Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Merken. --- Merkenbeleid. --- merken --- bedrijven, management --- leiding geven --- communicatie, extern --- media
Choose an application
Advertising --- Consumer behavior --- Cultuurverschillen. --- Global marketing. --- Marketingcommunicatie. --- Merkenbeleid. --- Target marketing
Choose an application
Merkenmanagement. --- Merkenrecht. --- Product strategy --- Mass communications --- Merken --- #KVHA:Merkenbeleid; Nederlands --- merken --- merkenbeleid --- merkenrecht --- bedrijfsimago --- overheidsdiensten --- marketing --- 369.1 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Merkbeleid --- Overheidsbeleid --- Overheid --- Merkstrategieën --- Branding --- Merkstrategie
Choose an application
Production management --- Product strategy --- merkartikelen --- marketingtoepassingen --- Merkenbeleid --- Branding. --- Merkenbeleid. --- Marketing --- Merken --- Communicatie --- Design --- 659.1 --- imago --- vormgeving --- merkimago --- merken --- Merken. --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- marketingcommunicatie --- ontwerpen --- design --- vormgeven
Choose an application
Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zo'n 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerry's 'givolution' laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.In Focus op fans leer je hoe je zo'n strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee thema's aan elkaar: 'brandactivation' en 'fanstrategie'. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensen filteren, selecteren, keuzes maken. Daarom moet je je merk onderscheidend maken door een opmerkelijke manier van communiceren.Daarnaast is het essentieel dat de doelgroep zelf onderdeel van het merkverhaal wordt. Daarvoor heb je een fanstrategie nodig. Die wordt in dit boek als nieuw fenomeen geïntroduceerd.Bron : http://www.boekenbank.be
publiek --- storytelling --- bedrijfscommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Creativiteit --- marketing --- merkenbeleid --- communicatie --- Sociale communicatie --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Branding --- Merkenactivering --- Reclame --- Merkstrategie
Choose an application
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert ? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn ? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen - Maar hoe doe je dat nu in de praktijk ? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving ?De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.
Creativiteit. --- Handelsmerken. --- Marketing. --- Merken (commercie). --- merkbeleid --- creativiteit --- creativity --- Product strategy --- merkdenken --- marketing --- Creativiteit --- merkenbeleid --- communicatie --- Productstrategie --- Reclame --- Merkbeleid --- Merken --- Merkstrategieën --- Merk --- Merkstrategie --- Musiceren --- merken
Choose an application
Het eerste boek dat verkopers en ondernemers leert hoe ze hun eigen manager worden om zo het maximum uit hun verkoop te halen. Een logisch stappenplan en een heleboel handige documenten om vlot uw eigen verkoopplan op te stellen en uw verkoop efficiënt te organiseren. Boek meer winst dankzij een sales dashboard: vanaf nu zal u altijd weten of u goed bezig bent. In maximum twee dagen tijd maakt u uw 'huiswerk', goed voor jarenlang rendabel 'baanwerk'. Dankzij uw unieke code in het boek krijgt u toegang tot de digitale documenten voor de opmaak van uw verkoopplan.Bron : http://www.boekenbank.be
Marchandisage --- Merchandising --- Verkooptechniek --- verkoopbeleid --- marketing --- merkenbeleid --- Verkooptechnieken --- communicatie --- Sales management --- Verkoop --- Verkopers --- Verkoopplannen --- Management --- Zelfmanagement --- verkoop --- Zelfmanagement. --- verkoop. --- Verkoop. --- Study and teaching --- Sales --- Handbooks, manuals, etc. --- Salesmanagement --- Verkoper --- Verkoopplan
Choose an application
Applied marketing --- merkencontrole --- imago --- marketingcommunicatie --- merkimago --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- reclame --- merken --- bedrijfsimago --- Reclame --- Merken --- Branding --- Interne marketing --- Merkbeleid --- internal branding --- marketing --- 369.1 --- Human resource management (HRM, personeelsbeleid) --- Organisatieontwikkeling --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 658.88 --- Toegepaste marketing --- merkenbeleid --- Merk
Choose an application
Hoe krijg je het merk in de genen van je medewerkers? Door internal branding een wezenlijke rol te laten spelen in de bedrijfsvoering. Aan de hand van het verhaal van Interpolis schetst Saskia Barendse-Schijvens de successen én tegenslagen die de communicatieprofessional tegenkomt bij het opzetten van een internal branding-traject. Met heldere tips en leerpunten. Ook als de basis verandert door een fusie
Merkenmanagement. --- Merkenrecht. --- organisatiecultuur --- interne communicatie --- Advertising. Public relations --- marketingstrategie --- merken --- Interne marketing --- Branding --- Merkbeleid --- Medewerkerstevredenheid --- Interne communicatie --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Internal branding --- 369.1 --- marketing --- bedrijfsimago --- merkenbeleid --- S20090362.JPG --- communicatie in organisaties --- personeelsbeleid --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 65.012 --- 658.3
Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|