Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Waar ben ik goed in? Wat kan ik nog verbeteren? Welke competenties wil of moet ik verder ontwikkelen en hoe pak ik dat aan? Vragen die voor veel mensen herkenbaar zijn, maar het zetten van een eerste stap naar een concreet Persoonlijk Ontwikkel Plan is vaak niet zo eenvoudig. Het POPpingspel helpt u daarbij. Dit kaartspel prikkelt u na te denken over uw functioneren en verbeterpunten te signaleren. Hierbij speelt feedback uit uw directe omgeving een belangrijke rol. Het spel - inclusief een formulier voor een eigen POP - is een echte eye-opener. Een must voor gedreven werknemers en voor iedere eigentijdse HRM-afdeling
loopbaanontwikkeling --- organisatiepsychologie --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- Ontwikkelingsspelen --- Persoonlijkheidsvorming --- Competenties --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Spelmateriaal --- Games --- Zelfanalyse --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Personeelsmanagement --- Reflectie --- Persoonlijkheid --- Persoonlijk ontwikkelingsplan --- Competentie --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderwijs
Choose an application
Welke competenties heb ik in huis? Waar ben ik erg goed in? Welke kwaliteiten moet ik nog verder ontwikkelen om mijn functie goed uit te kunnen voeren? En welke competenties heb ik nodig als ik die nieuwe baan wil hebben? Met dit spel krijg je antwoord op al deze vragen. Op basis van de gegevens kunnen persoonlijke ontwikkelplannen gemaakt worden, maar er kunnen ook ontwikkelplannen voor de gehele groep uit voortvloeien. Competenties zijn kwaliteiten of vaardigheden die tot uiting komen in succesvol gedrag. Vrijwel alle competenties kunnen ontwikkeld worden. Die ontwikkeling begint met weten waar je nu staat, dus weten in welke mate je over bepaalde competenties beschikt, en duidelijk hebben waar je naar toe wilt, dus welke kwaliteiten je moet of wilt ontwikkelen. Dit spel helpt je daarbij. Het geeft je inzicht in je eigen kwaliteiten en in wat je zou kunnen veranderen om beter en prettiger te functioneren. Daarnaast kun je het gebruiken bij het maken van competentieprofielen voor allerlei functies en rollen, en bij het uitzetten van loopbaanmogelijkheden. Je speelt het alleen, met z'n tweeën - bijvoorbeeld met je collega, leidinggevende of coach - of met je hele team of afdeling
Vaardigheden --- Competenties --- Spelen --- Kwaliteiten --- Competentiemanagement --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Loopbaanbegeleiding --- STAR-methodiek --- competenties --- human resources management --- 331.36 --- 304 --- Organisatieleer --- Spelmateriaal --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- S20110209.jpg --- competentieontwikkeling --- 658.37 --- Games --- Personnel management --- competentiemanagement --- Ontwikkelingsspelen --- Competentie --- Spel --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Persoonlijk ontwikkelingsplan
Choose an application
Competentiemanagement heeft zijn nut al uitgebreid bewezen. Ook voor organisaties die met kansengroepen werken, biedt het vele voordelen, zowel voor de werkgever als de werknemer. Enerzijds streven medewerkers uit kansengroepen een goed gevoel op de werkvloer na. Anderzijds kunnen organisaties die met kansengroepen werken, competentiemanagement strategisch inschakelen om hun visie te bereiken en meer rendement te halen.Dit boek biedt een volledig uitgewerkt stappenplan met opdrachten en werkinstrumenten. De auteurs gaan in op concrete vragen als: Hoe realiseer ik duurzame tewerkstelling voor kansengroepen? Hoe implementeer ik een cultuur van competentiemanagement? Hoe stel ik een POP Persoonlijk OntwikkelingsPlan op met medewerkers uit de kansengroepen? Hoe kan ik waarderend werken met kansengroepen? Hoe leid ik werkleiders op tot professionele coaches? Hoe verander ik ongewenst gedrag? Alles wordt gestaafd met tal van praktijkverhalen, voorbeelden en tips
People with social disabilities --- Employment --- Belgium --- Ability testing --- Vocational qualifications --- Management --- Professional competence --- Personeelsbeleid --- sociale participatie --- arbeidsmarkt --- doelgroepenbeleid --- competentiemanagement --- Personnel management --- Personeelsmanagement --- Kansarmen --- Competentiemanagement --- Kansengroepen --- Strategisch management --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Waarderend onderzoek --- Kansarme --- Kansengroep --- Persoonlijk ontwikkelingsplan --- Kostenbeheersing
Choose an application
Smartkit voor verpleegkundigen is een praktisch boekje dat in een verstaanbare taal de belangrijkste te verwerven competenties van de nieuwe verpleegkundigen bundelt. Praktische tips, suggesties en aanzetten tot zelfevaluatie helpen de verpleegkundige elke dag opnieuw het beste uit zichzelf te halen.
Verpleegkunde --- Beroepsbekwaamheid. --- verpleegkundig beroep --- Nursing --- verpleegkunde --- competenties --- 613.3 --- oplossingsgericht handelen --- professioneel handelen --- verpleegkundige opleiding --- zelfevaluatie --- Verpleegkundig beroep --- 616.083 ) Basisverpleegkunde --- 613.2 --- beroepsuitoefening --- communicatie (leesbaarheid) --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- coping --- delegeren --- empathie --- samenwerking --- Opleidingen --- Beroep en opleiding --- departement Gezondheidszorg 09 --- beroepsprofielen --- 613.21 --- basisverpleegkunde --- leermethoden --- persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- beroepen
Choose an application
De Coachkaarten van Espérance Blaauw zijn al jaren een enorm succes: Inmiddels zijn er meer dan 10.000 exemplaren verkocht. Deze voordeeleditie brengt dit product weer onder de aandacht bij een nieuwe generatie coaches, trainers en leidinggevenden. Waarvan ga je glimlachen? Wanneer voel jij je bijzonder? Wat is je volgende stap? De kaarten tonen beelden en stellen vragen. Ze prikkelen. Helpen om te dromen. Dagen je uit om eerlijke antwoorden te geven. Ze stimuleren kwaliteiten, idealen en behoeften, waardoor je voelt dat je je vanuit je eigen kracht kunt gaan ontwikkelen. De set bestaat uit 70 fotokaarten met vragen die je aan het denken zetten. De kaarten zijn verdeeld in vijf soorten vragen: talentvragen, toekomstvragen, reflectievragen, positief geformuleerde vragen en negatief geformuleerde vragen. Het doel van alle vragen is talent in beeld te brengen. Dit is een effectief instrument om in te zetten bij (persoonlijke) ontwikkeling. De kaarten zijn te gebruiken tijdens coaching, workshops of trainingen, en ter inspiratie voor krachtige brainstormsessies. (https://www.thema.nl/spel-coachkaarten/)
Didactic strategies --- Personnel management --- ontwikkelingspsychologie --- coaching --- HRM (human resource management) --- didactische werkvormen --- Talenten --- Talentontwikkeling --- Coaching --- Leidinggeven --- Functioneringsgesprekken --- Persoonlijke ontwikkeling --- Teamontwikkeling --- Training --- Werkvormen --- Fotokaarten --- Kwaliteiten --- Associëren --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Brainstorming --- Reflectie --- Spellen --- Coachen --- Brainstormen --- Games --- Talent --- Leiderschap --- Functioneringsgesprek --- Werkvorm --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Persoonlijk ontwikkelingsplan --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderwijs --- Gezelschapsspellen. --- Kaartspellen. --- Coaching. --- Training (sport)
Choose an application
Coachkaarten zijn prikkelende gesprekstarters die in bijna alle situaties zorgen voor plezier èn een goed gesprek over de dingen die echt belangrijk zijn: talent, ambitie en visie. En dat is handig om te weten van elkaar.Bron: https://coachkaarten.nl/coachkaarten/coachkaarten-voor-volwassenen/
coaching --- competenties --- talenten --- 159.923 --- Coaching --- Kwaliteit --- Talent --- Vaardigheden --- Competenties --- #PBIB:+105.41 --- 658.31 --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Oriëntering : Algemeen --- Games --- Talentontwikkeling --- Talenten --- Leidinggeven --- Functioneringsgesprekken --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Teamontwikkeling --- Training --- Werkvormen --- 415.4 --- educatieve spellen --- didactiek --- zelfreflectie --- spelmaterialen --- geheugen, leren, leerpsychologie, kennen, denken, begaafdheid en fantasie --- coachen --- kwaliteiten --- spellen --- didactisch spel --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- Personnel management --- Kwaliteiten --- Leiderschap --- Functioneringsgesprek --- Persoonlijk ontwikkelingsplan --- Werkvorm --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Training (vorming)
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|