Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Mensen als merken : hoe u voor uzelf een solide personal brand uitbouwt aan de hand van de O4 methode.
Author:
Year: 2010 Publisher: Leuven : LannooCampus,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Als u in de supermarkt yoghurt kiest uit de koeltoog, waarom verkiest u dan het ene merk boven het andere? Baseert u zich op de inherente kwaliteiten van het product zoals smaak, vetgehalte en textuur, of baseert u zich op de associaties die u onbewust maakt met de verpakking, reclame, prijs en plaatsing van het product? U verkiest bewust en onbewust een bepaalde yoghurt, omdat het merk en de hieraan gekoppelde kernwaarden u verleiden als consument. Bij mensen gaat het net zo. Sommige mensen doen vanzelf de hoofden draaien en staan meer dan anderen in het middelpunt van de belangstelling. Het lijkt wel alsof ze sneller hun doelen bereiken en gemakkelijker succesvol worden. Wat onderscheidt deze mensen van de grijze massa? Hoe komt het dat anderen hen vertrouwen na een eerste ontmoeting en zij een onmiskenbare meerwaarde voor hun omgeving worden? Wat zijn de elementen die hen tot een gekend en gewild personal brand gemaakt hebben? In Mensen zijn de nieuwe merken legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiënter uw doelen waarmaken.


Dissertation
Variabele Data Printing: VDP-Workflow voor visitekaarten
Author:
Year: 2018 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool Campus Mariakerke

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verpak je succes! : impact maken met je zakelijke profilering
Authors: --- ---
ISBN: 9789082937510 Year: 2019 Publisher: Amersfoort De Vrije Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Past jouw verpakking bij het inhoudelijke verhaal dat je wilt vertellen? Realiseer je dat je niet altijd gezien wordt zoals je bent, maar zoals iemand anders je waarneemt, juist op de werkvloer.Hoe maak je zichtbaar wat jou uniek en onderscheidend maakt ten opzichte van collega?s of concurrenten? In 'Verpak je Succes!' werk je aan jouw imago en personal branding op een manier zoals je dat nog niet eerder hebt gezien. Je gaat aan de slag met de drie vormen van zichtbaarheid: appearance, gedrag en stemgebruik. Aan de hand van praktische opdrachten en analyses krijg je inzicht in je verpakking en hoe je deze strategisch inzet om jouw zakelijke doelen te bereiken. Gecombineerd met inspirerende quotes van Wilfred Genee, Cécile Narinx, Ab van der Touw, Mart Visser, Maaike Widdershoven en andere experts afkomstig uit de zakenwereld, media, mode en wetenschap is 'Verpak je Succes!' hét boek waarmee je jezelf succesvol profileert.Of je nu op zoek bent naar een nieuwe baan, gezien wilt worden als de expert of als ondernemer nieuwe opdrachten wilt binnenhalen. Het is belangrijk om iemand te overtuigen dat jij daarvoor de aangewezen persoon bent. 'Verpak je Succes!' helpt je te laten zien wat jouw meerwaarde is ten opzichte van anderen. Zodat je een aantrekkelijke speler bent en blijft op de arbeidsmarkt.Verpak je Succes! combineert goed met Profileren zonder Opscheppen. De boeken vullen elkaar aan, maar zijn ook los van elkaar te lezen. Het eerste is gericht op uiterlijke profilering en het tweede op gedrag.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Personal branding voor ZZP'ers : hoe je hoger gewaardeerd en daardoor vaker gevraagd wordt
Author:
ISBN: 9789089652942 Year: 2015 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat wordt mijn volgende project of opdracht ? Als zzp'er houdt die vraag je voortdurend bezig. Je weet dat elke klus tijdelijk is en dat je opdrachtgevers steeds weer opnieuw moet zien te overtuigen van wie je bent en wat je doet. Maar hoe pak je dat slim aan ? Met dit boek bewijst Tom Scholte hoe belangrijk personal branding voor zzp'ers is. Hij laat zien hoe je je professionele identiteit stevig neerzet, door de juiste keuzes te maken. Want als je product of dienst en het verhaal dat je uitdraagt naadloos aansluiten op wie je bent, verhoog je direct je toegevoegde waarde voor anderen. Waardoor je hoger gewaardeerd en dus ook vaker gevraagd wordt. Benieuwd hoe je de projecten of opdrachten krijgt die je zo graag wilt? Je leest het in dit boek!Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Hoe maak jij het verschil? : de 7 talenten om succesvol te zijn
Authors: ---
ISBN: 9789462960794 Year: 2018 Publisher: Culemborg Anderz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld verandert in snel tempo. Businessmodellen veranderen, we moeten ?agile? werken en de digitalisering ontwikkelt zich sneller dan ooit. Doordat klanten hogere eisen stellen en de concurrentie toeneemt, vraagt dat ook een heel andere ontwikkeling van jouw talenten. Goed zijn in je vak is niet meer voldoende. Hoe zorg je ervoor dat je zichtbaar blijft, van meerwaarde bent voor je klanten én je organisatie en zo het verschil maakt?Ken je de drijfveren en talenten die jou uniek maken?Weet je hoe je je als professional op de kaart moet zetten?Bouw jij gericht aan een onderscheidend klantportfolio?Verbind jij je met anderen om je ideeën te ontwikkelen?Ben je proactief met je business bezig?Zorg je ervoor dat je lichamelijk fit en mentaal scherp blijft?Ga jij de uitdaging aan om je talenten te ontwikkelen? Dan tref je in dit boek zeven strategieën aan die je helpen om succesvol te zijn!Bron: https://www.anderzdenken.nl/Ean/9789462960794/Hoe_maak_jij_het_verschil


Dissertation
De rol van sociale media in personal branding van Brusselse rappers
Author:
Year: 2018 Publisher: Gent Arteveldehogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Personal brand.nl : de kansen van je online identiteit
Authors: --- ---
ISBN: 9789049100940 Year: 2009 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sensory Branding : mogelijkheden en meerwaarde voor merkcommunicatie
Author:
ISBN: 9076802068 Year: 2021 Publisher: Amsterdam : SWOCC,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sensory branding - het toevoegen van sensorische stimuli zoals geur, smaak, en tast aan merkcommunicatie - wordt door veel marketingprofessionals gezien als een aantrekkelijke optie om het palet aan communicatiemogelijkheden te vergroten. Maar wat weten we precies over de de effectiviteit van deze brandingtechnieken? En hoe werken ze eigenlijk? In deze SWOCC-publicatie wordt onderzocht hoe sensory branding verschilt van andere vormen van branding en wordt de soms wat chaotische wetenschappelijke liteeratuur over sensory branding systematische op een rijtje gezet en samengevat in een visueel model. Daarnaast wordt een aantal nieuwe studies gepresenteerd die laten zien hoe sensory brandingtechnieken kunnen bijdragen aan een sterker merk. De resultaten van de bestaande en nieuwe studies geven de lezer handvaten om sensory brandingtechnieken op een effectieve manier in te kunnen zetten in de eigen merkcommunicatie.


Object
Emotiekaarten : face your emotions
Author:
ISBN: 9789462762558 Year: 2018 Publisher: Deventer Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Emoties zijn overal en bijna ongemerkt sturen ze voortdurend ons gedrag ? zeker ook in organisaties. Gezichtsexpressies maken dit zichtbaar. In onze onderlinge communicatie gebruiken wij er tot tienduizend en we tonen en herkennen ze grotendeels onbewust. De Emotiekaarten helpen emoties te herkennen en benutten.Hoewel emoties niet altijd verwijzen naar feiten, zijn ze een belangrijke bron van informatie. Emoties laten zien wat mensen beweegt, en wat er volgens hen speelt in een organisatie. Als je dat helder krijgt, gaat de energie stromen. Mensen worden gemotiveerd, communiceren helderder en bereiken wat ze willen. Dit geldt niet alleen voor individuen, maar ook voor de samenwerking in een team of de organisatie als geheel.De veertig Emotiekaarten bevatten elk een direct herkenbare emotie en toelichting. De handleiding hierbij biedt een flink aantal uitgewerkte spellen voor individuen en groepen. Alles is gebaseerd op wetenschappelijke theorie en uitgebreid getest in de praktijk.Als coach, trainer of docent, leidinggevende of adviseur kun je de kaarten gebruiken bij je begeleiding van organisaties en professionals, om belangen in kaart te brengen, beslissingen te nemen, rollen te definiëren en processen te sturen. Met de Emotiekaarten wordt motivatie werkbaar.Digitale tool : https://www.faceyouremotions.comhttps://www.vakmedianetshop.nl/management-impact/boeken/emotiekaarten-met-complete-handleiding


Book
Personal branding !
Author:
ISBN: 9789462153899 9789462153905 9462153892 Year: 2015 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe maak jij als assistent duidelijk dat je niet alleen professioneel maar ook persoonlijk waarde toevoegt aan je werk? Weet jij waar jouw persoonlijk merk voor staat en wat je ermee kunt? Heb jij als 'Personal Brand' plezier en ben je duurzaam inzetbaar?In de huidige arbeidsmarkt draait het niet meer om hetzelfde kunstje nog een keer te laten zien. Er wordt veel meer van jou als assistent gevraagd. Een sterk Personal Brand helpt daarbij: het maakt je zichtbaar en vergroot de kans dat anderen je nieuwe, mooie klussen en projecten gunnen. In deze praktische Wijzer ontdek je waar jouw persoonlijk merk voor staat, hoe anderen je zien, welke impact je live én online kunt uitoefenen en leer je je Personal Brand te checken en continu te verbeteren. Ontsteek je persoonlijke vuurtje en ontdek dat Personal Branding vooral leuk is. Enjoy!

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by