Listing 1 - 10 of 86 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijkvan b2b-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit. In de zevende, geheel herziene, druk van Business marketing gaan we nadrukkelijk in op de impact va de coronacrisis op de b2bpraktijk, waar persoonlijk contact en persoonlijke verkoop zo belangrijk zijn. (Bron: flaptekst)
marketing --- marktonderzoek --- marketingplanning --- marketingmix
Choose an application
Marketing --- Marketingtechniek --- Marketingbeleid --- Marketingmix --- Trend
Choose an application
Marketeers opgelet: influencer marketing wordt de komende jaren een vast onderdeel van je marketingmix. Experimenteren alleen is daarom niet meer genoeg. Het is tijd voor een lange termijn plan over wat je met influencers gaat doen. Het is tijd voor een influencer marketing strategie.In #SPON neemt Rocco Stallvord je mee in de wereld van influencer marketing en met gouden regels helpt hij je om een eigen strategie te bepalen. Rocco is één van de pioniers op het gebied van influencer marketing in Nederland en is samen met Arjan van de Steeg oprichter van het toonaangevende influencer marketing bureau We are First. Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Marketingstrategie --- Marketingmix
Choose an application
Marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingmix --- Merkbeleid --- Positionering --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Social media blijven zich in sneltreinvaart ontwikkelen. 2012 was het jaar van Facebook, daar bestaat geen twijfel over. Maar 2012 was ook het jaar dat steeds meer organisaties zich bezig gingen houden met social media strategie.Dat brengt een nieuwe uitdaging met zich mee, namelijk de operatie. Strategie zonder operatie is een lege huls, iets wat veel organisaties aan den lijve hebben ondervonden. Social Media Marketing; van strategie naar operatie beschrijft een zeer structurele en praktijkgerichte aanpak voor het beheren en managen van je social media werkzaamheden. Met dit boek ben je in staat de uitdaging aan te gaan en succes te boeken met social media!Bron : http://shop.adformatie.nl
Sociale communicatie --- Marketingmix --- Onlinemarketing --- Marketingstrategie --- Sociale marketing
Choose an application
Welcher Berufstätige kennt das nicht; man ist in einer neuen Abteilung, einer neuen Position oder gar in einem neuen Unternehmen. Neue Aufgaben sind stets mit einer Vielzahl neuer Begriffe verbunden. Auszubildende müssen sich noch öfter mit neuen Bezeichnungen auseinandersetzen und diese verstehen. Auch Studierende werden Semester für Semester mit vielen Begriffen konfrontiert. Was ist Data Warehouse, was versteht man unter ONE-Branding, Sprungwerbung, oder der Lasswell-Formel und wofür steht eigentlich die AIDA-Formel? Dieses kompakte Buch gibt einen Überblick über die wichtigsten Grundbegriffe des Fachbereichs Marketing. Der Autor legt besonderen Wert darauf, dass die 360 Begriffe kurz und knapp erklärt werden. Das handliche Format erleichtert ein unbeschwertes Nachschlagen. Weitere Themen der 360°-Reihe: Bankwirtschaft, Betriebswirtschaft, Controlling, Finanzierung, Finanzmarkt, Management, Personalmanagement, Rechnungswesen, Unternehmensbewertung, Volkswirtschaft, Wirtschaftspolitik, Wirtschaftswissenschaften.
BWL --- Investition --- Kalkulatorische Kosten --- Kennzahl --- Konkurs --- Marketingmix
Choose an application
Das wichtigste Asset eines Unternehmens ist die Marke. Markenführung ist daher eine wesentliche Aufgabe der Unternehmensleitung und der Prozesse in Vertrieb und Marketing inklusive Produktmanagement. Der übergeordnete Zweck ist stets, in der Wahrnehmung der Zielgruppen relevant und zum Wettbewerb differenzierend zu sein. Die einzelnen Prozess- und Umsetzungsschritte zu organisieren und im Unternehmen zu implementieren gehört zu den Kernaufgaben des modernen Marketing- und Vertriebsmanagement. Dies verlangt sowohl theoretische Kenntnisse als auch praktisches Umsetzungsgeschick. Beide Aspekte verbindet das vorliegende Werk in einer klar verständlichen, durch praktische Beispiele anschaulichen Darstellung. Es ist sowohl für die akademische Aus- und Weiterbildung als auch für den berufsbegleitenden Alltag gedacht.
Markenpolitik --- Marketingmix --- Prozess-Monitoring --- Product management.
Choose an application
Sociale communicatie --- Marketingmix --- Onlinemarketing --- Marketingstrategie --- Sociale marketing
Choose an application
Zoals passie de basis is voor het succes van een bedrijf, is promotie dat voor de verkoopcijfers. Dit boek beschrijft de eigenheid van marketing en verkoop van creatieve dienstverlening. De standaard P's van Marketing voldoen niet voor creatieve dienstverleners, zij hebben een eigen instrumentarium nodig voor het bereiken en bewerken van de markt. De passende marketinginstrumenten vindt de creatieve dienstverlener in Professie, Passie, Participatie,Projectie en Promotie.In het boek wordt een degelijke, sociaal-psychologische onderbouwing gegeven aan dit instrumentarium en de wijze waarop dat ingezet kan worden in marketingplannen èn in directe verkoop situaties. Naast de wetenschappelijke onderbouwing geeft het boek veel praktische tips, mede gebaseerd op tal van praktijkvoorbeelden. Bron : http://www.cosmox.be
Marketing van diensten --- Marketing --- Creative marketing --- Marketingmix
Choose an application
79
Academic collection --- 460 Economie --- Marketing --- Marketingmix --- Economie --- Bedrijfseconomie --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 86 | << page >> |
Sort by
|