Listing 1 - 10 of 86 << page
of 9
>>
Sort by

Book
Business marketing
Authors: ---
ISBN: 9789001298678 Year: 2022 Publisher: Groningen/Utrecht Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijkvan b2b-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit. In de zevende, geheel herziene, druk van Business marketing gaan we nadrukkelijk in op de impact va de coronacrisis op de b2bpraktijk, waar persoonlijk contact en persoonlijke verkoop zo belangrijk zijn. (Bron: flaptekst)


Book
Eventmarketing voor de tussenpersoon : praktische ideeën voor marketingactiviteiten
Author:
ISBN: 9013028381 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
#Spon : de gouden regels voor influencer marketing
Author:
ISBN: 9789090305981 Year: 2017 Publisher: Amsterdam We Are First Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketeers opgelet: influencer marketing wordt de komende jaren een vast onderdeel van je marketingmix. Experimenteren alleen is daarom niet meer genoeg. Het is tijd voor een lange termijn plan over wat je met influencers gaat doen. Het is tijd voor een influencer marketing strategie.In #SPON neemt Rocco Stallvord je mee in de wereld van influencer marketing en met gouden regels helpt hij je om een eigen strategie te bepalen. Rocco is één van de pioniers op het gebied van influencer marketing in Nederland en is samen met Arjan van de Steeg oprichter van het toonaangevende influencer marketing bureau We are First. Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Marketing
Author:
ISBN: 9789059403918 Year: 2009 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Social media marketing : van strategie naar operatie
Authors: ---
ISBN: 9789491560071 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social media blijven zich in sneltreinvaart ontwikkelen. 2012 was het jaar van Facebook, daar bestaat geen twijfel over. Maar 2012 was ook het jaar dat steeds meer organisaties zich bezig gingen houden met social media strategie.Dat brengt een nieuwe uitdaging met zich mee, namelijk de operatie. Strategie zonder operatie is een lege huls, iets wat veel organisaties aan den lijve hebben ondervonden. Social Media Marketing; van strategie naar operatie beschrijft een zeer structurele en praktijkgerichte aanpak voor het beheren en managen van je social media werkzaamheden. Met dit boek ben je in staat de uitdaging aan te gaan en succes te boeken met social media!Bron : http://shop.adformatie.nl


Book
Marketing: 360 Grundbegriffe kurz erklärt
Author:
ISBN: 3739803010 3739802642 3739802634 Year: 2017 Publisher: Tübingen UVK Verlag

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welcher Berufstätige kennt das nicht; man ist in einer neuen Abteilung, einer neuen Position oder gar in einem neuen Unternehmen. Neue Aufgaben sind stets mit einer Vielzahl neuer Begriffe verbunden. Auszubildende müssen sich noch öfter mit neuen Bezeichnungen auseinandersetzen und diese verstehen. Auch Studierende werden Semester für Semester mit vielen Begriffen konfrontiert. Was ist Data Warehouse, was versteht man unter ONE-Branding, Sprungwerbung, oder der Lasswell-Formel und wofür steht eigentlich die AIDA-Formel? Dieses kompakte Buch gibt einen Überblick über die wichtigsten Grundbegriffe des Fachbereichs Marketing. Der Autor legt besonderen Wert darauf, dass die 360 Begriffe kurz und knapp erklärt werden. Das handliche Format erleichtert ein unbeschwertes Nachschlagen. Weitere Themen der 360°-Reihe: Bankwirtschaft, Betriebswirtschaft, Controlling, Finanzierung, Finanzmarkt, Management, Personalmanagement, Rechnungswesen, Unternehmensbewertung, Volkswirtschaft, Wirtschaftspolitik, Wirtschaftswissenschaften.


Book
Effizient und Erfolgreich in Vertrieb, Marketing und Produktmanagement
Author:
ISBN: 3170439235 Year: 2023 Publisher: Stuttgart, Germany : W. Kohlhammer GmbH,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Das wichtigste Asset eines Unternehmens ist die Marke. Markenführung ist daher eine wesentliche Aufgabe der Unternehmensleitung und der Prozesse in Vertrieb und Marketing inklusive Produktmanagement. Der übergeordnete Zweck ist stets, in der Wahrnehmung der Zielgruppen relevant und zum Wettbewerb differenzierend zu sein. Die einzelnen Prozess- und Umsetzungsschritte zu organisieren und im Unternehmen zu implementieren gehört zu den Kernaufgaben des modernen Marketing- und Vertriebsmanagement. Dies verlangt sowohl theoretische Kenntnisse als auch praktisches Umsetzungsgeschick. Beide Aspekte verbindet das vorliegende Werk in einer klar verständlichen, durch praktische Beispiele anschaulichen Darstellung. Es ist sowohl für die akademische Aus- und Weiterbildung als auch für den berufsbegleitenden Alltag gedacht.


Book
Social marketing strategie : van experiment naar succes
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789081538213 Year: 2011 Publisher: Tilburg Pondres

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Van passie tot promotie : marketing en verkoop van creatieve dienstverlening
Author:
ISBN: 9789081919302 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Flow Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zoals passie de basis is voor het succes van een bedrijf, is promotie dat voor de verkoopcijfers. Dit boek beschrijft de eigenheid van marketing en verkoop van creatieve dienstverlening. De standaard P's van Marketing voldoen niet voor creatieve dienstverleners, zij hebben een eigen instrumentarium nodig voor het bereiken en bewerken van de markt. De passende marketinginstrumenten vindt de creatieve dienstverlener in Professie, Passie, Participatie,Projectie en Promotie.In het boek wordt een degelijke, sociaal-psychologische onderbouwing gegeven aan dit instrumentarium en de wijze waarop dat ingezet kan worden in marketingplannen èn in directe verkoop situaties. Naast de wetenschappelijke onderbouwing geeft het boek veel praktische tips, mede gebaseerd op tal van praktijkvoorbeelden. Bron : http://www.cosmox.be


Book
Inleiding tot de marketing
Author:
ISBN: 903345002X Year: 2002 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

79

Listing 1 - 10 of 86 << page
of 9
>>
Sort by