Listing 1 - 10 of 44 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Je sais acheter !
Author:
Year: 1959 Publisher: Verviers Gérard & Co

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Tingelingeling!
Author:
ISBN: 9789086610716 Year: 2005 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Winkelen, shoppen, kopen, verkopen, het winkeltje, de kiosk, de markt, de galerij : waar hebben we allemaal centen voor nodig? En waar halen we wat?


Book
Online invloed : zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Authors: ---
ISBN: 9789024426362 9789058755018 9789024426355 9024426359 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom.In dit boek vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do?s-and-don?ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis.Joris is psycholoog en user experience designer, gespecialiseerd in online overtuigen. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes van onder andere KLM, Mercedes-Benz en Bol.com.Bas is overtuigingsexpert en oprichter van Onlineinvloed.nl. Met zijn online leadgenerator keukenplaats.nl disrupteerde hij de keukenbranche en genereerde hij een miljoenenomzet. Als enige in Nederland mag hij zich Cialdini Method Certified Trainer noemen. Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Handelwijs. 2 : Met aandacht voor ICT.
Authors: ---
ISBN: 9045510812 9045510820 Year: 2004 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kopen, kopen, kopen : consumenteneducatie in de basisschool.
Authors: ---
ISBN: 9027604711 Year: 1989 Publisher: Tilburg Zwijsen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kinderen zijn van jongsaf aan consument : ze bezitten speelgoed,kopen en krijgen cadeautjes. Ze hebben de beschikking over eigen geld. Niet alleen kopen kinderen zelf meer, ze hebben ook invloed op het consumptiepatroon van hun ouders. Hierdoor vormen ze een belangrijke doelgroep voor producenten en reclamemakers. In dit boekje wordt ingegaan op de gedragingen van producenten en consumenten waar het gaat om keuren, kiezen, kopen en afdanken.


Book
Economie vandaag. Kantoortechnieken. 1.
Authors: --- ---
ISBN: 9026033095 Year: 1993 Publisher: Oostmalle De Sikkel


Book
Topseller on line. 2.
Authors: --- ---
ISBN: 9045503328 Year: 2002 Publisher: Antwerpen De Boeck


Book
Inkoop : een nieuw paradigma
Author:
ISBN: 9789012581240 Year: 2009 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Inkoop maakt een ongekend snelle ontwikkeling door. Pioniers betreden ongebaande paden en ontdekken steeds nieuwe kansen. Inkoop, van oorsprong een ervaringsvak, komt ook conceptueel tot ontwikkeling. 'Inkoop - een nieuw paradigma' wil inkoop uit haar functionele isolement halen en tot een volwaardige partner in business laten uitgroeien. Gerco Rietveld introduceert in zijn boek de businessgedreven inkoop als nieuwe generatie ter vervanging van de huidige, klassieke inkooppraktijk. Pleidooien hiertoe bestaan al lang, maar de weg daar naartoe is niet eerder beschreven. Rietveld beschrijft een nieuw inkoopconcept. Organisaties moeten volgens Rietveld (kern)leveranciers integreren in de businessstrategie. De besturing van een organisatie - publiek of privaat - kan niet beperkt blijven tot de prestaties van de eigen organisatie. De prestaties van de toeleverketens maken daar een onlosmakelijk deel van uit. Hoogste tijd om inkoop businessgedreven te maken en de business inkoopgedreven. Dit nieuwe inkoopconcept is 'verplichte kost' voor echte inkoopleiders, maar minstens zo interessant voor managers die leiding geven aan inkoop, voor businessstrategen en voor managers die de kansen in de inkoopmarkt willen benutten om hun organisatie succesvoller en weerbaarder willen maken. Dit boek richt zich op hen die richting en leiding geven aan inkoop. En op hen die onderweg zijn naar die positie. Wie meer van inkoop wil begrijpen, kan niet om dit boek heen.

Listing 1 - 10 of 44 << page
of 5
>>
Sort by