Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
Handboek interactieve marketing : databasemarketing in de praktijk
Author:
ISBN: 9025496423 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Laterale marketing : nieuwe technieken voor baanbrekende ideeën.
Authors: ---
ISBN: 9027493774 Year: 2004 Publisher: Utrecht Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Dit is nu marketing : bereik echte verbinding en betekenis
Author:
ISBN: 9789462763005 Year: 2018 Publisher: Deventer Management impact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere manier gaan werken.' ? Seth GodinDe afgelopen 25 jaar heeft Seth Godin miljoenen ondernemers, leiders en fans geïnspireerd. Met Dit is nu marketing deelt hij voor het eerst het geheim van zijn marketingkennis: goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, ze gebruiken marketing om de problemen van hun klanten op te lossen. Het gaat ze niet om wie het hardst schreeuwt, maar om de wereld te verbeteren. Werkelijk krachtige marketing komt voort uit vrijgevigheid, empathie en emotie. Het is de hoogste tijd om te stoppen met liegen, spammen en je schuldig voelen over wat je doet. Om socialmediastatistieken te verwarren met waardevolle verbinding. Om geld te verspillen aan aandacht trekken ? op de lange termijn levert dat niets levert. Het is tijd om gezien te worden, door eerst te leren hoe je moet kijken.Bron : http://www.bol.com


Book
One-to-one manager : praktijklessen in customer relationship management
Authors: ---
ISBN: 9014067593 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De A tot Z van marketing : 80 thema's voor iedereen die aan marketing doet
Author:
ISBN: 9027480907 Year: 2003 Publisher: Utrecht Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Philip Kotler vertelt hoe marketing de afgelopen jaren drastisch is veranderd. Aan de hand van tachtig onderwerpen leert Kotler ons bekende marketingconcepten te herdefiniëren en op een nieuwe manier te gebruiken. De lemma's variëren van 'behoeften van de afnemer' tot 'zaken- en marketingtechniek', en van 'doelmarkten' tot 'successen en mislukkingen'. Elk lemma kan de aanzet zijn tot een debat. (Bron: covertekst)


Book
Sportmarketing
Authors: ---
ISBN: 9789043018524 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education


Book
Direct marketing handboek
Author:
ISBN: 9055838101 Year: 2001 Publisher: Diegem Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit handboek biedt een introductie tot het direct-marketingdenken en -doen. Het zet uiteen welke stappen een goed direct marketingplan omvat en legt alle begrippen uit waarmee een (direct) marketeer wordt geconfronteerd. Verder positioneert het DM ten overstaan van CRM, relatiemarketing, one-to-one-marketing, loyalty marketing, permission en consensual marketing, interactieve marketing en e-commerce.


Book
Event driven marketing : op het juiste moment, het juiste aanbod, bij de juiste klant
Author:
ISBN: 9013013678 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Kluwer


Book
Kotler over marketing : over het creëren, winnen en domineren van markten
Author:
ISBN: 9052613060 Year: 2000 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Listing 1 - 9 of 9
Sort by