Listing 1 - 10 of 50 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Het internet biedt kansen in overvloed, maar hoe voorkom je dat je als ondernemer verzuipt in alle mogelijkheden? Hoe verzeker je jezelf van de meest effectieve online strategie en een onverstoorbare focus? Hoe tover je jouw website om tot een ware bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine voor je business? Ben jij klaar voor het geheim van de IMU?Dit boek neemt je mee in de Online Marketing Tornado. Een waterdichte blauwdruk voor een wervelende online business die impact maakt, jou als ondernemer de wind in de zeilen bezorgt én anderen meezuigt in een opwaarts momentum. Online ondernemen was nog nooit zo leuk! https://www.standaardboekhandel.be/p/de-online-marketing-tornado-9789083052502
Applied marketing --- E-marketing --- Onlinemarketing --- Ondernemen --- Marketingstrategie
Choose an application
PXL-Media & Tourism 2015 --- e-marketing --- interactieve marketing
Choose an application
The premier guide to digital marketing that works, and a solid framework for success The Art of Digital Marketing is the comprehensive guide to cracking the digital marketing 'code,' and reaching, engaging, and serving the empowered consumer. Based on the industry's leading certification from the Digital Marketing Institute (DMI), this book presents an innovative methodology for successful digital marketing: start with the customer and work backwards. A campaign is only effective as it is reflective of the consumer's wants, needs, preferences, and inclinations; the DMI framework provides structured, implementable, iterative direction for getting it right every time. The heart of the framework is a three-step process called the 3i Principles: Initiate, Iterate, and Integrate. This simple idea translates into higher engagement, real customer interaction, and multichannel campaigns that extend even into traditional marketing channels. The evolution of digital marketing isn't really about the brands; it's about consumers exercising more control over their choices. This book demonstrates how using this single realization as a starting point helps you build and implement more effective campaigns. Get inside the customer's head with deep consumer research Constantly improve your campaigns based on feedback and interactions Integrate digital activities across channels, including traditional marketing Build campaigns based on customer choice and control Digital marketing turns traditional marketing models on their heads. Instead of telling the customer what to think, you find out what they already think and go from there. Instead of front-loading resources, you continually adjust your approach based on real interactions with real customers every day. Digital marketing operates within its own paradigm, and The Art of Digital Marketing opens the door for your next campaign.
Marketing --- marketing --- e-commerce --- marketingstrategie --- E-marketing --- Computer. Automation --- E-books --- Onlinemarketing
Choose an application
Wil jij in één keer bij zijn al shet gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijks geraadpleegde informatiebon voor marketeers, digitale professionals, ondernemers en studenten. Met dit jaarlijkse handboek, samengesteld door de redactie, gaan we nog verder de diepte in. We verkennen alle actuele onderwerpen in marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn, Aart Lensink, Maton Sonnemans, Roel Stavorinus, Danny Oosterveer, Wiemer Wnijders en Beate van Dongen Crombags. In het boek komen essentiële thema's als marketingstrtegie, reclame, brandmanagement, customer experience en contentmarketing uitvoerig aan bod.
Marketing. --- Marketing --- Trends --- Data --- e-marketing --- interactieve marketing --- PXL-Business 2020 --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
marketing --- reclame --- telemarketing --- E-service --- e-marketing --- intranetten --- extranet --- marketing service --- departement Beeldende Kunst 10
Choose an application
marketing --- promotie --- telemarketing --- reclamebureaus --- graphic en design --- packagingbureaus --- e-marketing --- departement Beeldende Kunst 10
Choose an application
369.1 --- e-marketing --- marketing --- 658.8 --- communicatie --- multimedia --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden, daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto's en leuke teksten, en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ... Bart van den Belt maakte precies hetzelfde mee en liet het er niet bij zitten. De afgelopen tien jaar verdiepte hij zich in alle aspecten van online marketing en ontwikkelde een strategie waarmee hij een stabiele stroom van klanten trekt en verzekerd is van goede inkomsten. In De online marketingmachine laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. Met een goed ingerichte website, slimme contentmarketing, blogs en e-mailmarketing trek je de juiste klanten, die weer nieuwe klanten aanbrengen. De online marketingmachine zorgt voor omzet, groei en vrijheid. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
Online marketing --- Marketing --- Cybermarketing --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- Ondernemerschap --- PXL-Business 2020 --- marketing --- e-marketing --- KMO --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Online marketing, de essentie speelt in op het steeds groter wordende belang van online marketing. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, viral marketing en social media.Omdat zowel de strategie achter online marketing als de uitvoering zeer belangrijk zijn, geeft dit studieboek een duidelijk overzicht van strategie tot actieplan. Hierbij is het boek verdeeld in vijf delen: Inleiding en trends, Online marktonderzoek, Online strategie, Middelenmix en Actieplan. Door de praktische aanpak, heldere structuur, duidelijke stappen, behapbare omvang en aantrekkelijke vormgeving is Online marketing, de essentie zeer aansprekend voor studenten. Om dit nog extra kracht bij te zetten wordt er bij deze titel ook gebruik gemaakt van een digitale leeromgeving.Digitale leeromgevingBij Online marketing, de essentie hoort natuurlijk ook een sterke online component. Hier zullen studenten kunnen oefenen met verschillende tools die online marketing mogelijk maken. Daarnaast zal hier onder andere ook extra casuïstiek staan, waarmee de student een extra handvat geboden wordt om het geleerde in de praktijk te brengen.Aangezien de wereld van de online marketing in hoog tempo blijft veranderen, zullen wij deze digitale leeromgeving ook continue aanpassen aan de nieuwste trends en ontwikkelingen. Zo blijven zowel docenten als studenten helemaal up-to-date op het gebied van online marketing.DoelgroepDeze titel is geschikt voor studenten van alle opleidingen waarvan (online) marketing een onderdeel is, zowel in het eerste studiejaar als latere studiejaren. Daarnaast is deze titel geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is of zich meer wilt verdiepen in online marketing.bron : http://www.pearsoneducation.nl
Marketing --- marketingcommunicatie --- e-commerce --- marketing --- Marketing. --- PXL-Business 2019 --- e-marketing --- Strategie --- 658.8 --- Cybermarketing --- Marketingcommunicatie --- Webvertising --- Internet --- Internetmarketing --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 50 | << page >> |
Sort by
|