Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Persvoorlichting.
Authors: ---
ISBN: 9014055552 Year: 1997 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Persvoorlichting
Author:
Year: 1997 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Een doeltreffend radio- of televisie-interview
Author:
ISBN: 9044114794 9789044114799 Year: 2003 Volume: 4 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een radio- of televisie-interview is geen eenvoudige gespreksvorm.. Een interviewer praat met u om een afwezige derde - de luisteraar of de kijker - iets duidelijk te maken. Terwijl die derde misschien niet eens met volle aandacht aan zijn radio of televisie gekluisterd zit.Toch moet dat interview de aandacht trekken en houden. En een duidelijke boodschap overbrengen. Daarvoor bestaan er goede tactieken en hulpmiddelen. Die vergemakkelijken niet alleen het gesprek. Maar ze zorgen er ook voor dat het interview zijn doel bereikt. Is een media-interview geschikt om er een ingewikkeld probleem mee te verduidelijken? Hoe kunt u zich het best op een interview voorbereiden? Bestaat luistertaal? En hoe gaat u vlot mee in het spel van vraag en antwoord? Allemaal vragen. Het lijkt wel of het interview al begonnen is.


Book
De persattaché is een boer : opzetten en onderhouden van persrelaties
Author:
ISBN: 9789030188957 Year: 2007 Publisher: Mechelen Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is bedoeld voor al wie in zijn organisatie met die opdracht belast is, als voltijds, deeltijds of vrijwillig persattaché, woordvoerder, pr-medewerker of hoe de functie ook genoemd wordt. En voor al wie vandaag nog studeert, maar de ambitie heeft deze functie in de toekomst te gaan vervullen. Koen Van den Broeck was persattaché bij Amnesty International Vlaanderen, Artsen Zonder Grenzen en Handicap International. Sinds 2001 staat hij met zijn adviesbureau EthiCom talrijke organisaties bij in het uitbouwen van hun persrelaties. Hij geeft ook regelmatig seminaries bij o.a. Belga


Book
De communicatieoorlog : hoe de politiek de pers in haar greep probeert te krijgen
Author:
ISBN: 9789026321818 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Ambo

Listing 1 - 5 of 5
Sort by