Listing 1 - 10 of 357 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
BMLIK
Choose an application
Samenwerken --- Vriendschap --- kamishibai --- vertelplaten --- samenwerken --- vriendschap
Choose an application
Na een bezoek aan het circus is kleine Muis diep onder de indruk. Hij weet wat hij wil: baas zijn van iets groots. Maar baas zijn van iets groots word je niet zomaar. Een vrolijk verhaal over dromen die waar worden met de hulp van goede vrienden.
samenwerken --- Prentenboeken --- Vriendschap
Choose an application
Choose an application
Wat zou er gebeuren als je vaker een gunstige reactie kreeg op jouw ideeën, meningen, plannen en voorstellen? Je zou succesvoller zijn en de kwaliteit van je werk- en privéleven zou aanzienlijk verbeteren, stelt de Zweedse hoogleraar Lars-Johan Åge. De achterliggende gedachte van zijn happy happy-methode is dat we meer succes en voldoening ervaren, wanneer we erin slagen met anderen samen te werken op een manier die alle betrokkenen echt tevreden stelt. Daarbij gaat het niet alleen over welke beslissingen er uiteindelijk genomen worden, maar ook over het proces van samenwerken zelf. De happy happy-methode focust op de uitkomst, de relatie, de samenwerking en de toekomst. Met de onmiddellijk toepasbare vijf stappen uit dit boek slaag je er in bij elke situatie die je tegenkomt de ultieme win-winuitkomst te bereiken, of beter nog dan win-win eigenlijk, want: happy happy! De happy happy-methode is meer dan een methode; het is een manier van leven die iedereen gelukkiger maakt. Bron : http://www.businesscontact.nl
Samenwerken --- Bedrijfscommunicatie --- Bedrijfspsychologie --- Geluk --- communicatie --- 007 --- Samenwerking
Choose an application
In Eindhoven wordt op een unieke manier samengewerkt. Tussen universiteit, overheid en bedrijfsleven, maar ook tussen bedrijven onderling. Beschikbare kennis en expertise worden vrijelijk gedeeld ten gunste van innovatieve producten.Deze manier van samenwerken komt vaker voor, over de hele wereld. Sterker nog, we staan aan het begin van een tijdperk waarin de norm om producten zo goedkoop mogelijk te maken verandert in het zo slim mogelijk maken ervan. Hierdoor krijgen Europa en de VS na 25 jaar een mondiaal concurrentievoordeel. De angst van sommigen dat Europa een museum wordt is dus niet terecht.Van Agtmael en Bakker gingen op reis langs tien van deze hotspots (vijf in Amerika, vijf in Europa) en belichten aan de hand van interviews en eigen onderzoek wat samenwerking op deze schaal teweeg kan brengen en waarom die cruciaal is voor een gezonde ontwikkeling van de economie. Dit boek is een must-read voor CEOs, ondernemers en beleidsmakers.Bron : http://www.managementboek.nl
Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Samenwerken --- Economische ontwikkeling --- Samenwerking
Choose an application
PXL-Business 2019 --- organisatiekunde --- strategisch samenwerken --- transformatie
Choose an application
Dutch literature --- Kabouters --- Helpen --- Samenwerken --- Vriendschap --- Prentenboeken
Choose an application
duurzaam samenwerken --- afval --- duurzaam wonen --- natuur --- luchtkwaliteit
Choose an application
Als (aankomend) professional kom je vaak terecht in complexe organisaties, waar veel flexibiliteit en verantwoordelijkheid voor je eigen ontwikkeling wordt gevraagd. Dat vereist een hoge mate van kennis en inzicht in je eigen kwaliteiten en de wijze waarop je deze kunt inzetten in de samenwerking met anderen. De volgende vragen spelen daarbij een belangrijke rol: • Wat zijn mijn unieke kwaliteiten? • Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de kans krijg om deze kwaliteiten in te zetten? • Hoe kan ik ze verder ontwikkelen? • Waarom verloopt de samenwerking met anderen soms zo moeizaam? • Wat is mijn rol binnen de samenwerkingsrelatie? • Hoe kan ik leren van de samenwerking met anderen? • Hoe zorg ik ervoor dat ik in mijn werk kan omgaan met veranderingen? Dit boek gaat in op professioneel samenwerken vanuit jouw kwaliteiten. Je start dichtbij jezelf: bij het onderzoeken van jouw persoonlijkheid. Aan de hand van de inzichten die je hierbij opdoet, ontwikkel je een persoonlijk ‘merk’ waaruit blijkt wie jij bent en waar je voor staat. Vervolgens krijg je handvatten aangereikt om de samenwerkingsrelatie te onderzoeken, zodat je jouw merk zo goed mogelijk kunt inzetten. Uiteindelijk kom je op die manier gezamenlijk, als groep, tot ontwikkeling.
366.47 --- kwaliteiten --- persoonlijkheid --- samenwerken --- zelfkennis --- hulpverlening --- professioneel samenwerken --- Teamwerk --- Social psychology --- Personnel management --- professionaliteit --- basiscompetenties
Listing 1 - 10 of 357 | << page >> |
Sort by
|