Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Marketing --- Direct marketing --- Database marketing --- Marketingtechnieken --- Interactieve marketing --- Media --- Interactiviteit --- Marketingtechniek --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- marketingbeleid --- marketing --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Marketingstrategieën --- Marketingtechnieken --- Creativiteit --- Marketingstrategie --- Marketingtechniek --- Musiceren --- Financiewezen
Choose an application
"Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere manier gaan werken.' ? Seth GodinDe afgelopen 25 jaar heeft Seth Godin miljoenen ondernemers, leiders en fans geïnspireerd. Met Dit is nu marketing deelt hij voor het eerst het geheim van zijn marketingkennis: goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, ze gebruiken marketing om de problemen van hun klanten op te lossen. Het gaat ze niet om wie het hardst schreeuwt, maar om de wereld te verbeteren. Werkelijk krachtige marketing komt voort uit vrijgevigheid, empathie en emotie. Het is de hoogste tijd om te stoppen met liegen, spammen en je schuldig voelen over wat je doet. Om socialmediastatistieken te verwarren met waardevolle verbinding. Om geld te verspillen aan aandacht trekken ? op de lange termijn levert dat niets levert. Het is tijd om gezien te worden, door eerst te leren hoe je moet kijken.Bron : http://www.bol.com
Marketing --- merkimago --- marketing --- communicatiepsychologie --- PXL-Media & Tourism 2019 --- communicatiemedia --- marketingcommunicatie --- Marketingstrategieën --- Marketingtechnieken --- Marketingstrategie --- Marketingtechniek --- Financiewezen
Choose an application
consumentenmarketing --- Marketing --- Trends --- Mass-customization --- Productiemanagement --- Marketingtechnieken --- Klantgericht ondernemen --- Relatiemarketing --- Customer Relationship Management --- E02119.jpg --- Trend --- Marketingtechniek --- Financiewezen
Choose an application
Philip Kotler vertelt hoe marketing de afgelopen jaren drastisch is veranderd. Aan de hand van tachtig onderwerpen leert Kotler ons bekende marketingconcepten te herdefiniëren en op een nieuwe manier te gebruiken. De lemma's variëren van 'behoeften van de afnemer' tot 'zaken- en marketingtechniek', en van 'doelmarkten' tot 'successen en mislukkingen'. Elk lemma kan de aanzet zijn tot een debat. (Bron: covertekst)
658.8 --- E090354.jpg --- Marketing --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketinginstrumenten --- Marketingmix --- Marketingtechnieken --- Database marketing --- Elektronische handel --- Theorieën --- Marketingtheorieën --- Marketingtechniek --- Theorie --- Marketingtheorie --- Financiewezen --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap
Choose an application
Applied marketing --- marketing --- Sociology of sport --- sportbeleid --- consumentengedrag --- sportpsychologie --- 796.07 --- Marketing --- Sport --- 617.12 --- Sportmarketing --- Strategie --- Sponsoring --- sportmarketing --- Marketingstrategieën --- Marketingtechnieken --- Sportsponsoring --- Consumentengedrag --- Marketingcommunicatie --- Marketingstrategie --- Marketingtechniek --- Financiewezen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Dit handboek biedt een introductie tot het direct-marketingdenken en -doen. Het zet uiteen welke stappen een goed direct marketingplan omvat en legt alle begrippen uit waarmee een (direct) marketeer wordt geconfronteerd. Verder positioneert het DM ten overstaan van CRM, relatiemarketing, one-to-one-marketing, loyalty marketing, permission en consensual marketing, interactieve marketing en e-commerce.
Applied marketing --- direct marketing --- Direct marketing --- #SBIB:031.AANKOOP --- #SBIB:309H2812 --- marketing --- 369.11 --- 658.8 --- copywriting --- direct mail --- recht (wetgeving) --- reclame --- relatiemarketing --- telemarketing --- verkoop --- 658.8 )* MARKETING --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Marketingtechnieken --- Copywriting --- Marketinginformatiesystemen --- Marketingtechniek --- Marketinginformatiesysteem --- Financiewezen
Choose an application
Applied marketing --- CRM (Customer Relationship Management) --- direct marketing --- marketingcommunicatie --- DBM (database marketing) --- Toegepaste marketing --- EDM --- procesmanagement --- marketing --- event management --- 369.1 --- E05016.jpg --- Klantenbinding --- Marketing --- event driven marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Marketingstrategieën --- Nieuwe media --- Marketingtechnieken --- Trends --- Evenementenorganisatie --- Marketingstrategie --- Marketingtechniek --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
I, 308 p.
Marketing. --- Marketing --- marketingbeleid --- marketing --- e-commerce --- Kotler, Philip --- 658.8 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- 658.8 )* MARKETING --- marketingmix --- marketingtechnieken --- marktstudie --- merkenrecht --- strategisch management --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Economie --- Strategisch marketingmanagement --- Theorieën --- Marketingtheorieën --- Financiewezen --- Theorie --- Marketingtheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|