Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het werkboek biedt een drietal inleidende hoofdstukken waarin dieper wordt ingegaan op de pedagogische taak van docenten. In een drietal luiken (Wie ben ik als docent? Wie is die leerling? Wat betekent dit voor mijn handelen?) wordten vervolgens een dertigtal werkwijzen aangereikt waarmee (aanstaande) docenten, alleen of samen met medestudenten of collega's, aan de slag kunnen. Er kan gependeld worden tussen ervaring en reflectie daarop met behulp van de opdrachten binnen de drie luiken. (Bron: covertekst)
Lerarenopleiding. --- Onderwijskunde. --- Teacher education. Teacher's profession --- pedagogiek --- lerarenberoep --- Leraren --- Opleidingen --- Pedagogiek --- lesgeven --- leerkrachten --- 481.7 --- Intervisie --- Leerlingbegeleiding --- Lerarenopleiding --- 472.7 ) De onderwijzer en zijn opleiding --- docenten --- leerlingbegeleiding --- leerlingen --- onderwijs --- opvoeden --- pedagogische taken --- reflecteren --- 484 --- s.o.: didactiek (ler) --- Lesgeven --- 454.2 --- Didactiek (didactische werkvormen) --- Leerkrachten, opleiding --- 032077.jpg --- Didactiek: secundair onderwijs --- didactiek --- leerkrachten, opleiding --- pedagogie --- Onderwijsstrategieën --- De leraar en zijn opleiding --- 371.3 --- 371.22 --- 371.21 --- 37 --- Leraar --- Opleiding --- Directie --- Arbeidsmarkt
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|