Narrow your search
Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Book
20 jaar vrienden : Provinciaal Museum voor Moderne Kunst - PMMK, Kunstmuseum aan Zee, collectie West-Vlaanderen
Author:
Year: 2011 Publisher: Oostende Vrienden van het Kunstmuseum aan Zee

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Suggesties voor de Vrienden van het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen : mogelijkeden tot doelgroepsegmentatie en aanpassing van de huidige paketten
Author:
Year: 2006 Publisher: Utrecht

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Partnership power : essential museum strategies for today's networked world
Author:
ISBN: 9781538103142 Year: 2019 Publisher: Lanham, Md Rowman & Littlefield

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vriendschap verrijkt
Authors: ---
Year: 2019 Publisher: Dordrecht Bedrijfsvrienden Dordrechts Museum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De Vrienden van het Rubenshuis : voorstel vanuit het Rubenshuis voor een toekomstige samenwerking
Author:
Year: 2003 Publisher: Antwerpen UA, Faculteit TEW

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Van Goghs intimi : vrienden, familie, modellen
Authors: --- ---
ISBN: 9789462583405 9462583404 Year: 2019 Publisher: Zwolle WBOOKS

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Publicatie bij een tentoonstelling over het sociale leven van Vincent van Gogh (1853-1890), met aandacht voor zijn gezin, familie, vrienden, modellen en liefdesrelaties.


Book
50 jaar Vrienden v/h SMAK : collectie, tentoonstellingen, edities, activiteiten = 50 years Vrienden v/h SMAK : collection, exhibitions, editions, activities
Authors: --- ---
ISBN: 9789088810039 9088810036 Year: 2007 Publisher: [Brussels] VdH Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Adami, Valerio ; Alechinsky, Pierre ; Andre, Carl ; Appel, Karel ; Appelt, Dieter ; Arman ; Barry, Robert ; Becher, Bernd & Hilla ; Berti, Simone ; Bertrand, Gaston ; Bijl, Guillaume ; Boetti, Alighiero ; Bogart, Bram ; Borremans, Michaël ; Broodthaers, Marcel ; Brouwn, Stanley ; Cai Guo-Qiang ; Capetillo, Geysell ; Christo ; Cole, Willem ; Copers, Leo ; de Cordier, Thierry ; Corneille ; Cortier, Amédée ; De Cupere, Peter ; Reinhoud ; DC, Franky ; Delrue, Ronny ; Delvoye, Wim ; Deschuymer, Johan ; Devriendt, Robert ; Diamond, Jessica ; Dibbets, Jan ; Dierickx, Karel ; Dine, Jim ; Dujourie, Lili ; Durham, Jimmie ; Elias, Etienne ; van Elk, Ger ; Fabro, Luciano ; Riverhead (New York) ; Fontana, Lucio ; François, Michel ; Fulton, Hamish ; Gaba, Meschac ; Geers, Kendell ; Gentils, Vic ; Gilbert & George ; Grimonprez, Johan ; Gruner, Silvia ; Van Hoeydonck, Paul ; Horsfield, Craigie ; Huebler, Douglas ; Hyber, Fabrice ; Van Imschoot, Jan ; Jones, Allen ; Jorn, Asger ; Kahrs, Johannes ; Kelley, Mike ; De Keyser, Raoul ; Kiefer, Anselm ; Kinoshita, Suchan ; Kosuth, Joseph ; Kudo, Tetsumi ; Lebret, Patrick ; LeWitt, Sol ; Lezama, Daniel ; Van Lint, Louis ; Maeyer, Marcel ; Manders, Mark ; McCracken, John ; Meijers, Rik ; Mesens, E.L.T. ; Morel, Philippe ; Morellet, François ; Nauman, Bruce ; Panamarenko ; Phillips, Peter ; Raveel, Roger ; Raynaud, Jean Pierre ; Raysse, Martial ; Richter, Gerhard ; Rist, Pipilotti ; Roobjee, Pjeroo ; Rotella, Mimmo ; Ruff, Thomas ; Ruilova, Aïda ; Schu, ManfreDu ; Schütte, Thomas ; Slominski, Andreas ; De Smet, Yves ; Tsoclis, Costas ; Tuymans, Luc ; Vercruysse, Jan ; Verheyen, Jef ; Vermeiren, Didier ; Warhol, Andy ; Weiner, Lawrence ; Willaert, Joseph ; Wyckaert, Maurice ; Xhafa, Sislej ; Zagari, Carmelo


Book
Museum branding : how to create and maintain image, loyalty, and support
Author:
ISBN: 9781442263444 9781442263451 9781442263468 1442263466 Year: 2016 Publisher: Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Branding a museum helps it stand out from the crowd by giving it an image and personality with which visitors and supporters can identify, increasing their emotional attachment and encouraging them to return. In Museum Branding, Wallace offers clear, practical advice on how to brand a museum department-by-department, step by step. By highlighting case studies from museums of every type and size, she emphasizes that brains, not budget, create a successful branding effort. This new edition is heavily updated to reflect digital branding from start-to-finish and features three entirely new chapter

Listing 1 - 8 of 8
Sort by