Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (535)

KU Leuven (493)

UGent (377)

UCLL (369)

KBR (324)

Odisee (284)

Hogeschool Gent (281)

UAntwerpen (259)

VIVES (256)

AP (202)

More...

Resource type

book (1147)

digital (25)

audio (11)

periodical (11)

object (7)

More...

Language

Dutch (695)

English (326)

French (87)

Undetermined (40)

German (21)

More...

Year
From To Submit

2024 (2)

2023 (5)

2022 (15)

2021 (21)

2020 (19)

More...
Listing 1 - 10 of 1180 << page
of 118
>>
Sort by

Digital
BestAds : limited millennium edition : the biggest international database of advertising
ISBN: 3934353002 Year: 2000 Publisher: Z.p. Best Media Xtainment

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
CCB Awards 2005
Year: 2006 Publisher: Brussel Creative Club of Belgium

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Commercial break : the inside story of Saatchi & Saatchi
Author:
ISBN: 0241136075 Year: 1995 Publisher: London Hamish Hamilton

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kleppner's advertising procedure
Authors: ---
ISBN: 0133488306 Year: 1995 Publisher: Upper Saddle River (N.J.) Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The Gunn report and showreel of the year 2010
Author:
Year: 2010 Publisher: Ipswich The Gunn Report

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The Gunn report and showreel of the year 2011
Author:
Year: 2011 Publisher: Ipswich The Gunn Report

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reclamemakers aan het woord over reclamestrategieën : een kijkje in de keuken van de reclamepraktijk
Author:
ISBN: 9080376191 Year: 2000 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze publicatie vormt het tweede deel van ‘Reclamestrategieën'. Het eerste deel met een literatuuroverzicht kwam uit 1998. In dit tweede deel worden de resultaten gepresenteerd van het empirische gedeelte. Door middel van expert-interviews, groepsinterviews en een analyse van bestaande reclamecampagnes wordt een ‘kijkje in de keuken van de reclamepraktijk' gegeven op het gebied van de ontwikkeling van reclamestrategieën. Naast gesprekken zijn veertig campagnes geanalyseerd. Zoals verwacht is er een logische samenhang tussen reclamestrategie en bepaalde contextvariabelen, zoals productsoort en merklevenscyclus. ‘Een kijkje in de keuken van de reclamepraktijk' laat zien dat reclamestrategieën niet altijd even gestructureerd tot stand komen en dat specifieke situaties om specifieke strategieën vragen. Juist het eigene van de situatie zorgt ervoor dat ieder nieuw probleem een strategisch proces vereist en er geen sprake is van het inzetten van strategie A in situatie 1 en strategie B in situatie 2.


Book
Superbrands Nederland : het succesverhaal van 53 topmerken in Nederland
Author:
ISBN: 0954153251 9780954153250 Year: 2003 Publisher: London Superbrands

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Absolut : biography of a bottle
Author:
ISBN: 1587990024 Year: 2000 Publisher: New York Texere

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The art of writing advertising : conversations with William Bernbach, George Gribbin, Rosser Reeves, David Ogilvy, Leo Burnett
Author:
ISBN: 0071410937 Year: 2003 Publisher: New York McGraw-Hill

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 1180 << page
of 118
>>
Sort by