Listing 1 - 10 of 159 << page
of 16
>>
Sort by

Book
Detailhandelsmarketing
Authors: --- ---
ISBN: 9001209106 Year: 1991 Publisher: Groningen : Wolters-Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De bedrijfsnar : manifest voor een marketingrevolutie
Author:
ISBN: 9054669721 Year: 2005 Publisher: Roeselare : Roularta,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek : tekst en cases
Authors: ---
ISBN: 9034112691 Year: 2001 Publisher: Antwerpen : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kwalitatief marktonderzoek.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9001163602 Year: 2002 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Principles of marketing
Authors: --- ---
ISBN: 9781292341132 1292341130 Year: 2021 Publisher: Harlow Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For principles of marketing courses that require a comprehensive text. Learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 18th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.


Book
Interactieve marketing.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043016469 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek
Authors: --- ---
ISBN: 9789001796990 Year: 2011 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retailmarketing
Author:
ISBN: 9020732927 Year: 2004 Publisher: Houten Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek wordt de nadruk gelegd op de vraag hoe retailing in zijn werk gaat, eerder dan op de vraag wat retailing is. Dat is nodig omdat er in de nabije toekomst veel zal veranderen in de directe omgeving van de retail. Deze veranderingen zullen in toenemende mate hun weerslag krijgen op de interne processen binnen de detailhandel. Daarom wordt er ook veel aandacht geschonken aan managementaspecten van het onderhouden en optimaliseren van retailformules in een turbulente omgeving. On-line-retail komt uitvoerig aan bod. Ook is er speciale aandacht voor onderwerpen als category management en leadtime-verkorting. Veel voorbeelden zijn geactualiseerd, alsmede een aantal casussen. Voorts wordt de internationalisering van de retail apart behandeld. Andere trends en de laatste wetenschappelijke inzichten zijn in deze druk verwerkt.


Book
Emotionele innovatie : de opmars van de emotieconsumptie.
Authors: ---
ISBN: 9789043016537 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kern van marketing
Authors: ---
ISBN: 9789001769444 Year: 2011 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In deze splinternieuwe inleiding in de marketing combineren de auteurs de nieuwste ontwikkelingen in de marketing met wat binnen de klassieke marketing nog steeds geldig is. Online marketing, social media, klant- en netwerkoriëntatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen worden naadloos ingepast in gangbare marketingthema's zoals de marketingmix.Kern van Marketing kiest nadrukkelijk een praktijkgerichte insteek; de auteurs zetten marketing daarmee neer als een functie waar activiteiten plaatsvinden als het direct ondersteunen, stimuleren en realiseren van verkopen op korte en lange termijn. Om dit te realiseren zijn er drie voorwaarden waar de marketingfunctie altijd aan moet voldoen: leveren van klantwaarde, genereren van (houdbaar) concurrentievoordeel en samenwerken met andere functies, interfunctionele coördinatie genoemd. Daarbij moet er voldoende ruimte te zijn in de markt om winstgevend te opereren. In de kern betekent het dat marketeers een zo optimaal mogelijke aansluiting moeten realiseren tussen de mogelijkheden van de externe en interne omgeving, op korte én lange termijn, samen met de collega's van de andere functies.Zeer herkenbare praktijkcases van drie startende marketeers lopen als een rode draad door boek en bijbehorende website. Met deze en andere voorbeelden wordt de theorie meteen toegepast.Die toepassing gebeurt ook met de discussievragen, begrippenlijst en met de grote hoeveelheid toetsvragen op de website, de extra cases en video's.Kortom, een aantrekkelijk, praktijkgericht alternatief voor de bestaande marketinginleidingen!Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl

Listing 1 - 10 of 159 << page
of 16
>>
Sort by