Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Advertising : new techniques for visual seduction
Authors: ---
Year: 2010 Publisher: London Thames & Hudson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclamekunst


Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers
Authors: --- ---
Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclamekunst --- Reclame


Book
The worst hotel in the world. The Hans Brinker budget hotel Amsterdam
Author:
ISBN: 9781861543110 Year: 2009 Publisher: United Kingdom : Booth-Clibborn,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Copy and concept
Authors: --- ---
ISBN: 9789001838720 Year: 2014 Publisher: Groningen : Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Copy & concept is een helder en inspirerend boek over het creatieve proces in de marketingcommunicatie. Van strategie via reclamewerking en briefing naar creatieve technieken, conceptontwikkeling en copywriting. Met speciale aandacht voor storytelling, kopregel, pay-off, merknaamontwikkeling, maar ook voor de eisen die een veranderd medialandschap stelt aan campagnes anno nu. Aangevuld met de toepassing daarvan in actuele voorbeelden en cases van een groot aantal topbureaus uit Nederland en België. Een unieke samenwerking tussen bureauwereld en onderwijs. Copy & concept is hét Nederlandse handboek voor alle studenten die de meest aansprekende campagnes willen maken, maar ook voor de professional in de creatieve communicatie. De aanvulling van theorie en praktijk maakt het ook nog eens een uitstekende aanvulling op de meest gebruikte handboeken voor marketingcommunicatie.


Book
Copy & concept
Authors: --- ---
ISBN: 9789001886455 9789001886462 Year: 2018 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.


Book
The art directors' handbook of professional magazine design : classic techniques and inspirational approaches
Authors: ---
ISBN: 9780500515730 Year: 2011 Publisher: London Thames & Hudson


Book
Advertising for people who don't like advertising
Author:
ISBN: 9781856698252 Year: 2012 Publisher: London Laurence King Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This is a book by a company that dislikes advertising as much as anyone. Nevertheless, it makes adverts. It has worked with global brands to produce fashion collections and promoted a town with a mass wedding. It creates advertising with more human, truthful communications. The company's name is KesselsKramer.This book describes how to make something you like out of something you don't. As well as drawing on its own experiences, KesselsKramer listens and learns from those who doubt the advertising industry. Stefan Sagmeister explains how quitting work makes you better at working; Hans Aarsman discusses authenticity in image-making; and Alex Bogusky looks at ways to help capitalism grow up.Advertising for People Who Don't Like Advertising is partly a creative handbook and partly an attempt to make the world a very slightly better place. It's intended for anyone who has ever hated a web banner or zapped an ad break.Take a look at KesselKramer's dedicated Advertsing for People Who Don't Like Advertising blog here: http://www.dontlikeadvertising.com/Bron : http://www.laurenceking.com/product/Advertising+for+People+Who+Don%27t+Like+Advertising.htm


Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789020979336 Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)

Advertising now. Print
Author:
ISBN: 9783822840276 3822840270 Year: 2004 Publisher: Londen Taschen Verlag

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Cet ouvrage réalise un grand tour d'horizon des meilleures publicités contemporaines du monde et met en lumière le travail des publicitaires issus de plus de 40 pays différents. Classés par sujet (sociopolitique, alimentation et boissons, automobile, technologie, média, etc...), ces publicités sont datées et accompagnées d'informations sur l'agence de publicité, le client et le produit correspondants. Ce recueil comprend également des études de cas illustrant par exemple comment faire une campagne avec un budget restreint ou comment adapter une publicité à plusieurs cultures. (extrait du 2ème de couverture)

Advertising today
Author:
ISBN: 071483923X Year: 2001 Publisher: Oxford Phaidon Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- Reclamecampagnes --- Praktijk --- Televisie --- Televisiereclame --- Reclame-praktijk --- Advertising --- Art and industry --- #SBIB:023.AANKOOP --- #SBIB:309H2800 --- 754.1 --- geschiedenis --- grafische vormgeving --- Nike --- oddvertising --- reclame --- Toscani, Oliviero --- 766.01 --- 766.036 --- Dyson Esther --- Goodby Jeff --- Guanaes Nizan --- Hegarty John --- Lois George --- Lun Kitty --- Napier Jack --- reclamevormgeving --- Riswold Jim --- Santiago Anita --- Seinfeld Jerry --- Singh Tarsem --- Steedman Doria --- Toscani Oliviero --- twintigste eeuw --- Warren Berger --- 766:659.133 --- Billboard Liberation Front --- Dyson, Esther ; EDventure Holdings, New York --- Goodby, Jeff ; Goodby Silverstein, San Francisco --- Guanaes, Nizan ; DM9 DDB Publicidade, Brazilië --- Hegarty, John ; Bartle Bogle Hegarty, Londen --- Lois, George --- Lun, Kitty ; Euro RSCG, Hong Kong --- Reclamekunst ; naslagwerken ; 1960-2001 ; Advertising today --- Riswold, Jim ; Wieden and Kennedy, Portland --- Santiago, Anita --- Seinfeld, Jerry ; American Express --- Singh, Tarsem --- Steedman, Doria ; Partnership for a Drug-Free America --- Toscani, Oliviero ; Benetton --- Advertising, Art in --- Industry and art --- Industries --- Commercial art --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- History --- Reclame: algemene werken --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Gebruiksgrafiek ; publiciteits- en reclamemiddelen ; affiches ; jaarboeken --- Reclamecampagne --- Onderzoek --- Geweld --- 766.31.038 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; geschiedenis ; 1950-2000

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by