Listing 1 - 10 of 215 << page
of 22
>>
Sort by

Book
OCMW Kortrijk. Klantentevredenheidsonderzoek 2013.
Authors: ---
ISBN: 9789081561082 Year: 2014 Publisher: Kortrijk VIVES. Studiegebied SAW, campus Kortrijk

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De overheid legt iedere organisatie in de welzijnssector op een sterk kwaliteitsbeleid te ontwikkelen. Ook OCMW worden uitgedaagd om hun dagelijkse werking en dienstverlening te evalueren. Voor de beleidsverantwoordelijken van het OCMW is een grondige bevraging van de basisactoren (medewerkers en klanten) in die dagelijkse werking een belangrijke bron van informatie. In de hulpverlening is klantentevredenheid een minder evident te meten realiteit. Om informatie te verzamelen, zullen zowel de gebruikers of klanten van het Sociaal Huis als deze van de Sociale Dienst van het OCMW bevraagd worden. Het klantentevredenheidsonderzoek kent in die zin een ruimer opzet dan de toegankelijkheidsscan. Om te weten te komen hoe de gebruikers de dienstverlening door het Sociaal Huis en de Sociale Dienst evalueren, werd de Katholieke Hogeschool Vives gevraagd een klantentevredenheidsonderzoek op te zetten

Keywords

Klantentevredenheid --- OCMW


Dissertation
Klantentevredenheid bij drukkerijen en specifiek bij drukkerij Poot
Author:
Year: 1997 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool - bacheloropleiding grafische en digitale media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klanthelden in de 9+ organisatie : excelleren in emotionele klantbeleving
Author:
ISBN: 9789089655745 Year: 2021 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Extreem klantgericht : maatschappelijke impact, commerciële slagkracht, waardevolle klantrelaties
Author:
ISBN: 9789089656384 Year: 2019 Publisher: [Culemborg] Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The gold standard : giving your customers what they didn't know they wanted
Author:
ISBN: 9781400224005 Year: 2021 Publisher: [New York, N.Y.] HarperCollins

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klanttevredenheidsonderzoek door archieven (KTO), bibliotheken en musea
Author:
Year: 2006 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Als jij de klant was... : customer advocacy : kijken met de ogen van de klant
Author:
Year: 2009 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klantropologie : groot denken, klein doen
Author:
ISBN: 9789055948789 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De mens achter de klant houdt niet van zoeken maar van vinden. De mens achter de klant wil online en offline fatsoenlijk te woord gestaan worden. Hij betaalt voor een goed product en een goede dienstverlening, en als er onverhoopt iets misgaat, wil hij snel geholpen worden. Dat lijkt een open deur, maar die deur blijkt in de praktijk zo dicht te zitten als het maar kan. Zeg nou zelf, hoe vaak voel jij je als mens achter de klant serieus genomen en hoe vaak neem jij de mens achter jouw klant serieus ?Op basis van haar eigen klantervaringen en haar werkervaring heeft Jacqueline Fackeldey een werkwijze ontwikkeld die zij klantropologie noemt; een werkwijze die bestaat uit de stappen "Kijk, luister en huiver", "Knippen en plakken", "Kaartlezen en padvinden" en "Groot denken, klein doen". Met veel voorbeelden in woord en beeld laat zij zien hoe het niet moet c.q. hoe het beter en klantvriendelijker kan. Een prikkelend boek voor iedereen die innovatiekriebels heeft en klantgericht wil gaan werken, maar nog niet weet hoe daarmee te beginnen en hoe zijn organisatie daarin mee te krijgen.Bron : http://www.scriptum.nl


Book
En waar blijft de klant ? : klantrelaties duurzaam veranderd
Author:
ISBN: 9789079922024 Year: 2011 Publisher: Bilthoven Barnyard Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Houden we nog van de klant ? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D'Agnolo. Met "En waar blijft de klant ?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast.D'Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D'Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D'Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. Bron : http://publishers.barnyard.nl


Object
Sleutelvragen : 54 prikkels voor een gastvrije mindset
Publisher: Doetinchem Gastvrijheid in Bedrijf

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Spel voor iedereen met passie voor gastvrijheid. Ontdek hoe een ander over gastvrijheid denkt, doe nieuwe inzichten op en verzamel ideeën om samen gastvrijheid te versterken. Dit kaartspel is een leuke tool voor tijdens een teamdag, training, werkoverleg? of gewoon als begin van je werkdag.https://webshop.gastvrijheidinbedrijf.nl/product/sleutelvragen/

Listing 1 - 10 of 215 << page
of 22
>>
Sort by