Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Professioneel inkopen geeft een overzicht van de inkoopproblematiek en legt helder en duidelijk uit welke modellen en factoren daarop van invloed zijn. Het boek is opgebouwd uit drie delen. Het eerste deel beschrijft inkoop als bedrijfsfunctie. Het tweede deel van het boek behandelt relatiemanagement. De relatie tussen leveranciers en interne klanten komt aan bod, maar ook inkoopplanning, inkoopanalyse en het inkoopplan. Het derde deel gaat over transactiemanagement. Dit deel geeft vele handreikingen om te specificeren, offreren, selecteren, onderhandelen en contracteren. Deze editie besteedt ook aandacht aan duurzaamheid en supply chain management. Professioneel inkopen is gericht op de hoofdfase van opleidingen als Commerciële Economie, Technische Bedrijfskunde en Facility Management. (Bron: Noordhoff)
Inkoop --- inkoopbeleid --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- SCM (supply chain management) --- inkoop --- Inventory control. Purchasing management --- Distribution strategy --- PXL-Business 2018 --- inkooporganisatie --- inkoopprocessen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|