Narrow your search

Library

AP (3)

Arteveldehogeschool (3)

UAntwerpen (3)

UCLL (3)

Hogeschool Gent (2)

UGent (2)

ADVO-A (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

Thomas More Kempen (1)


Resource type

book (6)


Language

Dutch (4)

English (2)


Year
From To Submit

2023 (1)

2016 (1)

2010 (1)

2001 (1)

1994 (1)

More...
Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Marketing mindset : alles wat ik had willen weten vooraleer ik een marketingagentschap oprichtte
Author:
ISBN: 9789463939485 9789463939096 9463939482 Year: 2023 Publisher: Gent Owl Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing Mindset verkent de dynamische relatie tussen (digitale) marketing en ondernemerschap en onthult hoe je die symbiose kan benutten om échte impact te hebben in ons digitale tijdperk. Ben je zelf een ondernemer (in spe)? Dankzij dit boek krijg je een diepgaand inzicht in de strategieën en tactieken die je kunt gebruiken om digitale marketing effectief in te zetten voor je bedrijfsgroei. Tegelijkertijd richt Marketing Mindset zich op marketeers die hun campagnes en strategieën sterker willen maken door ondernemend te denken. Aan de hand van praktische voorbeelden, casestudy's en waardevolle tips zet Marketing Mindset (aspirant-)ondernemers en marketeers op weg naar succes in het moderne zakelijke landschap. Een onmisbare gids voor iedereen die wil floreren door de kracht van digitale marketing en ondernemerschap te combineren.


Book
Marketing management: analysis using spreadsheets
Authors: ---
ISBN: 0135562422 Year: 1988 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Geld voor het goede doel
Author:
Year: 1994 Publisher: Diegem Ced. Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De marketingorganisatie van de toekomst
Author:
ISBN: 9789089653468 9089653465 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken ? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee ? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert ?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!Bron : http://www.bol.om

Principles and practice of marketing
Author:
ISBN: 0077096134 Year: 2001 Publisher: Maidenhead : McGraw-Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Conference management : congres- en vergaderorganisatie in theorie en praktijk
Author:
ISBN: 9789046902080 Year: 2010 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek komen alle facetten van de theorie en de praktijk van professioneel conferencemanagement aan bod. De auteur bespreekt verschillende soorten bijeenkomsten met daarbij de rol van opdrachtgevers en initiatiefnemers, deelnemers, organisatoren en dienstverleners. Aan de orde komen onder andere de product- en dienstelementen, financiën, marketing en promotie, communicatietechnologie en congrestechnieken. Het uitgangspunt van dit boek is dat de theorie noodzakelijk is, maar dat je het in de praktijk moet leren. Om die reden koppelt de auteur de theoretische achtergronden van congres- en vergadermanagement aan praktische uitwerkingen. Bij dit boek hoort een ondersteunende website met aanvullend studiemateriaal, zoals vragen en opdrachten, verwijzingen naar onderzoeksrapporten, statistieken en nieuwe ontwikkelingen. Conferencemanagement is geschreven voor hbo-studenten conferencemanagement, facilitymanagement, eventmanagement, hotelmanagement, toerisme, vrijetijdsmanagement en media- en entertainmentmanagement. Het is tevens een waardevolle bron van informatie voor diegenen die al werkzaam zijn in de bedrijfstak.

Listing 1 - 6 of 6
Sort by