Listing 1 - 10 of 208 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Aanvankelijk lezen --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Doelen --- Doelstelling
Choose an application
Een onderzoek naar hoe passie voor ondernemen het vormen van verschillende soorten organisatiedoelstellingen beïnvloedt.Omdat er verschillende aanwijzingen zijn in beide literatuurstromen hebben we deze link onderzocht. In het onderzoek hebben we kunnen vaststellen dat ondernemerspassie een positieve invloed heeft op het vormen van economische doelstellingen en er zijn indicaties dat entrepreneurial passion het vormen van sociale en innovatiedoelen beïnvloedt.
Doelen. --- Doelstellingen. --- Entrepreneurial Passion. --- Ondernemer. --- Ondernemerschap. --- Organisatiedoelstellingen. --- Passie. --- Passion.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
#SBIB:022.TOND --- #SBIB:316.334.1O322 --- Doelen en functies van lager onderwijs
Choose an application
Leesonderwijs --- Lezen --- Schrijven --- Schrijfonderwijs --- Secundair onderwijs --- Onderbouw --- Doelen --- Onderbouw (onderwijsvorm) --- Doelstelling --- Spel
Choose an application
#KVHB:CD-ROM --- #KVHB:Projectmanagement --- #KVHB:Projectwerking --- Contains audio-visual material --- 454.1 --- Doelen --- Doelstellingen
Choose an application
In dit onderzoek willen we nagaan welke rol het spelen, meer bepaald de doelstellingen (outcome of proces) die kinderen hebben bij het spelen, uitoefent op de consumentsocialisatie van kinderen. Consumentsocialisatie is een heel ruim begrip; het richt zich ondermeer op invloeden vanuit de omgeving (waaronder ook invloeden van ouders), ontwikkelen van consumentgerelateerde vaardigheden,…. We willen te weten komen of outcome- dan wel procesgerichtheid een rol speelt bij de vorming van de nodige consumentgerelateerde vaardigheden, kennis,…, kortom het consumentengedrag bij kinderen. Daarnaast gaan we in dit onderzoek wat dieper in op de invloeden vanuit de omgeving, meer bepaald de invloeden van de ouders op de doelstelling bij het spelen. Met inachtneming dat kinderen opgroeien in een materialistische wereld, mag het begrip materialisme ook zeker niet ontbreken in dit onderzoek. De resultaten uit dit onderzoek kan een marketeer helpen in zijn promotionele acties naar kinderen toe. Gelet op het fragile karakter van reclame naar kinderen.Deze scriptie vormt een examenonderdeel voor het behalen van het master-diploma Handelswetenschappen, afstudeerrichting Marketingmanagement aan de Hogeschool te Gent.
Consumentsocialisatie. --- Extrinsieke en intrinsieke doelen. --- Invloed ouders. --- Materialisme. --- Outcome. --- Proces. --- Spelen.
Listing 1 - 10 of 208 | << page >> |
Sort by
|