Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
audiences --- Sociology of cultural policy --- Ghent --- Gent --- Theater --- Museums --- cultuurbeleid --- enquêtes --- musea --- museumbezoek --- toneel --- toneelbezoek --- publieksonderzoeken --- economische politiek --- België --- 355.1 --- Belgische economische politiek --- Gent. --- publiekswerking --- cultuurbeleid.
Choose an application
I. VAN ONDERZOEKSPROBLEEM NAAR BELEIDSAANBEVELING 1. Randvoorwaarden voor succesvol onderzoek 2. Mogelijke onderzoeksmethoden II. CULTUURDEELNAME VERKLAREN EN BEÏNVLOEDEN 3. Compleciteit van het aanbod en de verwerkingsvaardigheden van het publiek 4. Sociale oriëntatiepunten van het aanbod en de normen van het publiek 5. Tijdsbeslag van het aanbod 6. Betaalbaarheid van het aanbod en de geldbudgetten van het publiek 7. Geografisch bereik van het aanbod en de mobiliteit van het publiek 8. Samenhang tussen de vijf factoren en de toetsing avn het beleid 9. Beeldvorming rond het aanbod en het gedrag van het publiek III. DE UITVOERING VAN HET ONDERZOEK 10. Het enquêteonderzoek 11. De onderzoeksgroep 12. Kwalitatieve en kwantitatieve gegevens verwerken 13. Analyse kwantitatieve data 14. Rapportage IV. STANDAARDVRAGENLIJST V. INDEX
Applied marketing --- podiumkunsten --- publieksonderzoek --- musea --- Theatrical science --- Culturele instellingen --- Gebruikersonderzoek --- Musea --- gebruikersonderzoek --- publieksonderzoeken --- culturele instellingen --- marktonderzoek --- 369.1 --- #SBIB:316.7C325 --- #SBIB:303H34 --- kunst --- public relations --- quartaire sector --- theater --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Culturele infrastructuur: culturele noden en behoeften --- Kwalitatieve methoden: grondige gevallenstudie, casework, social work --- 7 --- 659 --- 303 --- 338.94 --- Gebruikersonderzoek. --- gebruikersonderzoek. --- Museology --- museology --- audiences
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|