Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Neerslag van de probleemstelling gehouden tijdens het schooljaar 2003-2004, voorbereid door het bureau van de Raad Basisonderwijs met medewerking van 8 academici en ervaringsdeskundigen : Hugo Baetens Beardsmore, Ludo Beheydt, Hendrik Degraef, Annick De Houwer, Agnes De Rivière, Louis Schelfaut, Kris Van den Branden en Ludo M. Veny Beginnen we beter vroeger met tweedetaalonderwijs? Verwerven kinderen inderdaad snel een vreemde taal? Is tweetaligheid een voordeel voor een kind? Is tweetalig basisonderwijs een optie? Is dat in het belang van alle kinderen? Is het onderwijspersoneel wel klaar om talen aan te leren? Blijft Frans de tweede taal of kiezen we beter Engels? Hoe pakken buitenlandse basisscholen vreemdetalenonderwijs aan? Wat zegt onze wetgeving hierover?
meertaligheid --- Didactics of primary education --- Didactics of languages --- Flanders --- #PBIB:2004.4 --- #PBIB:gift 2004 --- #A0410A --- 645.2 Tweetaligheid --- 772 Basisonderwijs --- Basisonderwijs / kleuteronderwijs 373.3 --- Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 353.11 --- Onderwijs 37 --- Taalproblematiek 323.16 --- basisonderwijs --- vreemdetalenonderwijs --- 475.3 --- didactiek --- meertalig onderwijs --- taalonderwijs --- 803.3 --- Basisonderwijs --- Meertaligheid (Tweetaligheid) --- Tweedetaalverwerving --- Vreemdetalenonderwijs --- 475.34 --- Frans --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Lager onderwijs --- Taalverwerving --- Tweetaligheid --- 475.3 ) TAALONDERWIJS ; OVERIGE TALEN O.N --- talen --- tweedetaalonderwijs --- Meertaligheid --- Taalonderwijs ; basisonderwijs --- Talenkennis --- Basisonderwijs; Vlaanderen --- 050940.jpg --- Meertaligheid: lagere school --- didactiek basisonderwijs - overige talen : algemeen --- Taalonderwijs; overige talen --- Psycholinguïstiek --- Franse taal --- 475.3 ) TAALONDERWIJS ; OVERIGE TALEN O.N. --- Didactiek --- Moderne vreemde talen --- Talensensibilisering --- Onderwijs --- Taalonderwijs
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|