Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Marketing --- Branding --- Interne marketing --- Merkbeleid
Choose an application
Merk --- Interne marketing --- Merkbeleid --- Interne communicatie
Choose an application
Public relations --- Casestudy --- Management --- Stakeholder --- Interne marketing
Choose an application
Personnel management --- interne marketing --- personeelsmanagement --- HRM (human resource management)
Choose an application
Personnel management --- interne marketing --- personeelsmanagement --- generatiemarketing --- aanwerving en selectie
Choose an application
Communicatie --- Internet --- Verandering --- Informatieverschaffing --- Interne communicatie --- Interne marketing
Choose an application
Personeelsmanagement --- Personeelswerving --- Interne communicatie --- Arbeidsmarktcommunicatie --- Interne marketing --- Employer branding
Choose an application
Waar eerst het merk allesbepalend was, komt nu de reputatie van een bedrijf steeds meer centraal te staan; die is minstens zo belangrijk als het product of de dienst zelf. Bedrijf en product, organisatie en dienstverlening zijn één, consument en werknemer verwachten dat. Juist nu, in tijden van crisis, waarin mensen op zoek gaan naar de essentie van het leven.De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren.Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice voor de eigen medewerkers, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven enorganisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen hierover.Bron : http://www.boek.be
Branding --- Merkbeleid --- Interne marketing --- Marketing --- Interne communicatie --- Reputatie --- Imagomanagement
Choose an application
Nederland vergadert zich suf. Dagelijks praten managers over nieuwe organisatiedoelen, mission statements en visies. Het leidt meestal tot wollige nota's vol braaftaal die in een la verdwijnen en zelden tot keuzes.Volgens Gijs Weenink kan het anders. Weenink is een warm pleitbezorger van scherpe debatten die organisaties helpen om keuzes te maken. In dit boek beschrijft Weenink de 21 belangrijkste debatten die volgens hem in elke organisatie gevoerd moeten worden. U krijgt 21 concrete stellingen waarmee u met uw medewerkers direct het debat kunt aangaan. Het zijn stellingen die schuren: soms zult u het eens zijn met een stelling, soms oneens. En dat is precies de bedoeling: durf te kiezen!U leest in dit boek veel argumenten en praktijkvoorbeelden om u te helpen om samen met uw medewerkers het juiste gesprek te voeren en de keuzes te maken die uw organisatie verder brengen.Bron : http://www.haystack.nl
Organization theory --- Leidinggeven --- Vergadertechnieken --- Organisatiemanagement --- Organisatieleer --- Organisatiestrategieën --- Management --- Motivatie --- Interne marketing --- Personeelsbeleid --- Organisatiestrategie
Choose an application
Business policy --- Personnel management --- interne communicatie --- interne marketing --- personeelsmanagement --- bedrijfsorganisatie --- strategisch beleid
Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|