Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
School management --- Administrative law --- Belgium --- #PBIB:+110.64 --- #SBIB:340H30 --- #SBIB:316.334.1O212 --- #SBIB:35H433 --- 725 Onderwijsrecht --- 184 Kinderrechten en onderwijs --- 351.851 <493> --- 373.5 <493> --- Onderwijsrecht ; België --- 351.851 <493> Onderwijswetgeving--België --- Onderwijswetgeving--België --- Onderwijs : Didactiek : Secundair onderwijs : Evaluatie --- Staats- en administratief recht --- Onderwijsbeleid: nationaal --- Beleidssectoren: onderwijs- en onderzoeksbeleid --- Middelbaar onderwijs--België --- Ebooks --- E-books
Choose an application
Het Cahier opent met enkele beschouwingen over de didactische functie van de evaluatie en de noodzakelijke correlaties tussen leersituatie en toestsing. Vervolgens wortdt aandacht besteed aan de kenmerken en aan de voor- en nadelen van de verschillende vraagvormen (open vragen en de belangrijkste vormen van gesloten vragen). Daaropvolgend wordt de problematiek behandeld van de keuze van de vraagvorm, de kenmerken die iedere toets moet bezitten en de beoordeling van de resultaten. Ten slotte wordt een reeks gesloten vragen aangeboden die afgestemd zijn op specifieke onderwijsdoelen. De theoretische inzichten worden zoveel mogelijk geïllustreerd met geselecteerd toetsmateriaal uit een relatief groot aantal Vlaamse scholen ASO/TSO, waardoor het geheel is afgestemd op de reële klasparaktijk.
Evaluatietechnieken --- Geschiedenis --- Onderwijs. --- Secundair onderwijs. --- Didactics of secundary education --- Didactics of history --- evaluatie (onderwijs) --- Didactic evaluation --- geschiedenis --- didactiek --- Geschiedenis ; secundair onderwijs ; evaluatie --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- evalueren --- geschiedenisonderwijs --- 484.4 --- evaluatie --- onderwijs --- resultaten --- 691 --- 485.610 --- 900.21 --- Didactiek --- Evaluatie --- Onderwijs --- Onderwijsdoelen --- 485.6 --- Toetsen --- evalueren (ler) --- geschiedenis : didactiek (ler) --- Geschiedenis ; secundair onderwijs --- 485.55 --- Evalueren --- Geschiedenisonderwijs --- evaluatietechniek --- 072292.jpg --- geschiedenis: didactiek secundair onderwijs --- Pedagogie --- didactiek secundair onderwijs - evaluatie --- Pedagogie en didactiek --- Geschiedenis - vakdidactiek --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- #BSCH: vak : geschiedenis --- #BSCH: vak: didactiek
Choose an application
17
Evaluatietechnieken --- Onderwijs. --- Didactic evaluation --- evaluatie (onderwijs) --- didactiek --- Evaluatietechnieken ; secundair onderwijs --- 454.4 --- Evaluatie (Beoordeling) --- Secundair onderwijs --- Toetsen --- Evaluatie --- evaluatie --- evalueren --- kwaliteitsbewaking --- leerdoelstellingen --- leerproces --- onderwijsstructuur --- pedagogiek --- 371.26 --- 378.1 --- examens --- hoger onderwijs --- pedagogie --- secundair onderwijs --- 484.4 --- Academic collection --- #gsdbP --- #PBIB:2000.2 --- #KVHA:Evaluatie --- #KVHA:Taalonderwijs --- 371.26 Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- (zie ook: Schoolrapporten) --- organisatie van het hoger onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - evaluatie --- Onderwijs --- didactisch proces --- leermethoden --- modulair onderwijs --- Evaluatietechniek --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|