Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
III, 165 p.
Probleemoplossend denken --- Managementvaardigheden --- Management --- Probleemstellingen --- probleemoplossende techniek --- Probleemstelling
Choose an application
Mensen vegen problemen het liefst onder het tapijt. Zo ook in de merkenliteratuur, die vrijwel uitsluitend de mooie kant van merken behandelt, alsof er in die wereld niets te verstoppen valt. Maar er zijn wel degelijk merkproblemen en probleemmerken. Hoe pak je die aan? De eerste stap is het probleem een naam te geven. Het eerste deel van dit boek benoemt daarom de 12 belangrijkste typen probleemmerken, waaronder merken die 'out of touch' zijn of de tijdgeest niet meer vangen (zoals Old Spice), taboemerken, die mensen wel accepteren maar waar ze zich voor schamen (zoals Skala) en schandaalmerken, waar een luchtje aan zit dat maar moeilijk te verwijderen is (denk aan Foster Parents Plan).Uiteindelijk draait het natuurlijk om de oplossingen, en daarop richt Haveman zich in het tweede deel. Een voorbeeld: Joop Doderer kon niet meer van zijn alter ego Swiebertje afkomen. Hij ging naar het buitenland en startte daar een nieuwe, serieuze toneelcarrière. Deze aanpak staat nu bekend als 'dual marketing'. Haveman heeft vooral gezocht naar eenvoudige oplossingen, omdat dit de beste zijn voor inherent complexe problemen.Frank Haveman is met Jorge Labadie oprichter van merkadviesbureau 37 Celsius. Gedurende hun loopbaan adviseerden ze onder anderen Amnesty International, Imperial Tobacco, Radio 538, Foster Parents Plan, Campina International, oneMen en Procter & Gamble
Advertising. Public relations --- merkartikelen --- Product strategy --- merkimago --- merken --- Merken --- Merkbeleid --- Marketing --- Merkstrategieën --- Merk --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Probleemgericht werken --- Probleemstelling
Choose an application
Met behulp van deel 1 maakt de student kennis met verschillende vaardigheden op het gebied van probleeminventarisatie en -analyse die men nodig heeft als ergotherapeut.In deze tweede druk zijn enkele vaardigheden grondig bijgesteld naar aanleiding van nieuwe ontwikkelingen en inzichten van de laatste tijd. Alle literatuur en literatuurverwijzingen zijn grondig gecontroleerd en bijgesteld.
Ergotherapie --- Probleemanalyse. --- Physiotherapy. Alternative treatments --- diagnostiek (geneeskunde) --- interdisciplinair onderzoek --- ergotherapie --- communicatie --- gespreksvaardigheden --- Probleemoplossend denken --- Probleemstellingen --- Probleemgestuurd leren --- Probleemstelling
Choose an application
Acute Disease. --- Emergencies. --- Emergency --- Emergency Treatment --- Acute Diseases --- Disease, Acute --- Diseases, Acute --- Geneeskunde --- Probleemstellingen --- Probleemoplossend denken --- Chirurgie --- Acute Disease --- Emergencies --- Probleemstelling --- Beroep --- Hulpverlening --- Verpleegkunde
Choose an application
In deze behandelmodule beschrijven de auteurs een nieuwe methode waarin vaktherapie en sociale vaardigheidstraining wordt gecombineerd voor kinderen in de leeftijd van 5 tot 15 jaar met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. In tien weken worden vaardigheden getraind en geoefend en de daarbij passende competentie eigen gemaakt. Een kind leert in de training bijvoorbeeld ‘op een goede manier een vraag stellen’. In diezelfde week komt in de vaktherapie stemgebruik, ademhaling en het stellen van vragen aan de orde. Door de unieke samenstelling van deze behandeling leert het kind de nieuwe vaardigheid direct toe te passen en eigen te maken. Deze module is breed inzetbaar voor therapeuten in de ggz als ook professionals werkzaam binnen instellingen. Ook vrijgevestigde psychologen en vaktherapeuten zullen deze behandelmodule een waardevolle toevoeging en verdieping vinden op de bestaande literatuur. Door de praktische insteek van het werk kan de behandelaar direct met de kinderen aan de slag. Ingeborg Grootendorst is beeldend vaktherapeut en is al jaren werkzaam met de betreffende doelgroep. Merel Smit is psycholoog en eveneens al jaren werkzaam met deze doelgroep.
462.2 --- gedragsproblemen --- sociale vaardigheden --- Licht mentaal gehandicapte kinderen --- PXL-Healthcare 2017 --- verstandelijke beperkingen --- kinderen --- Philosophy (General). --- Psychology, general. --- Sociale vaardigheden --- Kinderen --- Probleemstelling --- Oplossingsgericht werken --- PXL-Ebooks
Choose an application
Goed rapporteren is een vaak moeizame onderneming die vragen oproept als: hoe baken is mijn onderzoeks- en rapportterrein af, hoe kom ik aan de informatie die ik nodig heb, wanneer gebruik ik een illustratie...? 'Helder rapporteren' geeft een antwoord op deze en vele andere vragen. Het is inmiddels toe aan zijn zesde, geheel herziene druk. Theorie en praktijk zijn geactualiseerd, moeilijke onderwerpen zijn uitvoeriger behandeld en er zijn enkele onderdelen toegevoegd
Mass communications --- Rapporteren --- Communicatieve vaardigheden --- Tekstschrijven --- 800.51 NEDE --- Bijlagen --- Diagrammen --- Discussie --- Doelstellingen --- Grafieken --- Hoofdonderdelen --- Hypothese --- Indelingspatronen --- Inhoudsopgave (inhoud, inhoudstafel) --- Literatuuronderzoek --- Methodologie --- Onderzoek --- Patient outcome (resultaten, verpleegkundige zorgresultaten, zorgresultaten) --- Probleemstelling --- Publiek --- Samenvatting --- Samenwerking --- Strategie --- Woordgebruik
Choose an application
Nursing --- Nursing Research --- 613.22 --- gegevensverwerking --- gegevensverzameling --- probleemstelling --- rapporteren --- verpleegkundig onderzoek --- Clinical nursing --- Nurses and nursing --- Nursing process --- Care of the sick --- Medicine --- Research&delete& --- Methodology --- methods --- Verpleegkundig onderzoek - Theorieën --- evidence-based nursing --- verpleegkundig beroep --- evidence-based methodiek --- verpleegkunde --- Research
Choose an application
onderzoeksmethoden --- pedagogische denkgroepen --- Methods in social research (general) --- Higher education --- praktijkonderzoek --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- Recherche scientifique --- Wetenschappelijk onderzoek --- 37.012 --- Academic collection --- 430.2 --- Formuleren --- Onderzoeksvragen --- Probleemstelling --- 489.59 --- Praktijkonderzoek --- 112175.jpg --- Sociaalwetenschappelijk onderzoek --- sociaal onderzoek --- Onderzoeksmethoden bij opvoeding en onderwijs --- Tijdschriften en seriewerken --- Overige onderwerpen --- 301.08 --- 37.012 Onderzoeksmethoden bij opvoeding en onderwijs
Choose an application
In deze behandelmodule beschrijven de auteurs een nieuwe methode waarin vaktherapie en sociale vaardigheidstraining wordt gecombineerd voor kinderen in de leeftijd van 5 tot 15 jaar met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. In tien weken worden vaardigheden getraind en geoefend en de daarbij passende competentie eigen gemaakt. Een kind leert in de training bijvoorbeeld op een goede manier een vraag stellen'. In diezelfde week komt in de vaktherapie stemgebruik, ademhaling en het stellen van vragen aan de orde. Door de unieke samenstelling van deze behandeling leert het kind de nieuwe vaardigheid direct toe te passen en eigen te maken. Deze module is breed inzetbaar voor therapeuten in de ggz als ook professionals werkzaam binnen instellingen. Ook vrijgevestigde psychologen en vaktherapeuten zullen deze behandelmodule een waardevolle toevoeging en verdieping vinden op de bestaande literatuur. Door de praktische insteek van het werk kan de behandelaar direct met de kinderen aan de slag. Ingeborg Grootendorst is beeldend vaktherapeut en is al jaren werkzaam met de betreffende doelgroep. Merel Smit is psycholoog en eveneens al jaren werkzaam met deze doelgroep.
Didactics of social education --- sociale weerbaarheid --- LVB (Licht Verstandelijke Beperking) --- sociale vaardigheden --- zelfbeeld --- Sociale vaardigheden --- Kind --- Probleemstelling --- Oplossingsgericht werken --- Kind met een verstandelijke handicap --- 462.2 --- gedragsproblemen --- Licht mentaal gehandicapte kinderen --- Psychology. --- Psychology, general. --- Behavioral sciences --- Mental philosophy --- Mind --- Science, Mental --- Human biology --- Philosophy --- Soul --- Mental health
Choose an application
6-0
Methoden en technieken --- speciale methoden. --- Qualitative methods in social research --- #KVHB:Wetenschappelijk onderzoek --- #KVHB:Onderzoeksmethoden --- #KVHB:Methodologie --- Academic collection --- #KVHA:Kwalitatief onderzoek; nederlands --- #SBIB:303H30 --- informatie, zoekmethode --- maatschappijwetenschappen, methoden --- interview --- kwaliteit --- sociaal onderzoek --- Kwalitatieve methoden: algemeen --- 007.1 --- 658.5 --- 301.08 --- 300.6 --- analyse --- analytische inductie --- informatieverwerving --- kwalitatief onderzoek --- onderzoeksopzet --- probleemstelling --- sociaal wetenschappelijk onderzoek --- steekproeven --- wetenschappelijk onderzoek --- 303.100 --- Kwalitatief onderzoek --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Speciale methoden.
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|