Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Het internet is volgens Molenaar geen bedreiging voor de fysieke winkel, maar kan juist een meerwaarde zijn. Hiervoor moet het klassieke businessmodel echter veranderen. Hoe kun je als winkelier de mogelijkheden van het internet optimaal benutten? En hoe betrek je de gemeente, vastgoedmarkt en fabrikanten daarbij?
Pricing --- Distribution strategy --- Marketing --- retailmarketing --- verkoop --- detailhandel --- consumentengedrag --- e-commerce --- Klantenbinding --- 658.8 --- E-commerce --- internetstrategie --- klanten --- retail --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
Het Handboek Mobile Marketing (HMM) is een rijk geïllustreerd en praktisch management- en studieboek. Het HMM staat vol onderzoeksfeiten, modellen, do's en don'ts en praktijkcases van onder andere RTL Nederland (TVOH), T-Mobile, funda, Layar, Appie, MTV Mobile en bol.com. Het HMM is het eerste managementboek dat doordachte mobile marketing een succesvolle plek geeft in de online marketingmix. Het boek is een must voor elke professional die mobile marketing doelgericht in wil gaan zetten. Een app of een site? Wat is een mobile marketingstrategie? Wat is de juiste operationalisatie van de mobile strategie? Wat zijn succesfactoren voor een mobile app of site? Het HMM legt het helder, gestructureerd en praktisch uit. De tientallen video's en aanvullingen via @HandboekMobile en de ondersteunende portal www.handboekmobilemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met het snelst groeiende marketingmiddel dat een grote toekomst voor zich heeft!
Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- internet --- Digitale marketing --- 658.8:004.738.5 --- mobiel internet --- internetstrategie --- mobiele marketing --- marketing --- online marketing --- internetmarketing --- Digitale marketing. --- Marketing ; strategieën --- Online marketing
Choose an application
Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt ? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek. Bron : http://www.vanduurenmedia.nl
658.8:316.774 --- contentmarketing --- e-business --- e-commerce --- internetmarketing --- internetstrategie --- sociale media --- websites --- webwinkel --- marketing en sociale media --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Cybermarketing --- Informatiemanagement --- Internet --- Websites --- Communicatiestrategie --- Website --- Onlinemarketing
Choose an application
Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing. --- Applied marketing --- e-mail --- marketing --- marketingbeleid --- webmarketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-business --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- 658.8:004.738.5 --- internetstrategie --- internetmarketing --- Marketing --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Marketingmix --- Internet --- Marketingstrategieën --- Mobilofonie --- M-commerce --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|