Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Reclame --- Ethiek --- Reclame-ethiek
Choose an application
Ethiek --- Reclame --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Reclame-ethiek
Choose an application
Sociologie --- Beeldvorming --- Media --- Reclame --- Psychologie --- Ethiek --- Reclame-ethiek
Choose an application
Ethiek --- Ondernemingsethiek --- Management --- Waarde (ethiek) --- Reclame-ethiek --- Marketingethiek --- Mensenrechten --- Personeelsmanagement --- Horeca --- Toerisme
Choose an application
La publicité peut-elle être une force constructive ? Peut-elle être porteuse de changements positifs sur le plan social et environnemental ? Doit-elle dire la vérité sur une marque ? À l'heure où les consommateurs sont de plus en plus informés, puissants et concernés par les questions d'éthique, la publicité se doit de répondre à ces différentes questions - et à bien d'autres encore. Une agence de publicité ne peut plus se contenter d'affirmer que la marque ou le produit de leur client est vertueux : elle doit désormais faire comprendre que le client lui-même se comporte et agit de façon responsable.Avec plus de 120 exemples organisés autour de dix valeurs-clé, Goodvertising présente les campagnes de publicité les plus créatives de la planète. Toutes ont été conçues par des agences performantes mettant l'ensemble des moyens de communication d'aujourd'hui au service de leurs clients à travers le monde, qu'il s'agisse de grands groupes commerciaux ou d'associations. Actuel et indispensable, ce livre constituera pour les professionnels de la publicité et du marketing une source d'inspiration et de réflexion ; il leur prouvera également que la publicité a le pouvoir d'agir pour la bonne cause.Bron : http://www.editionsleduc.com
Advertising --- Commercial art --- Publicité --- Art publicitaire --- Technique --- Social responsibility of business --- Publicité --- Entreprises --- Responsabilité sociale --- Reclame --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Reclame-ethiek --- Marketing --- Financiewezen --- Commercial art - Technique --- Art publicitaire - Technique
Choose an application
Dit overzichtswerk is vanuit didactisch oogpunt een onmisbaar werkinstrument voor de professional die te maken krijgt met problemen en betwistingen van correcte publiciteit; het geheel wordt ruim 'geïllustreerd' en onderbouwd met een veelheid aan (rechterlijke en JEP) uitspraken. De gebruiker vindt er een duidelijke leidraad in terug ter beoordeling van toegelaten en niet toegelaten reclame!Reclame- en publiciteitscampagnes beroeren de geesten: ze hebben precies tot doel om op te vallen en de aandacht van de consument op het product of de dienst te trekken. Maar adverteerders gaan soms te ver en niet alles kan zomaar door de beugel. De JEP - Jury Ethische Praktijken Reclame - poogt in de mate van het mogelijke te waken over de reclameboodschappen, dit na klacht of ambtshalve.Het boek bundelt thans voor het eerst de inmiddels uitgebreide 'rechtspraak' van de JEP en probeert deze te categoriseren op een manier die voor zowel de adverteerder, de reclamesector als de consument begrijpelijk is. Tegelijk probeert het uit de ongeveer 150 aangehaalde en besproken beslissingen van de JEP te distilleren hoe de JEP precies de 'relevante wetgeving' - zijnde de huidige wetgeving en de zelfdisciplinaire codes - interpreteert. Naast een uitgebreide casuïstiek, behandelt dit boek de meest actuele en relevante wetgeving in het kader van de belangrijke wijzigingen die in oktober 2010 in het JEP-reglement werden doorgevoerd.Bron : http://www.storypublishers.be
Recht --- Reclame --- Reclame. --- Ethiek. --- ethiek --- Advertising. Public relations --- Economic law --- media-ethiek --- General ethics --- handelsrecht --- reclame --- Belgium --- Advertising laws --- Commercial law --- 351.82*7 <493> --- 351.82*7 <493> Consumentenrecht--België --- Consumentenrecht--België --- Reclamereglementeringen --- Rechtspraak --- Wetgeving --- Reclamecampagnes --- Reclame-ethiek --- Reclamereglementering --- Reclamecampagne
Choose an application
Media-ethiek biedt een helder en toegankelijk overzicht van de belangrijkste onderwerpen op dit terrein. Dit boek is bedoeld voor studenten journalistiek en communicatie(wetenschap), maar ook voor anderen met belangstelling voor ethische vragen op het terrein van media, communicatie en reclame. De volgende kwesties komen onder meer aan de orde: Wanneer mogen journalisten betalen voor exclusieve informatie? Waar liggen de morele en juridische grenzen van de vrijheid van meningsuiting? Waar liggen de grenzen bij digitale manipulatie van nieuwsfoto's? Welke morele vragen worden opgeroepen door de burgerjournalistiek, bijvoorbeeld zoals die wordt beoefend door bloggers? Is met criteria als goede smaak, fatsoen en goede zeden nog te werken in een pluriforme samenleving als de onze? Elk hoofdstuk wordt afgesloten met enkele kennis- en discussievragen.
media-ethiek --- massamedia --- Professional ethics. Deontology --- Mass communications --- Media ; ethiek --- 659.3 --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Media --- Ethiek --- Journalistiek --- Journalistieke ethiek --- Reclame --- Reclame-ethiek --- journalistiek --- communicatie --- reclame --- sociale media --- journalistiek. --- communicatie. --- reclame. --- sociale media. --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Journalistiek. --- Communicatie. --- Reclame. --- Sociale media.
Choose an application
media-ethiek --- massamedia --- Professional ethics. Deontology --- Mass communications --- 092.8 --- ethiek --- beroepsethiek --- media --- journalistiek --- communicatie --- reclame --- 659.3 --- pers en journalistiek - beroep en opleiding --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Media --- Ethiek --- Journalistiek --- Journalistieke ethiek --- Reclame --- Reclame-ethiek --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Beroepsethiek. Deontologie --- Massacommunicatie
Choose an application
Reclame --- Ethiek. --- 658.81 --- 174.5 --- 174.5 Economische ethiek. Speculatie --- Economische ethiek. Speculatie --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- Ethiek --- Reclamecommunicatie --- Geschiedenis --- Reclame-ethiek --- Reclamereglementeringen --- Reclamereglementering --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Atlas --- Museum --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
Advertising --- Persuasion (Psychology) --- Publicité --- Persuasion (Psychologie) --- History --- Social aspects --- Histoire --- Aspect social --- Reclame --- Beïnvloeding --- Effectiviteit --- Ethiek --- Geschiedenis --- Reclame-ethiek --- Reclamebeïnvloeding --- Reclame-effectiviteit --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Atlas --- Museum --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|