Listing 1 - 10 of 93 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Grote handpoppen bewijzen in de huidige pedagogische situaties hun nut; ze overstijgen makkelijk het spel op zich door hun geweldige communicatieve eigenschappen. Kinderen houden van poppen. Via poppen kunnen ze hun eigen belevingswereld naar buiten brengen. Ze zien ook graag dat leerkrachten of begeleiders met poppen spelen. Daardoor kunnen ze nieuwe leerstof eigen maken, spreekvaardigheid en sociale vaardigheden oefenen, conflicten en grenzen spelenderwijs verleggen. Poppen worden door kinderen over het algemeen als veilig ervaren; ze identificeren zich gemakkelijk met poppen of uiten zich gemakkelijker om via de pop in contact treden met anderen en de wereld om hen heen. Deze grote poppen hebben het voordeel dat ze gemakkelijk bewegen en verschillende uitdrukkingen kunnen weergeven. Daardoor spreken ze de kinderen erg aan. De klaspop wordt een echte 'levende pop' !
Choose an application
Grote handpoppen bewijzen in de huidige pedagogische situaties hun nut; ze overstijgen makkelijk het spel op zich door hun geweldige communicatieve eigenschappen. Kinderen houden van poppen. Via poppen kunnen ze hun eigen belevingswereld naar buiten brengen. Ze zien ook graag dat leerkrachten of begeleiders met poppen spelen. Daardoor kunnen ze nieuwe leerstof eigen maken, spreekvaardigheid en sociale vaardigheden oefenen, conflicten en grenzen spelenderwijs verleggen. Poppen worden door kinderen over het algemeen als veilig ervaren; ze identificeren zich gemakkelijk met poppen of uiten zich gemakkelijker om via de pop in contact treden met anderen en de wereld om hen heen. Deze grote poppen hebben het voordeel dat ze gemakkelijk bewegen en verschillende uitdrukkingen kunnen weergeven. Daardoor spreken ze de kinderen erg aan. De klaspop wordt een echte 'levende pop' !
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 93 | << page >> |
Sort by
|