Narrow your search

Library

UCLL (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

KBR (1)

KDG (1)

Odisee (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2015 (1)

2013 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Nooit af (Permanent beta). Een nieuwe kijk op de fundamenten van ons leven : werk, school, zorg, overheid en management.
Authors: ---
ISBN: 9789047009139 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Nieuwe technologieën, vormen van samenwerken en verdienmodellen: de kranten staan er bol van. De veranderingen gaan nu zo snel dat onze organisaties en werkvormen, die nog gericht zijn op het vinden van langdurig werkende oplossingen, steeds vaker vastlopen. In 'Easycratie', het vorige boek van Martijn Aslander en Erwin Witteveen, beschreven ze wat deze nieuwe netwerk- en informatiesamenleving inhoudt en hoe deze is ontstaan, nu ligt de focus op de gevolgen ervan. 0Dit boek gaat over wat er gebeurt nu iedereen vrij kan publiceren, dupliceren en produceren en wat de impact is op de maatschappij en economie als mensen dit niet alleen om financiële redenen doen, maar ook om een steentje bij te dragen aan een betere wereld. Dit levert ongekende mogelijkheden op die bovendien voortdurend groter en beter worden. Er is helemaal geen tijd meer voor blijvende oplossingen. Burgers, bedrijven en organisaties moeten leren het Nooit Af-principe te omarmen. We moeten onze zaken regelen met oplossingen die juist tijdelijk zijn, zodat we ons voortdurend kunnen aanpassen en verbeteren. Dit vereist een totaal nieuwe kijk op de fundamenten van ons leven: werk, school, wonen, relaties, overheidstaken.


Book
Het einde van business as usual : de consumenterevolutie vraagt om een nieuwe manier van werken
Author:
ISBN: 9789491560507 9491560506 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De grote trends van dit moment - het mobiele web, social media, gamification, realtime - hebben ervoor gezorgd dat we anders zijn gaan kijken naar de manier waarop we onze bedrijven runnen. Consumenten hebben een nieuwe digitale cultuur gecreëerd en tweet voor tweet veranderen ze de realiteit waar bedrijven mee te maken hebben. Nieuwe netwerken hebben een alsmaar uitdijend 'egosysteem' in werking gezet waarin gewone mensen geloven dat hun leven zo interessant is dat ze het 24 uur per dag uit moeten zenden. Het ontcijferen van dit gedrag helpt ons om te kunnen voorspellen waarheen het sociale en mobiele web ons zullen leiden. Centraal in dit alles staat de nieuwe consument - die aan de grondvesten van het bedrijfsleven schudt.'Het einde van Business as Usual' onderzoekt elke laag van deze complexe consumentenrevolutie die de toekomst van business, media en cultuur gaat veranderen. Naarmate consumenten zich onderling verbinden, ontstaat een uitgebreid en efficiënt informatienetwerk dat richting geeft aan ervaringen, beslissingen en markten. En dat is bijzonder ontwrichtend.'Het einde van Business as Usual' zal de manier veranderen waarop u het bedrijfsleven ziet - van sales en marketing tot klantenservice en productontwikkeling, en zelfs leiderschap en cultuur.De hoofdpunten:-Gedeelde ervaringen geven merken een nieuwe betekenis in de omgeving van de digitale consument. Slimme merken creëren deze ervaringen zelf en bepalen welke richting ze uitgaan.-De invloed van consumenten neemt toe; bedrijven kunnen hier hun voordeel mee-doen.-Zoek verbinding met uw nieuwe publiek (en het publiek van uw publiek) door middel van nieuwe touchpoints tussen consumenten, merken en nieuwe beïnvloeders.-Creëer een cultuur van verandering om vertrouwen, invloed en relevantie te verwerven onder verbonden consumenten.Leer van dit nieuwe consumentengedrag in plaats van het te negeren, zodat u engagement met uw stakeholders kunt stimuleren. Verhoog de relevantie van uw bedrijf en uw merk door nieuwe manieren te implementeren om verbinding te zoeken, te leren en u aan te passen. Terwijl andere bedrijven ten prooi vallen aan digitaal Darwinisme, ontwikkelt uw bedrijf zich tot een bloeiende business. Dit is het einde van business as usual en het begin van een nieuw tijdperk waarin relevantie centraal staat.Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 2 of 2
Sort by