Narrow your search
Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Do we have a deal ? : succesvol onderhandelen in andere culturen
Author:
ISBN: 9789461262165 Year: 2017 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is je gesprekspartner stil omdat de etiquette dit voorschrijft, of is hij gewoon verlegen ? Moet je op je strepen staan en een contract afdwingen, of wordt dat als onbeleefd ervaren ? Is de uitgebreide lunch een teken van waardering, of van afstand ?In dit soort situaties heb je niets aan traditionele vooroordelen.In dit boek leer je aan de hand van zes unieke cultuurkenmerken beter omgaan met mensen uit andere culturen. De volgende keer weet je of je moet streven naar consensus of moet gaan voor de confrontatie. Of je haast moet maken, of de tijd moet nemen. Talloze voorbeelden van mislukte en succesvolle onderhandelingen laten zien wat werkt, en wat nietBron : http://www.managementboek.nl


Book
Affaire conclue
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789463799058 Year: 2020 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vous êtes néerlandophone et vous souhaitez développer vos connaissances de français dans le domaine économique ? Affaire conclue répondra à vos besoins. Ce manuel vous propose : Six modules thématiques indispensables pour l’apprentissage du français économique : l’entreprise – les relations internationales – l’emploi – la bancassurance – le marketing – la consommation. La pratique des quatre compétences linguistiques à travers des exercices d’écoute, de lecture, de rédaction et des jeux de rôle variés et actuels. Des listes bilingues de vocabulaire vous permettant de mémoriser plus facilement et de rechercher plus vite les mots et les expressions du monde des affaires. Les principaux thèmes grammaticaux abordés systématiquement sous forme de schémas théoriques et d’exercices appliqués au contexte d’affaires. Une plateforme en ligne individualisée vous permettant de parcourir un trajet d’exercices sur mesure suivant le parcours « remédier » (niveaux A1 et A2), « renforcer » (à partir du niveau B1) ou « se dépasser » (à partir du niveau C1). Deux aperçus pratiques comportant les principales difficultés de prononciation et un résumé de la conjugaison des verbes: une référence essentielle pendant toute votre carrière professionnelle.


Book
Internationaal ondernemen : een inleiding
Authors: ---
ISBN: 9789001792244 Year: 2011 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het open karakter van de economie en de internationalisering van het bedrijfsleven hebben geleid tot een groeiende behoefte aan goed opgeleide studenten met een brede kennis op het gebied van internationaal ondernemen. In Internationaal ondernemen worden de basisbeginselen van het internationaal ondernemen behandeld. Duidelijk wordt gemaakt dat internationaal ondernemen niet alleen maar bestaat uit abstracte theorieën, maar dat de werkelijkheid van elke dag ook een belangrijke rol speelt. Bij deze uitgave zit de Campuz Creditcard met een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft je toegang tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek. Het boek is geschreven voor opleidingen waarin internationaal ondernemen, internationale handel, internationaal management en globalisering een onderdeel vormen van het curriculum. Ter verduidelijking van de leerstof zijn praktijkkaders, feiten en cijfers opgenomen. Aansprekende foto's laten de wereld van het internationaal ondernemen echt tot leven komen.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by