligentie) --- robots
Choose an application
Wat wordt eigenlijk bedoeld met zorgdomotica? Wat kan men ermee en wat niet? Wie heeft er iets aan en hoe verandert het werk van de installateur en de zorgverlener erdoor? Hoe kan bevorderd worden dat de toepassing ervan succesvol verloopt? Welke ervaringen zijn er al mee? Op deze en andere vragen wordt in dit boek antwoord gegeven. Want een ding is zeker: de demografische en sociaal-economische veranderingen vragen om slimme en innovatieve oplossingen, en dat betekent tevens slim samenwerken tussen de verschillende disciplines. Op die manier wordt zorgdomotica een succes en is het mogelijk een kwalitatief goede of zelfs betere zorg te bereiken
324 --- 627.3 --- communicatie --- demografie --- domotica --- personenalarm --- technologie --- woning --- woonvoorziening --- zorgbehoefte* --- zorgvrager --- Zorg --- Domotica --- Zorgdomotica --- Ouderenzorg --- zorg --- thuiszorg --- bejaardenzorg --- ziekenhuis --- 605.93 --- geriatrie --- gerontologie --- Bejaardenzorg --- Thuiszorg --- ouderdomsziekten, geriatrie --- Bejaarden --- Automatisering --- Kwaliteitszorg --- Gezondheidszorg --- Ouderen --- ICT --- Wonen --- gezondheidszorg --- ouderen --- Domotica. --- gezondheidszorg. --- ouderen. --- Gezondheidszorg. --- Ouderen. --- afstandsbewaking --- remote monitoring --- e-health --- monitoring-apparatuur --- medische technologie --- ADL (activiteiten dagelijks leven) --- Hygiene. Public health. Protection --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- personenzorg --- PHL-Healthcare 12 --- ouderenzorg --- innovatie --- technologische vernieuwingen --- Zorgrobot --- Zorgvernieuwing --- Oudere --- Gemeenschap --- School --- Buurt
Choose an application
Binnen het bewegingsonderwijs gaat ook de digitalisering niet aan de deur voorbij. Het gebruik van tablets, apps, videofeedback en (serious) games, wordt steeds meer gemeengoed. Zeker voor kinderen is de nieuwe technologie van belang, want zij leren er hun bewegingen door aan en geven hiermee ook hun sportidentiteit vorm. In Van tikken naar taggen gaan diverse ervaringsdeskundigen in het bewegingsonderwijs en gaming in op de voor- en nadelen van het gebruik van deze technologische middelen. Met verhalen uit de praktijk en recent wetenschappelijk onderzoek wordt zo scherp mogelijk in beeld gebracht wat de relevante digitale ontwikkelingen zijn, wat er allemaal mogelijk is en wat voor de praktijk de meest relevante vragen zijn.
Bewegingsopvoeding. --- ICT --- Lichamelijke opvoeding. --- Sportonderwijs. --- Onderwijs. --- Computer assisted instruction --- games --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- digitalisering --- sport op school --- Bewegingsonderwijs ; didactiek --- 372.879.6 --- 681.3*J3 --- 681.3*K8 --- 477.8 --- sport --- bewegingsonderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Games --- Lichamelijke opvoeding --- 681.3*K8 Personal computing: games --- Personal computing: games --- 681.3*J3 Life and medical sciences (Computer applications) --- Life and medical sciences (Computer applications) --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- technologische vernieuwingen --- Bewegingsonderwijs --- Sport --- Digitalisering --- Digitale leermiddelen --- Gamification --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
What happens when DIY meets Web 2.0? In Makers, New York Times bestselling author Chris Anderson reveals how entrepreneurs use web principles to create and produce companies with the potential to be global in scope as well as how they use significantly less in the way of financial resources, tooling, and infrastructure required by traditional manufacturing. Anderson's unique perspective is that small manufacturing will be a significant source of future growth; that the days of giant companies like General Motors are in their twilight; that in an age of open source, custom-fabricated, and do-it-yourself product design, the collective potential of a million garage tinkerers will be unleashed on global markets.
Economic development --- Technological innovations --- Creative ability in technology --- Research, Industrial --- Entrepreneurship. --- Microfabrication. --- Micromachining. --- Business enterprises --- Développement économique --- Innovations --- Créativité en technologie --- Recherche industrielle --- Entrepreneuriat --- Microfabrication --- Micro-usinage --- Entreprises --- Economic aspects --- Technological innovations. --- Aspect économique --- Innovations technologiques --- AA / International- internationaal --- US / United States of America - USA - Verenigde Staten - Etats Unis --- 338.040 --- 338.043 --- 331.32 --- 338.32 --- Ondernemingen: algemeenheden. --- Technologische vooruitgang. Automatisering. Computers. Werkgelegenheid en informatica. --- Structuur van de economie. --- Vestigingsplaats en specialisatie van de productie. Ondernemingscentra. --- Développement économique --- Créativité en technologie --- Aspect économique --- Entrepreneurship --- Micromachining --- Manufacturing processes --- Entrepreneur --- Intrapreneur --- Capitalism --- Business incubators --- Machining --- Structuur van de economie --- Ondernemingen: algemeenheden --- Technologische vooruitgang. Automatisering. Computers. Werkgelegenheid en informatica --- Vestigingsplaats en specialisatie van de productie. Ondernemingscentra --- MAD-faculty 13 --- ondernemerschap --- technologische vernieuwingen --- 3D Design --- #SBIB:309H1713 --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...)
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|