Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by
Free gift inside!! : forget the customer. Develop marketease
Author:
ISBN: 1841125466 Year: 2003 Publisher: Chichester Capstone Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The ultimate marketing machine : creating the predictable consumer
Author:
ISBN: 9027497524 Year: 2005 Publisher: Utrecht Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Eventmarketing voor de tussenpersoon : praktische ideeën voor marketingactiviteiten
Author:
ISBN: 9013028381 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Guerilla marketing research : marketing research techniques that can help any business make more money
Author:
ISBN: 0749445742 Year: 2006 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Groot praktijkboek voor sales promotion en speciale akties
Author:
Year: 1971 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek voor industriële marketing en publiciteit
Author:
Year: 1980 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
This is marketing : you can't be seen until you learn to see
Author:
ISBN: 9780241370148 0241370140 Year: 2019 Publisher: Londen Penguin Business

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Seth Godin is the author of 18 international bestsellers that have changed the way people think about work and have been translated into 38 languages - among them Unleashing the Ideavirus, Permission Marketing, Purple Cow, Tribes, The Dip, Linchpin, Poke the Box, and All Marketers Are Liars. He writes the most popular marketing blog in the world and speaks to audiences around the world. He is the founder of the altMBA, the founder and former CEO of Squidoo.com, the former VP of Direct Marketing at Yahoo!, and the founder of the pioneering online startup Yoyodyne. You can learn much more about him at sethgodin.com.Bron: www.amazon.nl


Book
Positioneren : stappenplan voor een scherpe positionering
Authors: ---
ISBN: 9789024444984 9024444985 Year: 2022 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker. Of het nu gaat om een product, dienst of de organisatie als geheel, het is cruciaal dat je als bedrijf proactief sturing geeft aan die beeldvorming. Positioneren is daartoe de marketingtechniek bij uitstek. Dit boek deelt bewezen methoden en de laatste inzichten waarmee je als (toekomstige) manager op een kritische en constructieve wijze met je merk aan de slag kunt.https://www.boom.nl/zoeken/100-10401_Positioneren-5e-druk#omschrijving


Book
Handboek interactieve marketing: databasemarketing in de praktijk
Author:
ISBN: 9025496423 Year: 1999 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Laterale marketing : nieuwe technieken voor baanbrekende ideeën.
Authors: ---
ISBN: 9027493774 Year: 2004 Publisher: Utrecht Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by