Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Didactic strategies --- art education --- kunstonderwijs --- vakdidactiek --- kunstpedagogie --- opdrachten --- leeropdrachten --- lesopdrachten --- 373.67
Choose an application
The Photographer’s Playbook features photography assignments, as well as ideas, stories, and anecdotes from many of the world’s most talented photographers and photography professionals. Whether you’re looking for exercises to improve your craft—alone or in a group—or you’re interested in learning more about the medium, this playful collection will inspire fresh ways of engaging with photographic process. Inside you will find advice for better shooting and editing, creative ways to start new projects, games and activities, and insight into the practices of those responsible for our most iconic photographs—John Baldessari, Tina Barney, Philip-Lorca diCorcia, Jim Goldberg, Miranda July, Susan Meiselas, Stephen Shore, Alec Soth, Tim Walker, and many more. The book also features a Polaroid alphabet by Mike Slack, which divides each chapter, and a handy subject guide. Edited by acclaimed photographers Jason Fulford and Gregory Halpern, the assignments and project ideas in this book are indispensable for teachers and students, and great fun for everyone fascinated by taking pictures.
fotografie --- vakdidactiek --- kunstpedagodie --- lesopdrachten --- leeropdrachten --- fotografietheorie --- fotografische praktijk --- kunstonderwijs --- eenentwintigste eeuw --- 373.67 --- didactic art --- artistieke fotografie --- Photography --- biographies [documents] --- Fotografie --- 762 --- 760.4 --- 760.5 --- fotografie als kunst --- kunstpedagogie --- pedagogie --- 700.8 --- fotografie, theorethische grondslagen der fotografie --- fotografie, verzamelen - musea - tentoonstellingen --- Beeldende kunst, beroep en opleiding --- biographies [literary works]
Choose an application
Wat zijn de beroepsuitwegen en tewerkstellingskansen van een afgestudeerde bachelor office management? Hoe zit het met de verloning? Waarom is het een knelpuntberoep? Welke competenties en taken vindt het beroepenveld de belangrijkste? Welke afstudeerrichting biedt het meeste perspectief? Hoe speel ik in het opleidingsprogramma in op wat de arbeidsmarkt vraagt? Welke werk- en evaluatievormen gebruik ik hiervoor? Deze en nog veel meer vragen worden beantwoord in Competent van schoolbank naar werkvloer, het eerste boek in Vlaanderen dat de werelden van 'onderwijs' en 'werk' daadwerkelijk dichter bij elkaar brengt voor administratieve beroepen. INHOUD 1. Inleiding 2. Methodologie 3. Omgevingsanalyse: onderwijs - werk 4. Van competenties naar beroepsproducten 5. Van beroepsproducten naar leeropdrachten 6. Algemeen besluit en aanbevelingen 7. Lijst afkortingen 8. Bibliografie 9. Bijlagen
didactiek --- competenties --- leeropdrachten --- Didactics of higher education --- HO (hoger onderwijs) --- Hoger onderwijs --- Studievaardigheden --- office management --- hoger onderwijs --- management assistant --- 005.91 --- beroepsopleiding --- werkgelegenheid --- 489.1 ) Studiegidsen hoger onderwijs --- bachelor --- office managment --- studiegidsen --- studievoorlichting --- 489.4 --- E080576.jpg --- Niet-universitair hoger onderwijs --- Onderwijs en arbeidsmarkt --- administratief management --- office management. --- hoger onderwijs. --- Office management. --- Hoger onderwijs. --- Management --- Study and teaching --- Flanders (Belgium) --- Banks and banking --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 10 --- competentiegericht onderwijs --- Office management --- Secretariaatsbeheer
Choose an application
Aan de slag! is een uitgebreide handreiking voor het maken van goede opdrachten voor beroepsopleidingen. De opdrahten sluiten aan bij het leerlijnenmodel. De volgende leerlijnen komen aan bod : de stageleerlijn, de integrale leerlijn, de conceptuele leerlijn, de vaardighedenleerlijn en de studieloopbaanbegeleiding (regieleerlijn)
beroepsopleiding --- beoordeling --- evaluatie (onderwijs) --- leeropdrachten --- Didactics of higher education --- #KVHB:Beroepsopleiding --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Stage --- 482 --- beroepsonderwijs --- beroepsopleidingen --- didactiek --- leerlijnen --- secundair onderwijs --- 378.1 --- 489.4 --- competenties --- leerprocessen --- stage --- stagebegeleiding --- vaardigheid --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- competentiegericht leren --- didactiek hoger onderwijs --- opdrachten --- projectonderwijs --- Beroepsonderwijs; didactiek --- Leerprocessen --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- evaluatie --- leermethoden --- stage (praktijkleren) --- studentenbegeleiding --- vaardigheidstraining --- secundair onderwijs - onderwijstypen en onderwijsvormen --- organisatie van het hoger onderwijs --- Didactiek (hoger onderwijs) --- PHL-Healthcare 12 --- onderwijspraktijk --- stageconcept --- vaardigheidsonderwijs --- Beroepsopleidingen --- Beroepssecundair onderwijs --- Didactische werkvormen --- Leerlijnen --- Secundair onderwijs --- 484.21 --- assessment --- coaching --- didactische werkvormen --- didactisch proces --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- supervisie --- Beroepsopleiding --- Didactische werkvorm --- Leerlijn
Choose an application
1. Betekenis van opdrachten voor leren en onderwijzen2. Leerprocessen in soorten3. Leren van opdrachten: leerdynamiek4. Leerplanschema en leerlijnen als bron van opdrachten5. Construeren van opdrachten voor de integrale leerlijn6. Construeren van opdrachten voor de conceptuele leerlijn7. Construeren van opdrachten voor de vaardighedenlerlijn8. Construeren van opdrachten voor de stage: de ervarings-reflexieleerlijn9. Construeren van opdrachten voor de studieloopbaanbegeleiding10. Toetsen en beoordelen in een ander daglicht11. Opdrachten voor docenten
Lerarenopleiding --- Algemeen. --- Didactic strategies --- didactische processen --- PGO (probleemgestuurd onderwijs) --- leermethoden --- evaluatie (onderwijs) --- HO (hoger onderwijs) --- leeropdrachten --- studiemethoden --- Hoger onderwijs ; didactiek --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Leerprocessen --- didactiek --- hoger onderwijs --- 489.4 --- 489.52 --- leerkracht --- onderwijs --- schrijven --- 041567.jpg --- Leerlijnen --- Opdrachten --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- 371.38 --- leerprocessen --- toetsen --- leren leren --- Didactisch proces (leerproces) --- 371.38 Zelfwerkzaamheid --- Zelfwerkzaamheid --- 454.21 --- Leerprocessen --- Begeleiding(Coaching) --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Evaluatie --- Hoger onderwijs --- Leerlijnen(Groeilijnen) --- Leren leren --- Lesgeven --- Reflecteren (Terugblikken) --- Didactiek --- Onderwijs : methodiek --- Onderwijs : opdrachten --- 371.32 --- departement Gezondheidszorg 08 --- leerpsychologie --- evaluatie van leerlingen --- didactisch proces --- evaluatie --- lerarenopleiding --- onderwijsvernieuwing --- opdrachtgestuurd onderwijs --- probleemgestuurd onderwijs --- 371.3 --- 159.95 --- 371.21 --- 371 --- Didactiek (hoger onderwijs) --- stage (praktijkleren) --- vaardigheidstraining --- 770.9 --- didactische werkvormen --- leerstijlen --- productdesign, onderwijs --- 454.2 --- 484.2 --- 613.3 Beroep en opleiding --- competentiegericht onderwijs --- competenties --- leren --- reflectie --- stage --- stagebegeleiding --- 371.26
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|