Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
De invalshoek bij dit veelzijdige communicatiespel is de vraag: Wat kan ik? Het Vaardighedenspel kan in vrijwel alle werk- en privé-situaties worden gebruikt om op een speelse manier de wijze van functioneren en communiceren te bespreken én te verbeteren. Het spel is dan ook bestemd voor iedereen die zich met communicatie bezig houdt.Het Vaardighedenspel bestaat uit 140 kaarten met daarop sociale en communicatieve vaardigheden. Bijvoorbeeld: helder formuleren, samenvatten, beslissingen nemen, opbouwende kritiek geven en duidelijk uitleggen.De vaardigheden zijn verdeeld in 16 groepen of competentiegebieden, bijvoorbeeld: communicatie, samenwerken, leidinggeven, besluitvorming en klantgerichtheid.De symboliek van de kaartjes d.m.v. 3 balkjes is te vergelijken met die van een verkeerslicht:Groen betekent dat je een vaardigheid goed beheerstOranje betekent dat je een vaardigheid redelijk beheerstRood betekent dat je een vaardigheid onvoldoende beheerstBron: https://www.kwaliteitenspel.nl/nl/kaartspellen/nederlandstalig/vaardighedenspel
Didactics of secundary education --- Didactics of social education --- Social psychology --- sociale opvoeding --- sociale vaardigheden --- sociale relaties --- relationele vorming --- Sociale psychologie --- Didactiek van de maatschappelijke vorming --- Didactiek van het secundair onderwijs --- jeu --- management --- #PBIB:+101.10 --- #PBIB:+108.41 --- Communicatie --- Spel --- 499.3 --- communicatievaardigheden --- educatieve spellen --- omgangsvormen --- persoonlijkheidsleer --- spelmaterialen --- 305.8 --- 417.1 --- 622.9 --- Communicatievaardigheden --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Sociale vaardigheden --- communicatie --- competenties --- spelen --- vaardigheidstraining --- 658.017 --- Communicatieve vaardigheden --- 316.5 )* COMMUNICATIE --- Didactisch materiaal --- Documentatiemap --- spel --- spelvormen --- vaardigheden --- 159.923 --- Competenties --- Groepen --- Persoonlijkheid --- Samenwerking --- Spelvormen --- Vaardigheden --- Zelfbeeld --- 305 --- Sociaal-agogische vaardigheden - spel --- 003898.jpg --- Ontwikkelingsmateriaal --- Relatiespel --- Vaardigheidsspel --- kwartetspel --- persoonlijkheidsvorming --- Buiten het onderwijs : Opvoeding : Algemeen --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Secundair onderwijs : Algemeen --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- Communicatie ; algemeen --- Omgangsvormen --- 007 --- 37.03 --- Games --- Educatieve spelen --- spelmateriaal --- Ontwikkelingsmaterialen --- Management --- Groepsdynamiek --- Teamwerk --- Functioneringsproblemen --- Gedragsverandering --- Man --- Volwassene --- Functioneringsprobleem (gezondheidszorg) --- Competentie --- Functioneringsprobleem (werkcontext)
Choose an application
Deze ringband behoort bij het Kwaliteitenspel en bevat 20 spelvormen die met het spel kunnen worden gespeeld. Voorbeelden toepassingsmogelijkheden: het geven van feedback - samenwerking - kennismaking - coaching - functioneringsgesprekken.Tevens zijn bij de meeste spelvormen vervolgopdrachten opgenomen, vaak gekoppeld aan het boek "Kwaliteiten" (Gerrickens P, 1997). Dit boek is een heel geschikt hulpmiddel om u verder te verdiepen in de theorie over kwaliteiten
65.012.4 --- 159.9 --- communicatie --- #PBIB:+101.10 --- #PBIB:+108.41 --- Communicatie --- Kwaliteiten --- Spel --- #KVHB:Management --- #KVHB:Sociale psychologie --- #KVHB:Persoonlijkheidspsychologie --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Spellen --- kwaliteiten --- persoonlijkheid --- secundair onderwijs --- spelmateriaal --- volwassenen --- Sociale psychologie --- 005.962.13 --- 417 --- 417.1 --- 621.4 --- 622.9 --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Spelen(Kinderspelen) --- Typologie --- Typologieën --- kwaliteitenspel --- management --- gezelschapsspelen --- Games --- zelfbeeld --- zelfkennis --- 622.1 --- Binnenhuisspelen --- Feedback --- Persoonlijkheidskenmerken --- Teamvorming --- Zelfbeeld (zelfontplooiing, zelfvertrouwen, zelfwaardering) --- Zelfbeeld --- 316.8 ) Agogie --- Didactisch materiaal --- Documentatiemap --- arbeidssociologie (gez) --- psychologie --- spel (gez) --- spelvormen --- trainingsspel --- zelfmanagement --- 159.923 --- Groepen --- Kwaliteit --- Persoonlijkheid --- Samenwerking --- Spelvormen --- 305 --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Spel; opvoeding --- 983138.jpg --- D50049.jpg --- Ontwikkelingsmateriaal --- Persoonlijkheidstrekken --- Relatiespelen --- kwartetspel --- persoonlijkheidsvorming --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag zelfontplooiing --- spel --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Buiten het onderwijs : Opvoeding : Algemeen --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Secundair onderwijs : Algemeen --- gedrags- en prestatiemanagement --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- Kaartspelen --- algemene psychologie, persoonlijkheidsleer --- kinder- en gezelschapsspelen --- 37.03 --- jeu --- Kwaliteiten. --- Didactics of social education --- Organization theory --- Personnel management --- Social welfare methods --- organisatiepsychologie --- HRM (human resource management) --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Psychology --- Primary groups --- persoonlijkheidsleer --- karakterkunde --- sociale vaardigheden --- Persoonlijkheidsvorming --- Typologie ; psychologie --- #PBIB:+108.31 --- Relaties --- coöperatief --- educatief --- improviseren --- kaarten --- sociaal --- sociale pedagogie --- sociologie --- taal --- waarnemen --- zintuigen --- Karakterkunde --- Sociale vaardigheden --- 980188.jpg --- Kaartspel: relaties --- S2006661.JPG --- interculturele communicatie --- kaartspel --- 484.6 --- multiculturaliteit --- spellen --- relatiespel --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- 007 --- Primaire groepen --- Methoden van het maatschappelijk werk --- Didactiek van de maatschappelijke vorming --- PXL-Education 2014 --- didactische werkvormen --- zelfevaluatie --- Zelfontplooiing --- Educatieve spelen --- Groepsdynamiek --- Teamwerk --- Begeleiding --- Supervisie --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Organisatiecultuur --- Coaching --- Functioneringsgesprekken --- Kwaliteitsbeleid --- Studiebegeleiding --- Arbeidsvreugde --- Zelfmanagement --- Organisatieculturen --- Talenten --- Functioneringsproblemen --- graduaat orthopedagogie --- Kwaliteit (proceskenmerk) --- Man --- Volwassene --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Kennismakingsspel --- Functioneringsgesprek --- Zelfzorg --- Talent --- Functioneringsprobleem (gezondheidszorg) --- gezelschapsspellen --- Functioneringsprobleem (werkcontext)
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|