Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Reclamekunst --- Reclame
Choose an application
MAD-faculty 12 --- reclamekunst --- marketing --- designconcept
Choose an application
Copy & concept is een helder en inspirerend boek over het creatieve proces in de marketingcommunicatie. Van strategie via reclamewerking en briefing naar creatieve technieken, conceptontwikkeling en copywriting. Met speciale aandacht voor storytelling, kopregel, pay-off, merknaamontwikkeling, maar ook voor de eisen die een veranderd medialandschap stelt aan campagnes anno nu. Aangevuld met de toepassing daarvan in actuele voorbeelden en cases van een groot aantal topbureaus uit Nederland en België. Een unieke samenwerking tussen bureauwereld en onderwijs. Copy & concept is hét Nederlandse handboek voor alle studenten die de meest aansprekende campagnes willen maken, maar ook voor de professional in de creatieve communicatie. De aanvulling van theorie en praktijk maakt het ook nog eens een uitstekende aanvulling op de meest gebruikte handboeken voor marketingcommunicatie.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- marketingstrategie --- copywriting --- reclame --- reclamevormgeving --- Reclame --- Reclamekunst --- Reclame. --- Reclamekunst.
Choose an application
Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- copywriting --- reclame --- marketingstrategie --- PXL-Business 2019 --- marketingcommunicatie --- multimedia marketing --- Marketingcommunicatie ; reclame. --- Reclamekunst ; creativiteit. --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- PR --- Reclame en PR
Choose an application
766 --- 655.534 --- 050 --- 655.262 <05> --- 766 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek --- 050 Tijdschriften. Periodieken. Serials--(werken over) --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--(werken over) --- Stofomslag. Cover. Boekomslag --- Boekdesign--algemeen--Tijdschriften --- Reclamekunst --- Grafische kunst. --- Grafische vormgeving. --- Reclamekunst. --- lay-out (kunst) --- tijdschriften --- logo's --- typografie --- ontwerpen --- grafische vormgeving --- Graphics industry --- Grafische technieken. --- Reclame. --- Tijdschriften.
Choose an application
This is a book by a company that dislikes advertising as much as anyone. Nevertheless, it makes adverts. It has worked with global brands to produce fashion collections and promoted a town with a mass wedding. It creates advertising with more human, truthful communications. The company's name is KesselsKramer.This book describes how to make something you like out of something you don't. As well as drawing on its own experiences, KesselsKramer listens and learns from those who doubt the advertising industry. Stefan Sagmeister explains how quitting work makes you better at working; Hans Aarsman discusses authenticity in image-making; and Alex Bogusky looks at ways to help capitalism grow up.Advertising for People Who Don't Like Advertising is partly a creative handbook and partly an attempt to make the world a very slightly better place. It's intended for anyone who has ever hated a web banner or zapped an ad break.Take a look at KesselKramer's dedicated Advertsing for People Who Don't Like Advertising blog here: http://www.dontlikeadvertising.com/Bron : http://www.laurenceking.com/product/Advertising+for+People+Who+Don%27t+Like+Advertising.htm
753.1 --- Kesselskramer --- grafische vormgeving --- ontwerpbureaus --- reclame --- grafische vormgeving , geschiedenis, ontwerpbureaus --- Reclame --- Reclamebureaus --- Reclamecampagnes --- Advertenties --- Advertenties. --- Advertising. Public relations --- Graphic arts --- graphic design --- MAD-faculty 12 --- reclamekunst --- Reclamebureau --- Reclamecampagne --- design firms
Choose an application
Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)
Reclame. --- Reclamekunst. --- Applied marketing --- advertising --- Advertising. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- marketingstrategie --- copywriting --- reclame --- reclamevormgeving --- 766:659.12 --- Communication Design --- Internetmarketing --- Marketing ; publicieit ; bedrijfskunde ; handboeken --- Marketingcommunicatie --- Ontwerpproces --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- 659.1.01 --- 369.4 --- 766.01 --- marketing --- reclametheorie --- 659.12 --- conceptvoorstellen --- creativiteit --- merken --- ontwerpproces --- 659.1 --- Copywriting --- Reclame --- E100098.jpg --- Reclamekunst --- Gebruiksgrafiek ; ontwerp en vormgeving van reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- concept en ontwerp in reclame --- 766.31.02 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; technieken --- communication design
Choose an application
Cet ouvrage réalise un grand tour d'horizon des meilleures publicités contemporaines du monde et met en lumière le travail des publicitaires issus de plus de 40 pays différents. Classés par sujet (sociopolitique, alimentation et boissons, automobile, technologie, média, etc...), ces publicités sont datées et accompagnées d'informations sur l'agence de publicité, le client et le produit correspondants. Ce recueil comprend également des études de cas illustrant par exemple comment faire une campagne avec un budget restreint ou comment adapter une publicité à plusieurs cultures. (extrait du 2ème de couverture)
Adverteren. --- Reclame. --- Reclamekunst. --- Advertising. --- Advertising copy. --- Advertising --- Publicité --- Pictorial works --- Rédaction --- Ouvrages illustrés --- Advertising. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- reclame --- Affiche --- Affiche publicitaire --- Publicité --- Reclame --- 659.12 --- 766:659.126 --- 766:659.126 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- 659.12 Concept and design in advertising --- Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc
Choose an application
Reclame --- Reclamecampagnes --- Praktijk --- Televisie --- Televisiereclame --- Reclame-praktijk --- Advertising --- Art and industry --- #SBIB:023.AANKOOP --- #SBIB:309H2800 --- 754.1 --- geschiedenis --- grafische vormgeving --- Nike --- oddvertising --- reclame --- Toscani, Oliviero --- 766.01 --- 766.036 --- Dyson Esther --- Goodby Jeff --- Guanaes Nizan --- Hegarty John --- Lois George --- Lun Kitty --- Napier Jack --- reclamevormgeving --- Riswold Jim --- Santiago Anita --- Seinfeld Jerry --- Singh Tarsem --- Steedman Doria --- Toscani Oliviero --- twintigste eeuw --- Warren Berger --- 766:659.133 --- Billboard Liberation Front --- Dyson, Esther ; EDventure Holdings, New York --- Goodby, Jeff ; Goodby Silverstein, San Francisco --- Guanaes, Nizan ; DM9 DDB Publicidade, Brazilië --- Hegarty, John ; Bartle Bogle Hegarty, Londen --- Lois, George --- Lun, Kitty ; Euro RSCG, Hong Kong --- Reclamekunst ; naslagwerken ; 1960-2001 ; Advertising today --- Riswold, Jim ; Wieden and Kennedy, Portland --- Santiago, Anita --- Seinfeld, Jerry ; American Express --- Singh, Tarsem --- Steedman, Doria ; Partnership for a Drug-Free America --- Toscani, Oliviero ; Benetton --- Advertising, Art in --- Industry and art --- Industries --- Commercial art --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- History --- Reclame: algemene werken --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Gebruiksgrafiek ; publiciteits- en reclamemiddelen ; affiches ; jaarboeken --- Reclamecampagne --- Onderzoek --- Geweld --- 766.31.038 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; geschiedenis ; 1950-2000
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|