Narrow your search

Library

UCLL (4)

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

VIVES (1)


Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2013 (2)

2012 (2)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Red de winkel! : zo kan het niet langer.
Author:
ISBN: 9789052619903 Year: 2013 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het internet is volgens Molenaar geen bedreiging voor de fysieke winkel, maar kan juist een meerwaarde zijn. Hiervoor moet het klassieke businessmodel echter veranderen. Hoe kun je als winkelier de mogelijkheden van het internet optimaal benutten? En hoe betrek je de gemeente, vastgoedmarkt en fabrikanten daarbij?


Book
Handboek mobile marketing : mobile marketing effectief inzetten.
Author:
ISBN: 9789491560033 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Handboek Mobile Marketing (HMM) is een rijk geïllustreerd en praktisch management- en studieboek. Het HMM staat vol onderzoeksfeiten, modellen, do's en don'ts en praktijkcases van onder andere RTL Nederland (TVOH), T-Mobile, funda, Layar, Appie, MTV Mobile en bol.com. Het HMM is het eerste managementboek dat doordachte mobile marketing een succesvolle plek geeft in de online marketingmix. Het boek is een must voor elke professional die mobile marketing doelgericht in wil gaan zetten. Een app of een site? Wat is een mobile marketingstrategie? Wat is de juiste operationalisatie van de mobile strategie? Wat zijn succesfactoren voor een mobile app of site? Het HMM legt het helder, gestructureerd en praktisch uit. De tientallen video's en aanvullingen via @HandboekMobile en de ondersteunende portal www.handboekmobilemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met het snelst groeiende marketingmiddel dat een grote toekomst voor zich heeft!


Book
Contentstrategie voor het web
Authors: ---
ISBN: 9789059405516 Year: 2012 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt ? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek. Bron : http://www.vanduurenmedia.nl


Book
Handboek mobile marketing : #HOM3 : praktische lessen om een expert te worden
Author:
ISBN: 9789491560286 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 4 of 4
Sort by