Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Jongeren groeien op in een multimediale leefwereld die aast op aandacht. Ieder ogenblik valt er vanalles te beleven. Tot rust komen hoort er niet meer bij... Toch zijn deze jongeren ook op zoek naar vaste grond en willen zij zich een identiteit aanmeten ... Hoe kunnen we in onderwijs inzetten op deze veelzijdige bevlogenheid van jongeren en hen kansen toespelen om op verhaal te komen? Slow teaching staat voor een didactische aanpak die kennis verwerven en identiteitsontwikkeling dichter bij elkaar brengt ...
onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- ontdekkend leren --- #gsdbP --- onderwijskunde --- 451.3 --- onderwijs --- 450.4 --- competenties --- identiteit --- leren --- 450 --- relatie onderwijsgevende-leraar --- Onderwijsvernieuwing --- Relatie onderwijsgevende-leerling --- Lerarenopleiding : CVO --- 371.3 --- Relatie leraar-leerling --- Identiteitsontwikkeling --- Didactiek --- S20110208.jpg --- didactiek --- jeugd --- persoonlijkheidsvorming --- Onderwijskunde --- Onderwijs; algemeen --- 362.8 --- 371 --- 37.03 --- Onderwijsstrategieën --- Jeugd --- 370.02 --- Provincie West-Vlaanderen --- Onderwijsstrategie --- Jongere
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|