Narrow your search
Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Brand design en graphic identity : bruggen bouwen tussen business en creativiteit
Authors: ---
ISBN: 9789464015928 Year: 2022 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kom je vaak in aanraking met merken en hun visuele communicatie maar ben je geen designer? Wil je beter begrijpen hoe merken communiceren? Moet je vaak designers aansturen of wil je zelf aan de slag? Dit boek bouwt een brug tussen business en creativiteit. Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden. Komen aan bod: de basisprincipes van branding & design, het creëren van een grafisch sterk merk, van positioneren tot het merk presenteren, en tips en tricks om je ontwerp te verbeteren. De auteurs bekijken de perspectieven van zowel de klant, de designers als de managers, geven inzicht in de achterliggende gedachten en belichten de verschillende belangen. Deze handleiding richt zich tot iedereen die meer inzicht wil in grafisch ontwerp om zijn merk, product of dienst kracht bij te zetten, zoals projectmanagers, accountmanagers, marketingmedewerkers, communicatiediensten, starters, ondernemers? Daarnaast biedt Brand design & graphic identity interessante inzichten voor ontwerpers die samenwerken met managers. Bron : Brand design & graphic identity


Book
Open Innovation in Micro, Small and Medium-Sized Enterprises
Authors: ---
ISBN: 3036557814 3036557822 Year: 2022 Publisher: Basel MDPI - Multidisciplinary Digital Publishing Institute

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book unveils the importance of micro, small, medium, and large firms for fostering open innovation, using methodological designs based on both qualitative and quantitative approaches. Several dimensions of the inbound and outbound open innovation strategies and practices are explored, in the scope of University–University, University–Industry, and University–Society relations.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by