Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek is een inspiratiebron om taal aan te leren met muzische werkvormen. Door in te zetten op de raakvlakken tussen taal, actief leren, beeld, muziek en drama zijn activerende werkvormen ontwikkeld waarin interactie en samenwerking tussen leerlingen centraal staan. Voor elk van deze domeinen is er een handleiding voorzien. De muzische workshops zijn gecreëerd binnen het onderzoeksproject taalCULTuur in een unieke samenwerking tussen de departementen Education, MAD School of Arts en Music van de Hogeschool PXL in Hasselt.http://www.maklu.be/makluengarant/BookDetails.aspx?ID=9789044135404
didactische werkvormen --- Didactic strategies --- meertaligheid --- muzische vorming --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- taaltstimulereing --- NT2 --- Taalstimulering --- Meertaligheid --- Nederlands voor anderstaligen --- Didactische werkvormen --- 477 --- Nederlands voor anderstaligen (NT2) --- #PBIB:+117.60 --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- Muzische vorming : Muziek --- PXL-Education 2017 --- MAD-faculty 17 --- PXL-Music 2017 --- actief leren --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Muzische vorming --- Meertalige kinderen --- Werkvormen --- Didactiek --- Workshops --- Activerende didactische werkvormen --- Taalverwerving --- Kunstzinnige vorming --- Migrantenkinderen --- Meertalig kind --- Werkvorm --- Workshop --- Migrantenkind --- Cultuureducatie --- Verbeelding --- Nt2 --- Persoon met een migratieachtergrond
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|