Listing 1 - 10 of 1855 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Introduction: Social media and social networks (SM/SN) are all around us. In just a few years they have taken a place that seems to gain more influence, faster than anything ever before. Also in meetings, conferences, events and exhibitions... Things evolve at high speed and who knows what will be next. What influence does it all have on you? Can you just ignore it and wait until it's over? Or should you start looking for a fulltime SM/SN manager? The truth probably lies somewhere in between these two extremes. I'm sure that after reading this book you will have a better idea of where social media can lead you and how it may help your projects. And despite the title, we are nog only talking about Twitter. Besides the history of social media, - yes, HIS TO RY - we also address groups, communication, marketing, generations, risk, regulating, research and some cases.
Choose an application
Instagram wordt door steeds meer bedrijven gebruikt als onderdeel van hu socialmediastrategie. Door de algoritmes van Instagram te kennen, kun je er meer succes mee bereiken. Dan moet je wel precies weten wat je doelen zijn. Dus is een contentstrategie noodzakelijk. Door slim gebruik te maken van je persoonlijke, bedrijfs- en makersaccount vertel je een consistent verhaal. Essentieel is dat je je instellingen daarop aanpast en dus moet je weten welke instelling welke effecten heeft. Instagram heeft verschillende mogelijkheden zoals: Stories, tijdslijn, TV, Reels, Shopping, hashtags en LIVE. Deze worden duidelijk behandeld. Door slimme toepassing krijg je meer traffic, volgers en interactie. Met een planning voor je berichten kun je meer realiseren. De auteur is internetexpert en traint bedrijven op het gebied van social media, websites, online- en contentmarketing. Gericht op mensen en bedrijven die professioneel meer met Instagram willen doen.
Choose an application
Choose an application
Kleine ondernemers weten het potentieel van social media vaak beter te benutten dan grote bedrijven, aldus vinologe/slijter Petra de Boevere. Ze heeft haar tips voor bedrijfsmatig gebruik van social media opgebouwd als een diner (aperitief, hoofdgerecht, dessert etc.) en aangevuld met recepten en bijpassende drank.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet of alle tijd die je erin steekt wel bijdraagt aan je organisatiedoelen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media kunt ontplooien om dat doel te realiseren. Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk toegepast. Dit boek is sinds 2015 een wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken. In deze geactualiseerde editie zijn de nieuwste relevante social media ontwikkelingen en mogelijkheden opgenomen. Bron : http://www.businesscontact.nl
Choose an application
Choose an application
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.
Tourism --- Hospitality industry --- Social media. --- Toerisme --- Social aspects. --- sociale media --- sociale media. --- Sociale media. --- Sociale media
Choose an application
From Guy Kawasaki, the bestselling author of The Art of the Start and Enchantment, The Art of Social Media is a no-nonsense guide to becoming a social media superstar. By now it's clear that whether you're promoting a business, a product, or yourself, social media is near the top of what will determine your success or failure. And there are countless pundits, authors, and consultants eager to advise you. But there's no one quite like Guy Kawasaki, the legendary former chief evangelist for Apple and one of the pioneers of business blogging, tweeting, facebooking, tumbling, and much, much more. Now Guy has teamed up with his Canva colleague Peg Fitzpatrick to offer The Art of Social Media - the one essential guide you need to get the most bang for your time, effort, and money. With more than 100 practical tips, tricks, and insights, Guy and Peg present a ground-up strategy to produce a focused, thorough, and compelling presence on the most popular social-media platforms. They guide you through the steps of building your foundation, amassing your digital assets, going to market, optimizing your profile, attracting more followers, and effectively integrating social media and blogging. For beginners overwhelmed by too many choices, as well as seasoned professionals eager to improve their game, The Art of Social Media is full of tactics that have been proven to work in the real world. Or as Guy puts it, "Great Stuff, No Fluff."
Listing 1 - 10 of 1855 | << page >> |
Sort by
|