Listing 1 - 10 of 236 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Sociale communicatie --- Onlinemarketing --- Beïnvloeding --- Merkbeleid
Choose an application
Bert Overbeek kruipt in de huid van 49 toonaangevende managementgoeroes en twittert over hun beste ideeën en hun dagelijks leven. Ontdek of Steven Covey thuis ook gelukkig en effectief is. Volg Henry Ford als hij de lopende band bedenkt en lees wat de inspiratiebron is van Johan Cruyff's onmisbare adviezen. Twitter, de leukste manier om alles te weten te komen over je favoriete managementgoeroes en hun baanbrekende ideeën.Bron : http://www.boekenbank.be
Management --- Managementvaardigheden --- Twitteren --- Sociale communicatie
Choose an application
All corporate screw-ups are social. Don't believe us ? Pop onto Twitter and type in the word #Fail or search the word boycott on Facebook. Up pops the names of many of the world's largest brands, and the latest consumer grievances and organized pressure campaigns against them.Our new SMI book '#FAIL: The 50 Greatest Social Media Screw-Ups and How to Avoid Being the Next One' chronicles another kind of digital pioneer, those brands that have made iconic, early stumbles in social media that have resulted in consequences well beyond a loss of a few friends or followers. From a lock-picking geek's take-down of Kryptonite in 2004 to Carnival Corp's tin-eared response to the Costa Concordia tragedy in January, 2012, the blunders chronicled here cost companies millions, bruised well-honed corporate reputations and sunk careers. There are plenty of mistakes to learn from here - or at least chuckle at in disbelief.Bron : http://socialmediainfluence.com
Sociale communicatie --- Miscommunicatie --- Internet --- Onlinemarketing
Choose an application
Autismespectrumstoornis --- Romantiek --- Empathie --- Sociale communicatie
Choose an application
Social media blijven zich in sneltreinvaart ontwikkelen. 2012 was het jaar van Facebook, daar bestaat geen twijfel over. Maar 2012 was ook het jaar dat steeds meer organisaties zich bezig gingen houden met social media strategie.Dat brengt een nieuwe uitdaging met zich mee, namelijk de operatie. Strategie zonder operatie is een lege huls, iets wat veel organisaties aan den lijve hebben ondervonden. Social Media Marketing; van strategie naar operatie beschrijft een zeer structurele en praktijkgerichte aanpak voor het beheren en managen van je social media werkzaamheden. Met dit boek ben je in staat de uitdaging aan te gaan en succes te boeken met social media!Bron : http://shop.adformatie.nl
Sociale communicatie --- Marketingmix --- Onlinemarketing --- Marketingstrategie --- Sociale marketing
Choose an application
Arbeidsmarktcommunicatie --- Personeelswerving --- Personeelsselectie --- Sociale communicatie --- Communicatie --- Internet
Choose an application
Public relations --- Internet --- Trend --- Communicatiemiddel --- Sociale communicatie
Choose an application
Grow Your Online Influence - Go Guerrilla. Equipping you with action plans, implementation steps and more than 100 marketing weapons, Jay Conrad Levinson, The Father of Guerrilla Marketing, and social media expert Shane Gibson teach you how to combine the timeless principles of guerrilla marketing with the latest social media applications and networks. Discarding overwhelming statistics, buzzwords and acronyms, Levinson and Gibson provide a step-by-step social media attack plan. Following their take-no-prisoners guerilla approach, you'll learn how to identify unconventional social media opportunities, engage customers, motivate action, and capture profits away from your competitors. The key features includes: 19 secrets every guerrilla social media marketer needs to know; The Guerrilla Social Media Toolkit; The Seven-Sentence Social Media Attack Plan; 22-point social site and blog checklist; 20 types of ROI; Free guerrilla intelligence tools; Future social media weapons that are worth knowing about; and, And more! This is the social media guerrilla's go-to guide - learn how to employ a social media plan that earns attention - and profits! Bron : http://www.bol.com
Onlinemarketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Klantenbinding --- Communicatiestrategie
Choose an application
Als je mee wilt tellen in het digitale tijdperk kun je er maar beter voor zorgen dat je een goede indruk maakt op internet. Maar zien anderen je wel zoals jij jezelf graag ziet ? In dit praktische boek kun je lezen hoe je een aantrekkelijke online identiteit creëert. Niet door je mooier voor te doen dan je bent, maar door actief te werken aan een authentieke versie van jezelf op Twitter, Facebook, LinkedIn, blogs en andere (sociale) media. Bron : http://www.boekenbank.be
Sociale communicatie --- Internet --- Identiteit --- Onlinemarketing --- Beeldvorming --- Imagomanagement
Choose an application
Sociale communicatie --- Marketingmix --- Onlinemarketing --- Marketingstrategie --- Sociale marketing
Listing 1 - 10 of 236 | << page >> |
Sort by
|