Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Insurance law --- tariferingen --- segmentatie --- risk management --- schadevergoedingen
Choose an application
In deze scriptie wordt de ontwikkeling van een applicatie voor het automatisch segmenterenvan etnische muziekstukken toegelicht. Hierbij wordt gebruik gemaakt van zowel bestaande alseigen ontworpen algoritmen en technieken binnen de signaalanalyse en beeldverwerking. Debestaande algoritmen hebben reeds hun prestaties bewezen in verschillende thesisen en worden geoptimaliseerd voor deze etnische muziek. Zowel de constant Q transformatieals Mel-frequentie cepstrum komen aan bod. De scriptie valt uiteen in vier grote delen: hetdetecteren van overgangen in het muziekstuk met behulp van signaalanalyse, het detecteren vande structuur met behulp van beeldverwerking, het ontwerpen van een geschikte gegevenstructuurvoor de hiërachische segmentatie en het ontwikkelen van een gebruiksvriendelijke interface voorhet weergeven en manipuleren van die segmentatie. De applicatie wordt ontwikkeld in Javaen steunt op de applicatie Tarsos. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende klassen uit het Tarsos-project. This paper discusses the development of an application for automatic audio segmentation and focuses on ethnic music.Both existing and personally designed algorithms and techniques in signal analysis and image processing have been used to this end.The value of the existing algorithms has already been demonstrated in multiple papers and they have been optimised for this ethnic music.Both the constant Q transform and the Mel-frequency cepstrum are being discussed.The thesis is divided into four major parts: detecting changes in the track by using signal analysis, the detection of the song structure by using image processing, the design of a suitable data structure for the hierarchical segmentation and the development of a user interface for displaying and manipulating the segmentation.The application is developed in Java and relies on the application Tarsos. Multiple classes from the Tarsos project are used.
Afrikaanse muziek. --- Algoritme - algorithm. --- Etnische muziek. --- Grafische applicatie - graphical application. --- Informatica - Informatics. --- Java - Java. --- Muziek - music. --- Segmentatie.
Choose an application
Doelstelling: De Spaanse taal wordt gekenmerkt door het gebruik van lange complexe zinnen opgebouwd uit meerdere niveaus. In het Nederlands zijn dergelijke constructies onaanvaardbaar. Ik wil graag aantonen dat de segmentatie van Spaanse zinnen in het Nederlands vaak veroorzaakt wordt door de talrijke onderwerpswissels in de Spaanse zin. Middelen of methode: Eerst selecteerde ik alle gesegmenteerde zinnen uit de Spaanse tekst. Vervolgens maakte ik van elke zin een grammaticale analyse en verantwoordde ik de segmentatie. Per zin maakte ik een conclusie waarin ik bepaalde of de segmentatie veroorzaakt was door de onderwerpswissels in de Spaanse zin. Indien dat het geval was, gaf ik een antwoord op de vragen: "Hoeveel verschillende onderwerpen heeft de Spaanse zin?", "Hoeveel onderwerpswissels doen er zich voor in die zin?" en "In hoeveel Nederlandse zinnen splitsen we de Spaanse zin op en wat zijn de onderwerpen van die Nederlandse zinnen?" Resultaten: In 64 van de 88 bestudeerde zinnen was de segmentatie veroorzaakt door de onderwerpswissels in de Spaanse zin. Daaruit besloot ik dat we dat als een van de belangrijkste redenen voor segmentatie kunnen beschouwen.
Autobiografie. --- Cosas que ya no existen. --- Cristina Fernández Cubas. --- Grammaticale en semantische onderwerpen. --- Kortverhalen. --- Spanje. --- Vertaalprobleem: segmentatie. --- Vertaling met commentaar. --- Vrouwen.
Choose an application
Franstalige literatuur. --- Interferentie. --- Koloniale expositie. --- Le Clézio. --- Maria Noordman. --- Meertaligheid. --- Ritournelle de la faim. --- Segmentatie. --- Stijlanalyse. --- Vertaalkundige studie – Vertaling met commentaar.
Choose an application
Business policy --- Cost control --- Efficience dans l'industrie --- Efficiency [Industrial ] --- Efficiëntie in de industrie --- Fragmentation du marché --- Gestion de portefeuille --- Investment management --- Kostprijscontrole --- Marché [Fragmentation du ] --- Marché [Segmentation du ] --- Market segmentation --- Markt--Segmentatie --- Niche marketing --- Planification stratégique --- Portefeuille -- Gestion --- Portefeuillebeheer --- Portfolio management --- Prix de revient--Controle --- Segmentatie van de markt --- Segmentation du marché --- Segmented market --- Strategic planning --- Strategische planning
Choose an application
Marketing --- segmentatie --- marktsegmentatie --- marketing --- Market research --- Audit Accountantscontrole --- Consommation Verbruik --- Marketing Marketing --- Relations publiques Public relations --- #KVHB:Marketing --- 658.8:005.52 --- marketingdoelgroepen --- marketingmix --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Consumentengedrag --- Marktsegmentatie --- marktsegmentaties --- Marktonderzoek --- Client Klant --- 658.81
Choose an application
Nous vivons actuellement des évolutions majeures qui ont un effet sur notre vision du monde et nous font appréhender l’avenir de façon moins optimiste qu’à l’époque des Trente Glorieuses, où la marche vers le futur se devait d’être confiante et sereine. Une des résultantes de ces bouleversements est que l’être humain, par goût, par nécessité ou par conviction, envisage de moins en moins l’acte de consommer comme une fin en soi, mais davantage comme un moyen d’aboutir à une plaisante harmonie, tant affective et physiologique que matérielle. L’entreprise se doit d’intégrer cette nouvelle donne, d’où l’émergence d’un marketing de rupture qui comprend, intègre et anticipe la mutation des marchés. Un ouvrage « mode d’emploi » destiné au décideur mais parfaitement accessible à l’étudiant pour répondre efficacement aux besoins des consommateurs des marchés en mutation.
Buyer behavior --- Choix de consommation --- Comportement d'achat --- Comportement des consommateurs --- Comportement du consommateur --- Consommateurs -- Comportement --- Consommateurs -- Habitudes --- Consumenten -- Gedrag --- Consumentengedrag --- Consumer behavior --- Consumer goods Marketing --- Decision making [Consumer ] --- Domestic marketing --- Fragmentation du marché --- Habitudes d'achat --- Habitudes de consommation --- Marché [Fragmentation du ] --- Marché [Segmentation du ] --- Market segmentation --- Marketing --- Marketing domestique --- Markt--Segmentatie --- Niche marketing --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Segmentatie van de markt --- Segmentation du marché --- Segmented market --- Verbruikers -- Gedrag --- Verbruikersgedrag --- Creative ability in business --- Consommateurs --- Marketing comportemental --- Comportement --- Attitudes. --- Attitude (psychologie) --- Marketing. --- Marketing comportemental. --- Attitude.
Choose an application
Marketing --- marketingplan --- alignment --- organisatieleer --- 369.1 --- marketing --- marketingplannen --- 658.8 --- implementatie --- marketingonderzoek --- marketingstrategie --- omgevingsanalyse --- planning --- segmentatie --- 650.1 )* MANAGEMENT --- 658.8 )* MARKETING --- management --- marketingbeleid --- marketingstrategieën --- marketing, planning --- 366.3 --- Marketing : planning --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Marketingplanning --- Planning --- Marketingstrategieën --- Marktgericht ondernemen --- Marketing, planning --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marchés d'exportation --- Commerce international --- Marketing international --- Export marketing --- International economic relations --- Globalization --- Management --- 658.8 --- communicatie --- internationale marketing --- marketing --- marketingmix --- marketingstrategie --- marktpenetratie --- prijzen --- producten --- promotie --- segmentatie --- marketing, verkoop, distributie --- Export marketing - Management
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|