Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De samenleving en de wereld om ons heen worden steeds meer gedomineerd door elektronische marktplaatsen en platformen. De consument wordt prosument, hij verkoopt ook bijkomstig goederen of verstrekt diensten. De opkomst van de deeleconomie opent bovendien ook nieuwe commerciële mogelijkheden. De verkoop op afstand is (internationaal) aan een opmars bezig en het aantal toepassingen blijft groeien. Het traditionele onderscheid tussen B2C en B2B vervaagt, iedereen gaat aan iedereen verkopen. Door de deeleconomie ontstaan nieuwe kanalen C2C maar zelfs C2B. De digitale marktplaatsen, platformen en veilingen laten iedereen toe aan iedereen te verkopen. Dropshipping als model komt uitgebreid aan bod. Dit boek handelt over de nieuwe uitdagingen en werking van retail en e-commerce en het fiscale (gunst)regime voor bepaalde vormen van leveringen van goederen of diensten via een digitaal platform. Ook de MOSS-applicatie en haar evolutie komen uitgebreid aan bod. (Bron: website uitgever)
e-commerce --- BTW --- Value-added tax --- Taxe à la valeur ajoutée --- Electronic commerce --- Commerce électronique --- Law and legislation --- Droit --- C2C --- C2B --- developpement durable --- deeleconomie --- cradle to cradle --- cradle to business --- duurzame ontwikkeling --- économie du partage --- Economic relations. Trade --- Distribution strategy
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|