Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Persbericht --- Mediarelatie --- Nieuwsgaring --- Journalistiek
Choose an application
Persbericht --- Mediarelatie --- Nieuwsgaring --- Journalistiek
Choose an application
Media --- Mediarelatie --- Persbericht --- Interview --- Persconferentie --- Klachtenbehandeling --- Internet --- Crisiscommunicatie --- Financiële communicatie
Choose an application
Introduction to Public Relations provides an overview of PR from a global and critical perspective. The philosophy behind this new book is to encourage questioning by throwing in controversial ideas and different approaches; to show that there is more than one way to approach an issue and that some approaches can actually be harmful to the interests of society. It fosters a critical as well as a creative approach to the subject to prepare the undergraduate to go on to study and practice to achieve higher levels of originality. This book is ideal for undergraduate and postgraduate students taking modules in Public Relations as well as those studying at Foundation, Advanced Certificate and Diploma levels with the CIPR.Bron : http://catalogue.pearsoned.co.uk
Public relations --- Internationale public relations --- Persbericht --- Crisiscommunicatie --- Crisismanagement --- Interculturele communicatie
Choose an application
Communicatie --- Informatievaardigheden --- Bedrijfscommunicatie --- Tekstschrijven --- Copywriting --- Schriftelijke communicatie --- Schriftelijke taalvaardigheid --- Nederlands --- Rapporteren --- Correspondentie --- Sollicitatie --- Persbericht --- Taalvaardigheid
Choose an application
De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luisterde, ligt ver achter ons. Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig.Tegen deze woelige achtergrond is Het mediaboek vooral een poging om een eerste inzicht in de werking van de media te bieden en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Daarbij gaat het niet om een doorwrochte inleiding in de communicatiewetenschappen. Het gaat ook niet om een uitgebreide cursus journalistiek. 'Het mediaboek' is vooral een praktisch boek als hulp voor al die organisaties en personen, die in de overdaad aan nieuwszoekende zenders en programmas een weg willen vinden.Het betreft een volledig geactualiseerde, veertiende druk. In deze editie is veel nieuw materiaal opgenomen dat antwoord moet geven op de vraag: 'Wat bieden de sociale media' ?Bron : http://www.boomlemma.nl
Media --- Mediarelaties --- Journalistiek --- Communicatie --- Nieuwsgaring --- Persberichten --- Nieuws --- Externe communicatie --- Mediarechtspraak --- Gedrukte media --- Nieuwe media --- Mediarelatie --- Persbericht --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Mass communications --- perscontacten --- dagbladpers --- journalistiek --- mediagebruik --- Media --- Opinies --- Nederland --- Persberichten --- Opinie --- Persbericht --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
The Internet has profoundly changed the way people communicate and interact with each other. But it has also changed the way businesses communicate with their customers (and those who they want to be customers). In the old days, companies could only communicate through the filter of expensive advertising or media ink placed by a PR firm. Today the rules have changed entirely. The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the those who make your business work. You can reach niche buyers with targeted messages that cost a fraction of your big-budget ad campaign. Rather than bombard them with advertising they'll likely ignore, you can focus on getting the right message to the right people at the right time. When people visit your company's Web site, they aren't there to hear your slogan or see your logo again. They want information, interaction, and choice& and you'd be a fool not to give it to them. This one-of-a-kind guide to the future of marketing includes a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet, showing you how to identify audiences, create compelling messages, get those messages to the right people, and lead those consumers into the buying process. Including a wealth of compelling case studies and real-world examples, this is a practical guide to the new reality of PR and marketing.
Internet marketing --- Public relations --- Internet marketing. --- Public relations. --- Marketing. --- Marketing --- Persberichten --- Blogging --- Internet --- Interactiviteit --- Interactieve marketing --- Trends --- Podcasting --- Persbericht --- Blog --- Trend --- Podcast --- Financiewezen
Choose an application
Communicatie --- Schrijven --- Persberichten --- Brochures --- Zakelijke communicatie --- Mediarelaties --- Spreken in het openbaar --- Grafische vormgeving --- Communicatieplannen --- 695 Communicatie --- #KVHA:Taalwetenschap; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- Persbericht --- Brochure --- Mediarelatie --- Communicatieplan --- Tekst
Choose an application
INHOUD: 1. Het persbericht - 2. Strategisch omgaan met persberichten - 3. Hoe schrijft u een persbericht? - 4. Door de ogen van de journalist - 5. De organisatie rond het persbericht
Persberichten. --- persberichten --- Journalistiek --- Civiele journalistiek --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Media --- PR --- 091 --- public relations --- Persberichten --- Mediarelaties --- Nieuwsgaring --- Persbericht --- Mediarelatie --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|