Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Kwaliteitszorg --- Evaluatie --- Sterkte-zwakteanalyse --- Zelfevaluatie
Choose an application
Kwaliteitszorg --- Evaluatie --- Zelfevaluatie --- Sterkte-zwakteanalyse
Choose an application
Abdij --- Bibliotheek --- Sterkte-zwakteanalyse --- IBA
Choose an application
Choose an application
Het beoordelen van de interne sterkten en de externe kansen en bedreigingen, kortom, het maken van een SWOT-analyse, is een uitstekend middel om strategieën uit te stippelen. Daarom wordt deze methode ook in de publieke sector steeds vaker gebruikt. In deze pocket wordt niet alleen de theorie van de SWOT-analyse uiteengezet, u kan er ook uit leren hoe u dit handige hulpmiddel in de praktijk kan toepassen
Overheidsbeleid --- Openbaarheid van Bestuur --- Beleidstechnieken --- Sterkte-zwakteanalyse
Choose an application
Overheidsbeleid --- Openbaarheid van Bestuur --- Beleidstechnieken --- Sterkte-zwakteanalyse
Choose an application
Ruilhandel --- Sterkte-zwakteanalyse --- Vrijwilligerswerk --- SCW --- LETS Vlaanderen
Choose an application
Spelotheek --- Openbare bibliotheek --- Gezelschapsspel --- Sterkte-zwakteanalyse --- IBA
Choose an application
Marketingplanning geeft systematisch alle stappen van het marketingplanningsproces weer. Aan bod komen het strategisch kader en marktafbakening, analyses, strategische organisatiekeuzes en strategische, tactische en operationele marketingkeuzes, in de vorm van marketingplannen. Daarnaast is er aandacht voor de uitvoering, evaluatie en terugkoppeling (PDCA-cyclus).Nieuw in deze drukDeze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Zo komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod: customer journey, owned, paid en earned kanalen, content marketing, distinctive assets, mental en physical availability, consideration set en category entry points. Ook is er meer aandacht voor het inside-out denken in het analyse- en keuzeproces. Behalve een gedegen beschrijving van de theorie bevat deze uitgave veel uitstapjes naar de praktijk. Het boek benadrukt het belang van het analyseproces en het onderbouwen van beslissingen. Heldere structuurschemas maken de student duidelijk in welk deel van het proces hij of zij zich bevindt. Extra materiaalOnder de tab Extra materiaal is veel extra en ondersteunend materiaal beschikbaar, zoals de extra hoofdstukken, casuïstiek, sheets, voorbeelden, overzichten, alternatieven en aanvullingen, een online marketingplan en DAKMAD.DoelgroepMarketingplanning is bestemd voor hbo-studenten met enige voorkennis van marketing. Na bestudering van deze uitgave is de student in staat een verantwoord marketingplan samen te stellen. Door de opzet is dit boek ook zeer geschikt voor gebruik bij stages en afstudeeropdrachten.Bron : http://www.boomhogeronderwijs.nl
Applied marketing --- SWOT-analyse --- marketingplan --- Marketing --- Marketingplanning --- Sterkte-zwakteanalyse
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|