Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Marketingbeleid.
Authors: --- ---
ISBN: 9789045511061 Year: 2009 Publisher: Antwerpen : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketingbeleid is een oorspronkelijk Nederlandstalig werk dat een zeer uitgebreid overzicht biedt van de gangbare concepten, strategieën, modellen en evoluties uit het marketingdomein. Met rijkelijk illustratiemateriaal.


Book
Principes van marketing : de Europese editie
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9052612226 Year: 1997 Publisher: Schoonhoven Academic Service


Book
Principes van marketing
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9043010715 9789043010719 Year: 2006 Publisher: Amsterdam: Pearson education,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past ene praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van 'Principes van marketing' belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli. Op de voor studenten en docenten vrij toegankelijke Nederlandstalige site www.pearsoneducation.nl/kotler zijn per hoofdstuk extra cases, oefenmateriaal, relevante links, PowerPoint-slides en online testmogelijkheden te vinden.


Book
Principes van marketing.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9043006505 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit is de derde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het ook op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by