Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen en het mediagebruik en de participerende houding van de consument. Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept. Ook is er veel aandacht voor de sociale media en de betrokkenheid van de huidige mediaconsument. De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.
Media. --- Advertising. Public relations --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- crossmedia --- mediagebruik --- sociale media --- Mass communications --- Massacommunicatie --- Reclame. Public relations --- Media --- Interactiviteit --- Sociale communicatie --- Nieuwe media --- Trends --- Communicatiestrategieën --- Communicatiemiddelen --- Storytelling --- 766.01 --- cocreatie --- communicatie --- crossmedia concepting --- mediumspecificiteit --- relevantie --- storytelling --- usability --- 090 --- massamedia - publiciteitswezen - audiovisuele media; algemeen --- Trend --- Communicatiestrategie --- Communicatiemiddel
Choose an application
"A wide-ranging theoretical and aesthetic exploration of hybrid moving images based on the intersection of film, video, and digital technology"--
Motion pictures --- Digital media --- Image processing --- Cinéma --- Médias numériques --- Traitement d'images --- Philosophy. --- Digital techniques. --- Philosophie --- Techniques numériques --- Philosophy --- Digital techniques --- Cinéma --- Médias numériques --- Techniques numériques --- kunst --- eenentwintigste eeuw --- film --- video --- installaties --- video-installaties --- projectie --- fotografie --- digitale kunst --- internetkunst --- digitale film --- nieuwe media --- experimentele film --- essayfilm --- mediumspecificiteit --- postcinema --- postmedia --- 7.01 --- #SBIB:309h520 --- #SBIB:309H1326 --- Films met een amusementsfunctie en/of esthetische functie: genres en richtingen --- #SBIB:309H520 --- Audiovisuele communicatie: algemene werken --- ART --- Computerkunst. --- Film. --- Medienkunst. --- SOCIAL SCIENCE --- Videokunst. --- Digital. --- Media Studies.
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|