Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Schoonheidsverzorging --- Meerkeuzevragen --- Anatomie --- Orthopedie --- Hygiëne --- Werksituatie --- Podologie
Choose an application
Schoonheidsverzorging --- Meerkeuzevragen --- Lichaamshygiëne --- Apparaat --- Ontharing --- Massage --- Pakking --- Gelaatsverzorging --- Hygiëne --- Werksituatie
Choose an application
Choose an application
Wat zijn cruciale vuistregels bij het formuleren van eenduidige en efficiënte meerkeuzevragen? Hoe kan je meerkeuzevragen opstellen die peilen naar zowel kennis, inzicht als toepassingen? Hoe kan je voorkomen dat meerkeuzevragen hints bevatten naar het juiste antwoord? Is giscorrectie altijd de beste methode om gokken bij studenten te ontmoedigen?Meer en meer lesgevers, zowel in het hoger onderwijs als in de derde graad van het secundair onderwijs, maken gebruik van meerkeuze-examens. Deze handleiding biedt mogelijkheden aan om de kwaliteit van meerkeuzevragen te controleren. Ook worden verschillende methodes om het gokken van studenten tegen te gaan, besproken. Daarnaast staat dit boek boordevol praktische tips m.b.t. inhoudelijke en vormelijke aspecten van meerkeuzevragen, met een handige checklist als toemaatje.De synergie tussen onderzoek, onderwijsbeleid en praktijk maakt van deze handleiding een interessant hulpmiddel voor alle lesgevers die aan de slag willen gaan met meerkeuzevragen in hun onderwijspraktijk, voor verantwoordelijken toetsbeleid of voor iedereen die docenten ondersteunt in hun onderwijs- of evaluatiepraktijk.
Multiple choice. --- Evaluatietechnieken --- Multiple-choice. --- Onderwijs. --- Didactic evaluation --- multiple-choice vragen --- Didactics --- evaluatie (onderwijs) --- Multiple-choice examinations --- Design and construction --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Examen --- assessment --- examens --- meerkeuzevragen --- multiple choice --- 450.6 --- multiple-choice* --- Meerkeuzevragen --- Evaluatietechnieken ; onderwijs --- Multiple choice --- didactiek --- 371.275 --- Examen --- evaluatietechnieken --- Resultaten en selectie --- 371.3 --- Onderwijs --- Hoger onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- Toetsen --- Evaluatietechniek --- Toets --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Bevat meerkeuzevragen over aandoeningen aan de verschillende stelsels, infectieziekten, algemene pathologie en interne geneeskunde
Interne geneeskunde --- Maladies --- Médecine interne --- Ziekten --- 604 --- besmettelijke ziekten --- bewegingsstoornissen --- cardiologie --- cardiovasculaire aandoeningen --- endocrinologie --- examinering --- farmacologie --- gastro-enterologie --- geneeskunde specialismen --- hematologie --- kwaadaardige gezwellen --- meerkeuze vragen --- neurologie --- pneumologie --- psychopathologie --- urologie --- interne geneeskunde --- examens --- verpleegkunde --- pathologie --- meerkeuzevragen
Choose an application
Bevat oefeningen, meerkeuzevragen bij het handboek
economie --- Didactics of economy --- didactiek --- Economics --- 340.9 --- 33 --- meerkeuzevragen --- oefeningen --- Economie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- theoretische economie - inleidingen --- Economie --- marktmechanisme --- consumentengedrag --- markteconomie --- productie --- monetaire politiek --- macro-economie --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- Handboeken --- Marktmechanismen --- Psychologie van de consument --- Prijsvorming --- Monetair beleid --- Internationale economie --- Theorieën --- Economische theorieën --- Oefeningen --- Marktmechanisme --- Consumentenpsychologie --- Theorie --- Economische theorie --- Oefening --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap
Choose an application
Enseignement --- Meerkeuzevragen (Examens) --- Multiple-choice examinations --- Onderwijs --- Questions à choix multiple (Examens) --- Study and teaching --- Questions à choix multiples --- Etude et enseignement --- Design and construction --- Design --- Tests et mesures en éducation --- Examinations --- Évaluation --- evaluation --- Méthode pédagogique --- Teaching methods --- Psychology --- design --- -Evaluation Evaluatie --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Didactique Didactiek --- Competitive examinations --- Tests --- Questions and answers --- Educational tests and measurements --- Antwort-Wahl-Verfahren --- Choix multiple [Questions à ] --- Examens à choix multiple --- Mehrfachauswahl --- QCM --- QRM --- Questionnaires à choix multiples --- Questions à choix de réponses --- Questions à choix multiple --- Questions à réponses multiples --- Tests de choix multiple --- Épreuves à choix multiple --- Questions à choix multiples --- Evaluation Evaluatie --- Test construction --- Test design --- Design and construction. --- Examinations - Design and construction --- Question a choix multiple --- Questionnaire a choix multiple
Choose an application
De examinator in het HO heeft tot taak op een efficiënte wijzede bekwaamheid te evalueren die een student in het door hem gedoceerde curriculumonderdeel verworven heeft. Dit boek wil examinatoren helpen om van elk examen een 'geslaagd' gebeuren te maken. Het beschrijft concreet en stapsgewijs de daarbij terespecteren geboden. Deze worden vervolgens nader toegelicht voor twee examenvormen, die met open en gesloten vragen. De uitwerking daarvan is respectievelijk gericht op het mondelinge en op het zgn multiple choice-examen. Omdat de meeste docenten met deze laatste examenvorm nog weinig vertrouwd zijn, wordt uitvoerig stilgestaan bij het redigeren van meerkeuzevragen en bij de kwaliteitsanalyse van het multiple choice-examen als geheel.
evaluatie (onderwijs) --- examens --- HO (hoger onderwijs) --- Didactic evaluation --- vroedkundige opleiding --- didactiek --- Higher education --- Enseignement supérieur et universitaire --- Hoger en universitair onderwijs --- hoger onderwijs --- Education. --- 37.026 --- 371.27 --- 681.3*K32 --- #GBIB:CBMER --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- #KVHA:Didactiek --- #KVHA:Examineren; hoger onderwijs --- #KVHB:Examineren --- #KVHB:Hoger onderwijs --- 371.25 --- 378 --- 450 --- 489.54 --- examen --- examineren --- meerkeuzevragen --- onderwijs --- 484.4 ) * EVALUATIE - S.O. --- 371.26 --- Evaluaties --- Evaluatietechnieken --- Hoger onderwijs --- Onderwijs --- Onderwijsorganisatie --- 489.4 --- Activities, Educational --- Educational Activities --- Workshops --- Literacy Programs --- Training Programs --- Activity, Educational --- Educational Activity --- Literacy Program --- Program, Literacy --- Program, Training --- Programs, Literacy --- Programs, Training --- Training Program --- Workshop --- Students --- 371.21 --- Didaktiek--grondbeginselen --- Examens. Schriftelijke examens. Gestandaardiseerde proefwerken. Multiple choice. Objectieve studietoetsen. Studietoetsen. Examenvrees --- Computer and information science education: curriculum; self-assessment --- Pedagogie --- Didactische evaluatie --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Onderwijs; algemeen --- Examens (hoger onderwijs) --- Examens --- education --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- didactische principes --- algemeen. --- didactische principes. --- hoger onderwijs. --- 681.3*K32 Computer and information science education: curriculum; self-assessment --- 371.27 Examens. Schriftelijke examens. Gestandaardiseerde proefwerken. Multiple choice. Objectieve studietoetsen. Studietoetsen. Examenvrees --- 37.026 Didaktiek--grondbeginselen --- Hoger onderwijs. --- Algemeen. --- Didactische principes. --- Education --- 484.4 ) * EVALUATIE - S.O
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|