Listing 1 - 10 of 69 << page
of 7
>>
Sort by

Book
Strategic marketing for nonprofit organizations
Authors: ---
ISBN: 0131227920 Year: 2003 Publisher: Upper Saddle River (N.J.) : Pearson education,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

I. DEVELOPING A CUSTOMER ORIENTATION. 1. The Growth and Development of Nonprofit Marketing. 2. Developing a Customer-Centered Mind-Set. II. STRATEGIC PLANNING AND ORGANIZATION. 3. Strategic Marketing Planning. 4. Understanding Consumer Behavior. 5. Acquiring and Using Marketing Information. 6. Segmentation, Positioning and Branding. III. DEVELOPING AND ORGANIZING RESOURCES. 7. Generating Funds. 8. Attracting Human Resources: Staff, Volunteers and Boards. 9. Working with the Private Sector. 10. Organizing for Implementation. 11. Planning and Budgeting the Marketing Mix. IV. DESIGNING THE MARKETING MIX. 12. Managing the Organization's Offerings. 13. Social Marketing. 14. Developing and Launching New Offerings. 15. Managing Perceived Costs. 16. Facilitating Marketing Behaviors. 17. Formulating Communications Strategies. 18. Managing Communications: Advertising and Personal Persuasion. 19. Managing Public Media and Public Advocacy. V. CONTROLLING MARKETING STRATEGIES. 20. Marketing Evaluation, Monitoring and Control.


Book
Oog voor de doelgroep : marketing voor welzijns-en andere non-profitorganisaties
Author:
ISBN: 9789031311309 Year: 1996 Publisher: Houten : Bohn Stafleu Van Loghum,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zorg voor een merk : merkenbeleid in zorginstellingen
Authors: ---
ISBN: 9031344931 Year: 2005 Publisher: Houten : Bohn Stafleu Van Loghum,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Een vrijwilligersvriendelijke sportclub
Authors: ---
Year: 2013 Publisher: Gent : Vlaamse Sportfederatie,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Een beleidsplan voor je sportclub
Authors: ---
Year: 2013 Publisher: Gent : Vlaamse Sportfederatie,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Projectmatig werken : handleiding voor projectsturing in de non-profitsector
Author:
Year: 2009 Publisher: Barneveld Nelissen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Organisatienetwerken in de non-profitsector : de dynamiek van netwerken aan de hand van vijf relevante dimensies.
Authors: ---
ISBN: 906665113X Year: 1994 Publisher: Utrecht : SWP,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek biedt inzicht in het netwerkproces door het geven van een conceptueel model en de dynamiek die daaruit kan ontstaan. Het analytisch/theoretisch gedeelte over netwerkprocessen wordt aan de hand van een tweetal casebeschrijvingen verduidelijkt. Juist aan de hand van de verschillende resultaten van de cases kunnen de dimensies van het proces uitgediept worden. Ter verduidelijking zijn enkele schema's opgenomen. De kernachtige wijze van schrijven leidt tot inzichtelijkheid, maar vereist ook voorkennis van deze materie en kennis van het bijbehorende taalgebruik. Geschikt voor managers en beleidsmakers; studenten aan universiteit of hoger beroepsonderwijs. Een literatuuropgave is toegevoegd.(Biblion recensie, Beitj van Ek.)


Book
Marketing voor de zorg : een praktische handleiding : het marketingconcept als hulpmiddel voor strategieontwikkeling.
Authors: ---
ISBN: 9035224507 Year: 2002 Publisher: Maarssen : Elsevier Gezondheidszorg,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Samenvatting: Voor instellingen binnen de gezondheidszorg wordt het steeds belangrijkerom nieuw beleid te ontwikkelen op grond van visie. Marketing voor de zorgis een praktische handleiding hierbij. Het boek reikt hulpmiddelen aanvoor het ontwikkelen van een marketingstrategie, zoals werkbladen enschema's. De auteurs schetsen waarom het marketingconcept binnen degezondheidszorg past. Ze gaan in op het ontstaan van de visie opmarketing en belichten ook de huidige visie. Daarbij bepalen zij deplaats van marketing binnen het strategisch proces en beschrijven zij eenmodel voor strategieontwikkeling. De heldere stijl en de praktischhandreikingen die aangeboden worden, maken Marketing voor de zorg eenzeer geschikt hulpmiddel bij het ontwikkelen van een marketingconceptbinnen de eigen instelling. Marketing voor de zorg is bedoeld voorstudenten, managers, beleidsmedewerkers en stafleden in de zorg.


Object
De argumentatie in bedelbrieven
Authors: ---
Year: 1995 Publisher: Antwerpen UA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
AREDS 20 years : an experience
Author:
Year: 2000 Publisher: Tamil Nadu AREDS

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 69 << page
of 7
>>
Sort by