Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
, 89 p.
Lerarenopleiding --- Algemeen. --- 613.3 --- stage (praktijkleren) --- stagebegeleiding --- supervisie --- 371.35 --- Supervisie --- Maatschappelijk werk --- Methodiek
Choose an application
1.Competentiegericht leren en begeleiden2. Introductie3. Aan het werk4. Communicatie5. BeoordelenBijlage 1: Competentieprofiel werkbegeleiderBijlage 2: Handelingsschema van een verpleegtechnische vaardigheidBijlage 3: Kwalificatiestructuur Gezondheidszorg en Welzijn 2008/2009 (experimenten)Bijlage 4: Kwalificatiestructuur Gezondheidszorg en Welzijn, 1997 tot hedenBijlage 5: Mbo-competentiesBijlage 6: Het vmbo, leerwegen en sectoren
613.3 --- assessment --- coaching --- communicatie --- competentiegericht onderwijs --- evaluatie --- luisteren --- stagebegeleiding --- studentenbegeleiding --- Competentiegericht leren --- beoordelen --- gezondheidszorg --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- stage (praktijkleren) --- verpleegkundige opleiding --- Beroep en opleiding --- Competentiegericht leren.
Choose an application
Gezondheidszorg --- Nursing --- Soins de santé --- Verpleegkunde --- Nursing Process. --- 613.3 --- borstamputatie --- heupprothese --- koorts --- stage (praktijkleren) --- systematisch verpleegkundig handelen (nursing process, SVH, verpleegproces) --- verpleegplan (zorgplan) --- Process, Nursing --- Nursing Processes --- Processes, Nursing --- (zie ook: borstkanker) --- (zie ook: Rogers Martha-theorie) --- Nursing Process
Choose an application
0378-1925
613.3 --- didactisch proces --- leerdoelstellingen --- leermethoden --- modulair onderwijs --- probleemgestuurd onderwijs --- stage --- verpleegkundig beroep --- verpleegkundige opleiding --- 613.2 --- beroepsuitoefening --- coaching --- eindtermen --- stage (praktijkleren) --- stagebegeleiding --- vaardigheidstraining --- verpleegkunde --- verzorgende beroepen --- Beroep en opleiding
Choose an application
613.3 --- reflectie --- stage (praktijkleren) --- studiemethoden --- verpleegkunde --- verpleegkundige opleiding --- zelfstudie --- Verpleegkunde --- opleiding --- Reflecteren --- S2007340.JPG --- beroepservaring --- welzijnswerk, methoden --- verpleegkunde - beroep en opleiding --- 361.1 --- Contains audio-visual material --- Cognitive psychology --- leerpsychologie --- reflectie (psychologie) --- emoties --- leren leren
Choose an application
Het boek gaat over competenties die een praktijkbegeleider moet bezitten om deelnemers aan het secundair beroepsonderwijs die hun opleiding in de praktijk en op school volgen tot vakmensen op te leiden. Dit boek is gericht op het verwerven van kennis, vaardigheden en houding.De invoering van het competentiegericht onderwijs, volgens de Wet Educatie en Beroepsonderwijs (WEB), vereist dat bedrijven en instellingen een nadrukkelijker rol spelen bij de opleiding en begeleiding van leerlingen, stagiairs en deelnemers aan de beroepsbegeleidende of aan de beroepsopleidende leerweg. Aan de oorsprong van dit boek liggen praktijkervaringen, vragen van praktijkbegeleiders over competentiegericht opleiden en leren en de veranderingen in het onderwijssysteem. (Bron: covertekst)
Teacher education. Teacher's profession --- Didactic strategies --- Technical, artistic and vocational education --- bedrijfsopleidingen --- praktijkleren --- competenties --- coaching --- begeleidingsmethodieken --- lerarenbegeleiding --- Netherlands --- Lerarenopleiding --- Instructie --- Motivatie --- Coaching --- Didactiek --- Begeleiding --- Personeelsmanagement --- 488 --- beroepsopleidingen --- feedback --- mentor --- stagebegeleiding --- Deeltijds leerplichtige jeugd --- leermethoden --- leerlingenbegeleiding --- studentenbegeleiding --- stage (praktijkleren) --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- 489.4 --- 061500.jpg --- Beroepsonderwijs: didactiek --- Taal --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie --- Therapie
Choose an application
Aan de slag! is een uitgebreide handreiking voor het maken van goede opdrachten voor beroepsopleidingen. De opdrahten sluiten aan bij het leerlijnenmodel. De volgende leerlijnen komen aan bod : de stageleerlijn, de integrale leerlijn, de conceptuele leerlijn, de vaardighedenleerlijn en de studieloopbaanbegeleiding (regieleerlijn)
beroepsopleiding --- beoordeling --- evaluatie (onderwijs) --- leeropdrachten --- Didactics of higher education --- #KVHB:Beroepsopleiding --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Stage --- 482 --- beroepsonderwijs --- beroepsopleidingen --- didactiek --- leerlijnen --- secundair onderwijs --- 378.1 --- 489.4 --- competenties --- leerprocessen --- stage --- stagebegeleiding --- vaardigheid --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- competentiegericht leren --- didactiek hoger onderwijs --- opdrachten --- projectonderwijs --- Beroepsonderwijs; didactiek --- Leerprocessen --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- evaluatie --- leermethoden --- stage (praktijkleren) --- studentenbegeleiding --- vaardigheidstraining --- secundair onderwijs - onderwijstypen en onderwijsvormen --- organisatie van het hoger onderwijs --- Didactiek (hoger onderwijs) --- PHL-Healthcare 12 --- onderwijspraktijk --- stageconcept --- vaardigheidsonderwijs --- Beroepsopleidingen --- Beroepssecundair onderwijs --- Didactische werkvormen --- Leerlijnen --- Secundair onderwijs --- 484.21 --- assessment --- coaching --- didactische werkvormen --- didactisch proces --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- supervisie --- Beroepsopleiding --- Didactische werkvorm --- Leerlijn
Choose an application
1. Betekenis van opdrachten voor leren en onderwijzen2. Leerprocessen in soorten3. Leren van opdrachten: leerdynamiek4. Leerplanschema en leerlijnen als bron van opdrachten5. Construeren van opdrachten voor de integrale leerlijn6. Construeren van opdrachten voor de conceptuele leerlijn7. Construeren van opdrachten voor de vaardighedenlerlijn8. Construeren van opdrachten voor de stage: de ervarings-reflexieleerlijn9. Construeren van opdrachten voor de studieloopbaanbegeleiding10. Toetsen en beoordelen in een ander daglicht11. Opdrachten voor docenten
Lerarenopleiding --- Algemeen. --- Didactic strategies --- didactische processen --- PGO (probleemgestuurd onderwijs) --- leermethoden --- evaluatie (onderwijs) --- HO (hoger onderwijs) --- leeropdrachten --- studiemethoden --- Hoger onderwijs ; didactiek --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Leerprocessen --- didactiek --- hoger onderwijs --- 489.4 --- 489.52 --- leerkracht --- onderwijs --- schrijven --- 041567.jpg --- Leerlijnen --- Opdrachten --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- 371.38 --- leerprocessen --- toetsen --- leren leren --- Didactisch proces (leerproces) --- 371.38 Zelfwerkzaamheid --- Zelfwerkzaamheid --- 454.21 --- Leerprocessen --- Begeleiding(Coaching) --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Evaluatie --- Hoger onderwijs --- Leerlijnen(Groeilijnen) --- Leren leren --- Lesgeven --- Reflecteren (Terugblikken) --- Didactiek --- Onderwijs : methodiek --- Onderwijs : opdrachten --- 371.32 --- departement Gezondheidszorg 08 --- leerpsychologie --- evaluatie van leerlingen --- didactisch proces --- evaluatie --- lerarenopleiding --- onderwijsvernieuwing --- opdrachtgestuurd onderwijs --- probleemgestuurd onderwijs --- 371.3 --- 159.95 --- 371.21 --- 371 --- Didactiek (hoger onderwijs) --- stage (praktijkleren) --- vaardigheidstraining --- 770.9 --- didactische werkvormen --- leerstijlen --- productdesign, onderwijs --- 454.2 --- 484.2 --- 613.3 Beroep en opleiding --- competentiegericht onderwijs --- competenties --- leren --- reflectie --- stage --- stagebegeleiding --- 371.26
Choose an application
Dit boek geeft een overzicht van praktijk-relevante onderzoeksresultaten - uit internationale bronnen - die van belang zijn voor de verpleegkunde. Ze kunnen vragen doen stellen bij het eigen verpleegkundig handelen, dat daardoor kan worden aangepast
616-083 --- gezondheidszorg --- verpleegkundig onderzoek --- wetenschappelijk onderzoek --- 613 --- verpleegkunde --- 604.6 --- 613.21 --- 613.22 --- 613.3 --- patiënt-verpleegkundige relatie --- verpleegkundig management --- verpleegkundige diagnose --- verpleegkundige interventies --- verpleegkundige opleiding --- Beleving --- Borstkanker (mammacarcinoom) --- Familie --- Informatie --- Kwaliteitsbewaking (integrale kwaliteitszorg, kwaliteitssystemen, kwaliteitszorg) --- Patiëntenbegeleiding (patiëntenvoorlichting) --- Verpleegkunde --- Verpleegkundige diagnose (diagnose (verpleegkundige)) --- Verpleegkundige opleiding --- Verpleegkundige research (verpleegkundig onderzoek) --- Verpleegkundige research --- Verpleegmethoden --- Verpleegprobleem --- 616.083 ) Onderzoek --- 613.2 --- Verpleegkundig onderzoek --- Roy-theorie --- angst --- anorexia nervosa --- arbeidsbelasting --- bloeddruk (CVD) --- borstkanker --- chemotherapie (cytostatica) --- chronische ziekten --- coping --- decubitus (doorligwond, drukletsels) --- dementie (dementia, dementia senilis) --- empathie --- humor --- incontinentie (urine-incontinentie) --- infarct (hartinfarct, myocardinfarct) --- kankerpatiënt --- kindermishandeling (kinderverwaarlozing) --- kinderverpleegkunde (pediatrische verpleegkunde) --- kwaliteitsbewaking (audit) --- leiding --- ontslag patiënt --- orgaandonor --- oudermishandeling --- patiëntenbegeleiding (patiëntenvoorlichting) --- pijn --- prematuriteit (preterme geboorte, vroeggeboorte) --- reumatoïde artritis --- stage (praktijkleren) --- stress --- supervisie --- terminale zorgen --- thuisverpleegkunde --- vaderschap --- vallen --- verpleegkundig beroep --- verpleegkundig onderzoek (nursing research) --- verpleegkundige diagnose (NANDA) --- verpleegkwaliteit --- vroedvrouwen --- ziektebeleving --- 616-083 Hypurgy. Care of patient. Hygiene of the sick. Nursing --- Hypurgy. Care of patient. Hygiene of the sick. Nursing --- Psychosomatiek - Psychologie van het ziek zijn --- Basisverpleegkunde - Verpleegkundige interventies --- Verpleegkundig onderzoek - Theorieën --- Beroep en opleiding --- (zie ook: gynecologie) --- (zie ook: oncologie) --- (zie ook: overdracht) --- (zie ook: informed consent) --- (zie ook: analgesie) --- (zie ook: euthanasie) --- (zie ook: wijkverpleegkunde) --- (zie ook: kraamverpleegkunde) --- verpleegkundig onderzoek (gez) --- CPR --- GVO (gezondheidsvoorlichting en -opvoeding, sanitaire opvoeding) --- arbeidstevredenheid --- diabetes mellitus (suikerziekte) --- levenskwaliteit (kwaliteit van leven) --- patiënt-verpleegkundige relatie (verpleegkundige-patiënt relatie) --- reanimatie --- stoma (anus praeternaturalis, kunstmatige anus) --- tracheotomie --- zingeving --- (zie ook: alvleesklier, insuline) --- Verpleegkundige diagnose --- Verpleegkundige interventies --- Verpleegkundige beroepen --- Verpleegkundig onderwijs --- Verpleegkundig management --- Patiëntenbegeleiding --- Verpleegkundige interventie --- Beroep
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|